Het MF Motorweekend editie voorjaar 2007 - deel 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je bent alleen met drie mannen. Regel dan een stel hoeren of zo :P
Moet ik nou alles uitleggen |(

Weldegelijk 2 personen tijdens het voorrijden bij King :Y

-Dré
-King

Dus ik weet niet waar jij die 3e telt...

Dat van die hoeren vindt ik nog niet eens zo'n heel slecht idee :N

Anders moeten we zelf koken -O- :+
 
Hoe laat verwacht je er te zijn? eet je mee?

Het hangt even een klein beetje van het werkrooster af, ik heb dan namelijk meivakantie. *O*

Maar ik heb al gezegd dat ik vrijdag na 12 uur in de middag niet meer wil werken als het even kan, dus ik kan om een uur of 2 weg, dan rijd ik mooi gedeeltelijk binnendoor/snelweg richting Oss, en dan gok ik er om er tegen een uur of 5 bij je voor de deur kom rijden. *O*

Ik heb je adres én telefoonnummer }) :P
 
Vindt dit wel meevallen hoor.....

Morgen dus een 'pre' op, zeg maar de Veluwe, heb de laatste tijd weinig meer gelezen/gezien over het weekend daarop (Assen + vervolg). Of is dat fini ???

Oh ja, :W @all en *O* 2e Topic

Assen gaat gewoon door zoals het weer eruit ziet. Er waren weekenders en daywalkers...

Deelnemers overnachting:
Taz
Vfred
Biondo_Dio

Nog aanmelding voor weekend of voor de dag van de racezelf?

Owja helaas maar ik ben morgen niet present. Andere prioriteiten die ik nog wel volgende week uitleg.
 
Zoveel lullen we toch ook weer niet :P

Neuh, hoe kom je daar nou bij!


Nee joh, vanuit Apeldoorn naar het startpunt (Postelse Abdij) is slechts 146,4 km (Reisduur 01:47). Valt weer mee he? Je komt dan trouwens langs Oss, kun je mooi bij ons aansluiten die ochtend toch? Dreetje en ehh dinges (Drachten) overnachten bij mij dus dan zijn we incl Bochtenkoning al met z'n vieren.

Ik rij ook mee vanuit Oss. Lijkt me wel zo logisch ;)
 
Weldegelijk 2 personen tijdens het voorrijden bij King :Y

-Dré
-King

Dus ik weet niet waar jij die 3e telt...

Dat van die hoeren vindt ik nog niet eens zo'n heel slecht idee :N

Anders moeten we zelf koken -O- :+
_O- Bedoelde ook nog het het echte weekend, als je Blackbird erbij is :P
 
Arme Taz :P

Ik ben weer stoomgroenten aan het eten :W
Ik gooi ff friet in de pan, geen zin om enige moeite te doen vandaag :P

Jaa het weekend is begonnen *O*

Na het werk bijna 2 uurtjes gereden.
En ik ben er vanavond achtergekomen hoever ik kan doortrekken in de eerste versnelling voordat bij 14.000 rondjes per minuut de begrenzer er een eind aan maakt :9~ :9~
 
Laatst bewerkt:
Hier ook goed nieuws, daarnet lekker wat gewegraced en mijn poot houd het prima, alsof er niks aan de hand is! Rekverband is er ook vanaf *O*

Dus ben 100% morgen :Y *O*
 
_O- Bedoelde ook nog het het echte weekend, als je Blackbird erbij is :P


Ow, maar wij hadden het over het voorrijden, vandaar de misunderstanding :Y

:W Dré gaat naar een verjaardag en een drive-in
full
 
Laatst bewerkt:
arme Taz?

Hee jorizzzzzzzzz hoe is het met je klauwtjes?

Oops nie gezien!

Ja heel goed, ik heb daarnet ff wat wegpiraat taferelen uitgehaald en heb echt nergens last van. Ik was even bang dat die open wond op mijn poot tegen mijn stuur zou aandrukken maar dat is gelukkig niet het geval.

Dus de hele bende is morgen compleet als ik alles zo eens lees vandaag :)
 
oke ik ga er wezen morgen met buurman maatje ik op de kawasaki Voyager en hij op de Kawasaki GTR (nog steeds baal ik dat ik hem weg heb gedaan aan hem, maar hijis hem wel gegunt) vermoedelijk sluit Peter terhoogte van amsterdam aan met zijn Voyager tegen 11 uur dus 12 uur Nulde denk ik zo
 
nou mijn poessie rijdt weer als een zonnetje! net effe lekker een uurtje door t brabantsche land gecroscht _O-
band was vanmiddag om vier uur binnengekomen, maar ze hadden geen tijd meer gehad 'm erop te zetten -O- (moeilijk, plannen..... :X )
maar gelijk een afspraak voor 14 mei gemaakt, dan kan ik erop wachten

tot morgen mannen! :W
@48th: mijn konijnenoren zitten op de helm, dus übersultanharemaanvoerderes valt niet te missen ;)

(edit:) @ jorizzz: blij dat je ook mee kunt, rijden er in ieder geval twee poessies mee in de stoet! *O*
 
Laatst bewerkt:
sjonge, dacht al slotje vanwege teveel chatten ;)..

zal me ook ff melden hier in dit deel *O*
 
Nee joh, vanuit Apeldoorn naar het startpunt (Postelse Abdij) is slechts 146,4 km (Reisduur 01:47). Valt weer mee he? Je komt dan trouwens langs Oss, kun je mooi bij ons aansluiten die ochtend toch? Dreetje en ehh dinges (Drachten) overnachten bij mij dus dan zijn we incl Bochtenkoning al met z'n vieren.

Volgens mij is afgesproken dat jij voor het voorrijweekend op vrijdagavond komt (we zijn dan overigens "alleen" want mevrouw KingCoder is met de kids weg dan dus ik regel wel een enge film) en voor het "echte" weekend verwacht ik jou, je pa én die kerel uit drachten (damn naam ehh) op donderdag avond.

Hoe laat verwacht je er te zijn? eet je mee?

_O- _O- B| zo moeilijk is tie toch niet? :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan