Het MF Motorweekend editie voorjaar 2007 - deel 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Sorry voor de late reactie KingCoder Ik ben een beetje met andere dingen bezig :Y het had me opzich nog steeds wel leuk geleken maar het is sowieso maar de vraag of ik uberhaubt nog een motor heb die ik zou vertrouwen -O- ze geven 1 voor 1 de geest of hebben vreemde kuren!! B| en met het sleutelen zit het ook steeds tegen!! -O-
Daarbij komt dat ik geen zin heb tijd te maken beide topics helemaal te gaan lezen :N ;)

Kortom ff in een dippie!! -O- ;) jullie allen elks heel veel plezier :Y (nu hebben jullie het elks ook wat rustigerder :P )
 
Wij, Tazman, Biondo_Dio en ik zijn weer veilig thuis. 48th Ook (neem ik aan).

Er was weer een

SUPERGEZELLIGE pre-meet in Assen.

Wij waren naar de Superbikes. De races waren heel spannend en we hebben veel lol gehad.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb me echt supergoed vermaakt. M'n weekend begon vrijdag al goed door uitgenodigd te zijn voor een sollicitatiegesprek en toewijzing van een koophuis (projectwoning). ENNNN Fred en Taz en 48th hebben het helemaal afgemaakt. Wat was Assen weer vet zeg!!!!!!!!!!1
 
Wij, Tazman, Biondo_Dio en ik zijn weer veilig thuis. 48th Ook (neem ik aan).

Er was weer een

SUPERGEZELLIGE pre-meet in Assen.

Wij waren naar de Superbikes. De races waren heel spannend en we hebben veel lol gehad.

Ja hoor, ook ik was (op tijd) veilig thuis, wilde toch het voetbal ook niet missen.

Net nog even de races op RTL 7 nog een keer 'mogen' zien, was inderdaad heel gaaf. Blij dat ik weer een keer heb gedaan.
Mijn laatste stuk op de A-50 was ook heel gaaf O-) , vooral die 1e bocht vanaf de A-28.

OP naar de volgende happening, voor mij (en velen van ons MF) 6 mei ..........
Wanneer is het juni......

~[edit] bijna vergeten..... happy Queens-day everyone
 
Laatst bewerkt:
Jaa mensen, jullie hebben wat gemist.
Het was een supergezellig weekendje in Assen. *O*

En daarbij waren de SBK-races echt superspannend. Heel geslaagd weekendje dus.
Tnx @Fred, René en René :Y

Plaatjes komen eraan.
 
Bijgaand wat foto's van gisteren.

(heren, als jullie ze allemaal willen hebben, laat het even weten)

Noriyuki Haga
p4280032qr6.jpg


Max Biaggi
p4280036gd7.jpg



James Toseland
p4280041or4.jpg


James Toseland
p4280044mb9.jpg



Startopstelling SBK race 1
p4290056qr9.jpg



SBK Race 1
p4290062ji3.jpg



Huldiging SBK race 1
1. James Toseland
2. Noriyuki Haga
3. Ruben Xaus
p4290067jt7.jpg



Help, waar stond m'n motor geparkeerd ...
p4290068jn3.jpg



SBK race 2
p4290070zx3.jpg



SBK race 2
p4290072az4.jpg



Deze mensen wil je niet kennen :P
p4290071jg9.jpg



Actie in de Geert Timmer bocht (tijdens de vrije training op zaterdag)
p4280014hn5.jpg



Nog 2 korte filmpjes (te lage resolutie en zoals verwacht kon mijn fotocamera het nogal harde geluid :+ niet aan. Damn, wat klonk dat vet in het echt :9~ :9~ )

Filmpje finish race1

Filmpje start race 2
 
Hee mensen :W

Leuke foto's! Als ik het zo eens zie is het achterafgezien toch wel #$%^&& dat ik niet ben meegegaan maarja... wij zijn druk bezig geweest de verjaardag van juultje wezen vieren in utrecht.

Zit nu helemaal gesloopt thuis (2 uur geslapen...) en ga straks vroeg mijn mand in! Volgend weekend ziet het weer er prima uit! *O*
 
Laatst bewerkt:
Leuke foto's, toch jammer dat ik er niet bij kon zijn, heb gelukkig de wedstrijd nog even op RTL gezien *O*
 
Jullie hebben het overigens zeker al gehoord; Heineken en een stapel andere biermerken hebben zich schuldig gemaakt aan kartelvorming; de prijzen zijn kunstmatig hoog gehouden.

Nu kan je hier je verlies uitrekenen :P : http://www.bierverliesmeter.com (knopje "bereken je bierverlies")

Als iedereen het allemaal even invult, da's leuk, dan weten we iig hoeveel kratten we moeten scoren met het echte weekend :P (misschien iets voor de startpost? :+)

Let op dat je enkel het aantal biertjes per week + leeftijd goed invult, de rest nie in vullen want dat levert spam op :P

Hier mijn statestieken: (geen idee hoe het berekend word)
Aantal Jaren actieve drinker: 11
Totaal aantal biertjes gedronken: 20020
Aantal liter gezopen: 5005L :+

Totaal teveel betaald: €5.005Eur :N

Nu jullie.... :)
 
Laatst bewerkt:
Jullie hebben het overigens zeker al gehoord; Heineken en een stapel andere biermerken hebben zich schuldig gemaakt aan kartelvorming; de prijzen zijn kunstmatig hoog gehouden.

Nu kan je hier je verlies uitrekenen :P : http://www.bierverliesmeter.com (knopje "bereken je bierverlies")

Als iedereen het allemaal even invult, da's leuk, dan weten we iig hoeveel kratten we moeten scoren met het echte weekend :P (misschien iets voor de startpost? :+)

Let op dat je enkel het aantal biertjes per week + leeftijd goed invult, de rest nie in vullen want dat levert spam op :P

Hier mijn statestieken: (geen idee hoe het berekend word)
Aantal Jaren actieve drinker: 11
Totaal aantal biertjes gedronken: 20020
Aantal liter gezopen: 5005L :+

Totaal teveel betaald: €5.005Eur :N

Nu jullie.... :)

Algemeen

Totaal Aantal Biertjes Gedronken
3324

Totale aantal liter gezopen.
831

Totaal te veel betaald
€ 831

De gemaakte berekening kan afwijken van de werkelijkheid :+
 
Laatst bewerkt:
Ik kom op:

11 jaar bierdrinker (in 't echie is dat dus 35 jaar)

14.300 biertjes (is veul meer dan dat)

3.575 liter (mmmmm..... best een beste tank-vol)

Teveel betaald... Euro 3.375.-...... zijn ze nu helemaal be... snedingest......





Wil m'n geld terug :(


~[edit] Jorizzzz, wat ben jij een gigantische z....... vlotte drinker O-)
 
Laatst bewerkt:
Wat betreft zaterdag: laten we afspreken dat we daar met volle tank staan. Er is een geplande tankstop na ongeveer 150 km, dus dat moet je kunnen halen. Individuele tankstops zijn funest voor het tijdschema, zeker als we met de grote groep gaan. (reken maar eens uit wat een tankstop aan tijd kost: zeg 22x tanken, maal pak-'m-beet 5 minuten, sigaretje na...)

@ Bochtenkoning & Dreetje: Het is vanaf Oss volgens routenet.nl ongeveer een uur en tien minuten rijden. Als we vlakbij Postel even tanken (ik zag op de kaart dat er een pomp is vlakbij) en om 9:00 bij de abdij willen zijn dan moeten we 7:30 uit Oss wegrijden.
 
Laatst bewerkt:
We kunnen weer bij jou afspreken? Ligt op de route namelijk...

Ik vind het prima.

Vanuit mij is het ruim een uur rijden. In Reusel ff allemaal de tank volgooien, dus totaal ongeveer uur en n kwartier. 9 uur daar zijn, dus uiterlijk kwart voor 8 bij mij vertrekken.

Als er nog mensen een bakkie koffie willen, dan uiterlijk half 8 bij mij.

Akkoord?
 
Wat betreft zaterdag: laten we afspreken dat we daar met volle tank staan. Er is een geplande tankstop na ongeveer 150 km, dus dat moet je kunnen halen. Individuele tankstops zijn funest voor het tijdschema, zeker als we met de grote groep gaan. (reken maar eens uit wat een tankstop aan tijd kost: zeg 22x tanken, maal pak-'m-beet 5 minuten, sigaretje na...)

@ Bochtenkoning & Dreetje: Het is vanaf Oss volgens routenet.nl ongeveer een uur en tien minuten rijden. Als we vlakbij Postel even tanken (ik zag op de kaart dat er een pomp is vlakbij) en om 9:00 bij de abdij willen zijn dan moeten we 7:30 uit Oss wegrijden.

Routenet houdt rekening met de max. snelheid :X

half 9 uit Oss is vroeg zat ;)

[serieuze modus aan]
Ik vind het best, ik heb geen zin om net zoals vorig jaar met een koud blok al 160 te moeten gassen, omdat King het gas al zo vlot kon vinden.

In den beginne 100, en dan rustig opbouwen :Y

Of ik vertrek een uurtje eerder om de boel alvast een beetje warm te draaien :Y
[serieuze modus uit]
 
Routenet houdt rekening met de max. snelheid :X

half 9 uit Oss is vroeg zat ;)

[serieuze modus aan]
Ik vind het best, ik heb geen zin om net zoals vorig jaar met een koud blok al 160 te moeten gassen, omdat King het gas al zo vlot kon vinden.

In den beginne 100, en dan rustig opbouwen :Y

Of ik vertrek een uurtje eerder om de boel alvast een beetje warm te draaien :Y
[serieuze modus uit]

Mwa voor je op de snelweg zit is de eerste kou eraf en als je rustig naar de 160 gaat en niet te hoog in de toeren komt is er niets aan de hand hoor. Toch?
 
maar als je met een gs 500 rijdt, dan zit je met 160 toch al aardig in de toeren , zo niet tegen de max, neem ik aan ?

Niet tegen de max, maar ik vang aardig wat wind aangezien het een naked is, en ik zit dan ook wel aardig hoog in de toeren Iig meer toeren dan goed kan zijn tijdens het warm rijden :X

Mij is ooit verteld dat je tijdens het warmrijden het beste 1/3 deel van je max. toerental kunt gebruiken (bij mij dus plm. 3500 toeren. Bij 120 km/u zit ik aan de 5000 toeren en bij 160 km/u op 7000 toeren.

Dus daarom wou ik de eerste 10 km. rustig beginnen met 100, en dan idd maar rustig opbouwen. :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan