Motorstudenten Utrecht 2007, 2008 en 2009....

Status
Niet open voor verdere reacties.
hier is het nu droog. ik zeg, we spreken om 1500 af bij de mac. dan kijken we ff of we lang of kort rijden. dr is vast wel iemand die een leuk weggetje weet. en daarna zien we dan wel?
 
15.00 word het dus bij de mac? Want dan moet ik over 15/20 min weg.

Lijkt mij goed Richard wat kortere route, we kunnen nog altijd langer door rijden maar dat zien we dan wel.
 
Laatst bewerkt:
Veel plezier jullie. De moto GP was werkelijk spectaculair Rossi won de laatste bocht maar de laatste 3 laps waren dwaas!
 
Heb laatste stukje motogp ff opgezocht; ziet er idd wel spectaculair uit 8-)

Rondje rijden net was ook lekker, en geen regen gezien vanaf Utrecht :)
Ergens halverwege/eind Juli dus maar weer een ritje doen?
 
Is jammer genoeg geen samenvatting meer op tv van de motor GP, op het internet dan maar even opzoeken. :P
Mooi Daniel dat je toch weer aardig snel je motor rijdend krijgt, hopelijk kan je weer snel relaxte motorrijden.


Zeker goed dat we vanmiddag toch nog een ritje hebben gedaan, meeste wegen waren ook weer aardig droog. :)
Was weer een mooi ritje, toch bijna weer 170 km gereden vandaag. :]


@Richard: volgens mij was het niet helemaal goed overgekomen bij de pont, want bleef niet lang stil staan omdat toch nog thuis kon aanschuiven bij het eten, omdat het pas 18.10 was.
 
Is jammer genoeg geen samenvatting meer op tv van de motor GP, op het internet dan maar even opzoeken. :P
Mooi Daniel dat je toch weer aardig snel je motor rijdend krijgt, hopelijk kan je weer snel relaxte motorrijden.


Zeker goed dat we vanmiddag toch nog een ritje hebben gedaan, meeste wegen waren ook weer aardig droog. :)
Was weer een mooi ritje, toch bijna weer 170 km gereden vandaag. :]


@Richard: volgens mij was het niet helemaal goed overgekomen bij de pont, want bleef niet lang stil staan omdat toch nog thuis kon aanschuiven bij het eten, omdat het pas 18.10 was.
Dat had ik idd niet helemaal begrepen ;)

MotoGP filmpje:
 
was een geslaagde rit weer. nu schijnt de zon en is het helemaal heerlijk...
gaan we zeker weer doen! mss met wat meer mensen? was wel gezellig hoor!
 
Ik ben een Rossi fan dus hoop dat hij in ieder geval Stoner achter zich houd.

Lekker bochtjes gepakt?
 
Morgen even gratis Coca cola en Tuc tuc bij de AH inslaan. *O*
Ik ben toch een student en Nederlander. :9

:')
 
Laatst bewerkt:
Ze hebben de actie aangepast. Op drank krijg je maar de helft terug en het mag niet meer met meer dan 6 artikelen.
 
Prima morgen even proberen als ik tijd heb. Wel weer een Koningsactie van de AH. Ze hebben in ieder geval ballen.
 
Maar waar is de cola en tuctuc goedkoper dan? Ik kan het niet vinden...

Loop je gewoon naar de kassa met die flessen, of ga je direct naar klantenservice?

Ik zie het ook wle zitten :9
 
Nu ben je al te laat, prijzen zijn zo goed als overal al aangepast.
Hopelijk is volgende week weer laagste prijs garantie.

Het ging zo:
Zorg dat je folder hebt van een winkel waar product goedkoper is, het beste is de originele folder anders een uitgeprinte. (was dit Keer 4-pack cola bij Boni)
Ga naar de AH, zet in je kar 6X 4-packs coca cola en reken het af bij de kassa.
Je gaat naar de servicebalie laat de folder zien dat het ergens anders goedkoper is en je krijgt je geld terug+tegoedbon voor een gratis appeltaart. *O*
 
Met Assen vlieg ik naar tenerife! jammer, maar ze hebben daar ook genoeg mooie dingen, verder op dit jaar zijn er toch nog races? miss wel lachen om daar met zn allen heen te gaan, (al hoorde ik dat duinkaarten al 60 euro waren)

Heb je die foto's op dumpert gezien? 78 flacons ariel, 24 4-packs cola, auto's vol met bier, etc. te grappig
 
Ja sommige hebben echt belachelijk veel gratis gehaald, moet je wel even naar meerdere AH's gaan maar dan heb je ook wat. :X :9
Morgen is de wc papier gratis als het goed is, al vind ik dat niet echt de moeite waard.
Maar misschien handig die in een studentenhuis wonen.
 
vroeg ik me ook al af.

TV tip: aankomende zondag begint top gear weer met een race van Londen naar Edinburg. JC in een stoomntrein, May in een hele oude Jag en de Hamster op een oude motor (vincent black shadow). Kan alleen maar een goede aflevering worden.
 
Als ze de prijs morgen ochtend nog niet aangepast hebben in de AH waar je het gaat halen.(lees de voorwaarden ook even op de AH website ;) )
http://hoogvliet.orcbladerfolder.nl/Main.php?hashcode=0ab8475f384951106e10210d13862ce3 (laatste bladzijde)

Al moet je wel de originele folder hebben omdat paar lui met photoshop aan de slag gingen.
Maar zit ook een hoogvliet in Utrecht (overvecht)

Zeker mooi zondag weer een nieuwe aflevering van Top Gear, ga zeker kijken.
Ging al vaak naar www.finalgear.com om te kijken wanneer het nieuwe seizoen begon. :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan