Z1000, Z750, Z750S Plaza; Deel 31

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi Knutsel :W


Beetje druk gehad de laatste paar weken: Moest met biljarten nog met de andere poule-winnaar om de districtstitel spelen (uit eerst met 6-1 verloren ;( , daarna thuis met 7-0 gewonnen :Y , dus kampioen!! *O* ), en tevens was het tennisseizoen weer begonnen, dus door de weeks regelmatig wat uurtjes spelen voordat de competitie begon ;)


En tja, hoe 't is?....Beetje pijnlijk lijf!....Ben zondag in Hoorn omver gereden door een lijnbus |( : Ik reed met een gigantische vaart van hooguit 30 km/u achter een oto rechtuit over een voorrangskruising, en van links kwam de bus half het kruispunt op, bus stopte, bus wachtte voor de oto voor me, maar buschauffeur had mij niet gezien, dus bus trok op nadat de oto voorbij was. :( Kortom, de bus reed mij aan in de linkerflank, en ik kwam met motor en al klem onder de bus te liggen. -O- Pas toen de politie was gearriveerd reed de bus achteruit van mijn been en motor af, deed fucking veel pijn! B| Ik bleek gigantisch veel geluk te hebben gehad, want mijn been zat precies klem op de plek van mijn kneeslider, en daardoor heb ik achteraf mijn linkerbeen niet gebroken. *O* Toen ik onder die bus lag moest ik nog aan de woorden van mijn chirurg denken die mij na mijn ongeluk in 1995 uiteindelijk heeft opgelapt, hij zei dat als ik dat poot nog een keer zou breken het wel eens einde-verhaal verhaal voor dat poot zou kunnen betekenen. ;( Onderzoek in het ziekenhuis wees uit dat ik niets gebroken had, en dat ik slechts wat kneuzingen en schaafwonden op m'n linkerbeen en borst had, dus ik mocht weer naar huis. :Y
Mijn motor heb ik niet meer gezien, want die was al door een berger weggehaald in de tijd dat ik in het ziekenhuis vertoefde, morgen wordt-ie naar Lisse gebracht.....ben benieuwd! :)


't Lot moet mij wel hebben, vorige keer door een invalide-oto aangereden, nu een lijnbus! :(


Ik heb deze keer echter wel een superdikke beschermengel op m'n schouder gehad, want wat als ik niet precies me m'n kneeslider klem had gezeten, of wat als de chauffeur nog een halve meter was doorgereden? :?....ik wil het niet welen :N


......maar voor de rest gaat het goed hoor!!!! :+
Volgens mij heb je wel geluk gehad als ik het zo lees.
Sterkte met de schadeafwikkeling.
 
:o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o
sjeeeeeeeeezuz oudste :o



daar kom je goed weg, gelukkig niks gebroken man...ken je verhaal en je been...terrrring echt mazzel gehad man....als zo'n bus ff meer vaart had..... :o ;( -O- :?

moet er niet aan denken. :N

gelukkig kun je het nog vertellen. *O* *O* *O* *O* :W

Fiets komt wel weer goed :Y ....pssssst...tripple is er nu ook in matzwart
;)
Ja, eg ongelofelijk veel mazzel gehad!! :Y :Y :Y ......en kan jullie hier blijven pesten! })

Tja, de fiets zit ik niet zo over in, morgen met de dealer maar effies kijken wat er allemaal aan de hand is, en dan zien of het verstandig is hem in te ruilen.......hij heeft nog een zwarte en een matzwarte staan, dus ik heb eventueel de keus :Y

Tering jij zorgt wel voor werk voor je beschermengeltje.
Mzzl dat het zo goed is afgelopen zeg :}
Hopelijk niet te veel schade aan je motor en hopelijk betaald de verzekering een beetje vlot uit.
Dat beschermengeltje heeft gisteren al een paar biertjes van me gekregen!! :+

Die schade heb ik echt helemaal geen idee van, het enige wat ik gezien heb is dat er een speigel en de standaard afgebroken zijn, daarna werd m'n tijd in beslag genomen door de poltitie en de ambulance-boys.
Ja, hoop inderdaad dat alles via de verzekering snel geregeld kan worden, want ik wil toch snel weer rijden!! :] .........Maar dat zal toch wel ruim voor de Zwitsal-rit zijn hoop ik!! O-)

Volgens mij heb je wel geluk gehad als ik het zo lees.
Sterkte met de schadeafwikkeling.

Echt superveel geluk gehad :Y ....hoop niet dat ik al mijn geluk nu heb verspeeld!! :N

Hoop dat er niet teveel geklooi is met de afwikkeling, hangt toch vaak af van de schade-expert, en in dit geval gelukkig niet van de schuldvraag! :}
 
Hoi Knutsel :W


Beetje druk gehad de laatste paar weken: Moest met biljarten nog met de andere poule-winnaar om de districtstitel spelen (uit eerst met 6-1 verloren ;( , daarna thuis met 7-0 gewonnen :Y , dus kampioen!! *O* ), en tevens was het tennisseizoen weer begonnen, dus door de weeks regelmatig wat uurtjes spelen voordat de competitie begon ;)


En tja, hoe 't is?....Beetje pijnlijk lijf!....Ben zondag in Hoorn omver gereden door een lijnbus |( : Ik reed met een gigantische vaart van hooguit 30 km/u achter een oto rechtuit over een voorrangskruising, en van links kwam de bus half het kruispunt op, bus stopte, bus wachtte voor de oto voor me, maar buschauffeur had mij niet gezien, dus bus trok op nadat de oto voorbij was. :( Kortom, de bus reed mij aan in de linkerflank, en ik kwam met motor en al klem onder de bus te liggen. -O- Pas toen de politie was gearriveerd reed de bus achteruit van mijn been en motor af, deed fucking veel pijn! B| Ik bleek gigantisch veel geluk te hebben gehad, want mijn been zat precies klem op de plek van mijn kneeslider, en daardoor heb ik achteraf mijn linkerbeen niet gebroken. *O* Toen ik onder die bus lag moest ik nog aan de woorden van mijn chirurg denken die mij na mijn ongeluk in 1995 uiteindelijk heeft opgelapt, hij zei dat als ik dat poot nog een keer zou breken het wel eens einde-verhaal verhaal voor dat poot zou kunnen betekenen. ;( Onderzoek in het ziekenhuis wees uit dat ik niets gebroken had, en dat ik slechts wat kneuzingen en schaafwonden op m'n linkerbeen en borst had, dus ik mocht weer naar huis. :Y
Mijn motor heb ik niet meer gezien, want die was al door een berger weggehaald in de tijd dat ik in het ziekenhuis vertoefde, morgen wordt-ie naar Lisse gebracht.....ben benieuwd! :)


't Lot moet mij wel hebben, vorige keer door een invalide-oto aangereden, nu een lijnbus! :(


Ik heb deze keer echter wel een superdikke beschermengel op m'n schouder gehad, want wat als ik niet precies me m'n kneeslider klem had gezeten, of wat als de chauffeur nog een halve meter was doorgereden? :?....ik wil het niet welen :N


......maar voor de rest gaat het goed hoor!!!! :+
tering wat een verhaal. :X :X
tijdens het lezen zat ik al aan je poot te denken.
maar dat was gelukkig zag ik tot mijn opluchting.
dat zere lijf gaat het wel weer doen. :Y
de motor komt ook wel wwer goed.
misschien dan toch nog een nieuwe triple dit jaar. ;)
hoewel je er financieel toch op achteruit gaat.

maar over geluk heb je iig niets te klagen.
sterkte met het afwikkelen van de schade.
 
Ja, eg ongelofelijk veel mazzel gehad!! :Y :Y :Y ......en kan jullie hier blijven pesten! })

Tja, de fiets zit ik niet zo over in, morgen met de dealer maar effies kijken wat er allemaal aan de hand is, en dan zien of het verstandig is hem in te ruilen.......hij heeft nog een zwarte en een matzwarte staan, dus ik heb eventueel de keus :YDat beschermengeltje heeft gisteren al een paar biertjes van me gekregen!! :+

Die schade heb ik echt helemaal geen idee van, het enige wat ik gezien heb is dat er een speigel en de standaard afgebroken zijn, daarna werd m'n tijd in beslag genomen door de poltitie en de ambulance-boys.
Ja, hoop inderdaad dat alles via de verzekering snel geregeld kan worden, want ik wil toch snel weer rijden!! :] .........Maar dat zal toch wel ruim voor de Zwitsal-rit zijn hoop ik!! O-)Echt superveel geluk gehad :Y ....hoop niet dat ik al mijn geluk nu heb verspeeld!! :N

Hoop dat er niet teveel geklooi is met de afwikkeling, hangt toch vaak af van de schade-expert, en in dit geval gelukkig niet van de schuldvraag! :}
zwitsal rit moet makkelijk te halen zijn.
anders eventueel rechtsbijstand inschakelen.
vakantie is toch al geboekt. O-)
 
tering wat een verhaal. :X :X
tijdens het lezen zat ik al aan je poot te denken.
maar dat was gelukkig zag ik tot mijn opluchting.
dat zere lijf gaat het wel weer doen. :Y
de motor komt ook wel wwer goed.
misschien dan toch nog een nieuwe triple dit jaar. ;)
hoewel je er financieel toch op achteruit gaat.

maar over geluk heb je iig niets te klagen.
sterkte met het afwikkelen van de schade.

Nou, dat poot zat ik ook eg wel heel erg over in, ik was zo blij dat ik er min of meer gewoon kon staan nadat die bus er eenmaal vanaf was :Y :Y
Dat zere lijf voelt gelukkig nu al weer beter aan dan gisteren, komt omdat ik nog zo'n fit jong hondje ben!! :+

Toevallig vroeg m'n dealer in maart nog of ik niet weer eens aan een nieuwe toe was, ik had deze tenslotte al weer 2 jaar!
Misschien dat Speed Triple nummer 8 er nu toch wel gaat komen, want bij schade valt er altijd wel iets te regelen })
zwitsal rit moet makkelijk te halen zijn.
anders eventueel rechtsbijstand inschakelen.
vakantie is toch al geboekt. O-)
Oops.......dan de verzekering maar een beetje achter de vodden zitten!!! :+
 
Laatst bewerkt:
Nou, dat poot zat ik ook eg wel heel erg over in, ik was zo blij dat ik er min of meer gewoon kon staan nadat die bus er eenmaal vanaf was :Y :Y
Dat zere lijf voelt gelukkig nu al weer beter aan dan gisteren, komt omdat ik nog zo'n fit jong hondje ben!! :+

Toevallig vroeg m'n dealer in maart nog of ik niet weer eens aan een nieuwe toe was, ik had deze tenslotte al weer 2 jaar!
Misschien dat Speed Triple nummer 8 er nu toch wel gaat komen, want bij schade valt er altijd wel iets te regelen })
Oops.......dan de verzekering maar een beetje achter de vodden zitten!!! :+
Idd zo ben ik ook a 2 x aan een nieuwe fiets gekomen. O-)
 
Hoi Knutsel :W


Beetje druk gehad de laatste paar weken: Moest met biljarten nog met de andere poule-winnaar om de districtstitel spelen (uit eerst met 6-1 verloren ;( , daarna thuis met 7-0 gewonnen :Y , dus kampioen!! *O* ), en tevens was het tennisseizoen weer begonnen, dus door de weeks regelmatig wat uurtjes spelen voordat de competitie begon ;)


En tja, hoe 't is?....Beetje pijnlijk lijf!....Ben zondag in Hoorn omver gereden door een lijnbus |( : Ik reed met een gigantische vaart van hooguit 30 km/u achter een oto rechtuit over een voorrangskruising, en van links kwam de bus half het kruispunt op, bus stopte, bus wachtte voor de oto voor me, maar buschauffeur had mij niet gezien, dus bus trok op nadat de oto voorbij was. :( Kortom, de bus reed mij aan in de linkerflank, en ik kwam met motor en al klem onder de bus te liggen. -O- Pas toen de politie was gearriveerd reed de bus achteruit van mijn been en motor af, deed fucking veel pijn! B| Ik bleek gigantisch veel geluk te hebben gehad, want mijn been zat precies klem op de plek van mijn kneeslider, en daardoor heb ik achteraf mijn linkerbeen niet gebroken. *O* Toen ik onder die bus lag moest ik nog aan de woorden van mijn chirurg denken die mij na mijn ongeluk in 1995 uiteindelijk heeft opgelapt, hij zei dat als ik dat poot nog een keer zou breken het wel eens einde-verhaal verhaal voor dat poot zou kunnen betekenen. ;( Onderzoek in het ziekenhuis wees uit dat ik niets gebroken had, en dat ik slechts wat kneuzingen en schaafwonden op m'n linkerbeen en borst had, dus ik mocht weer naar huis. :Y
Mijn motor heb ik niet meer gezien, want die was al door een berger weggehaald in de tijd dat ik in het ziekenhuis vertoefde, morgen wordt-ie naar Lisse gebracht.....ben benieuwd! :)


't Lot moet mij wel hebben, vorige keer door een invalide-oto aangereden, nu een lijnbus! :(


Ik heb deze keer echter wel een superdikke beschermengel op m'n schouder gehad, want wat als ik niet precies me m'n kneeslider klem had gezeten, of wat als de chauffeur nog een halve meter was doorgereden? :?....ik wil het niet welen :N


......maar voor de rest gaat het goed hoor!!!! :+
Nou, dan feliciteer ik jou ook gelijk met het behaalde kampioenschap.
En met de mazzel die je hebt gehad. Geluk moet je afdwingen zeggen ze wel eens. Dan heb jij dus goed je best gedaan. Maar waarom bleef die bus dan zo belachelijk op je staan? Was ie bang dat je weg zou lopen of agressief zou worden?

Wees blij dat je verder niks hebt. Brommertje komt wel....
 
Bedankt he , oudste! :} :}

Je volgt op korte afstand...................... :+
Nou, dan feliciteer ik jou ook gelijk met het behaalde kampioenschap.
En met de mazzel die je hebt gehad. Geluk moet je afdwingen zeggen ze wel eens. Dan heb jij dus goed je best gedaan. Maar waarom bleef die bus dan zo belachelijk op je staan? Was ie bang dat je weg zou lopen of agressief zou worden?

Wees blij dat je verder niks hebt. Brommertje komt wel....
Dank je! :}

Ja, dat geluk heb ik echt afgedwongen met mijn vrome levensstijl, ben ik van overtuigd!! *D

Die bus bleef staan omdat men eerst op de politie wilde wachten, ondanks mijn herhaalde smeekbeden bevrijd te mogen worden! |( .....Gelukkig duurde het slechts enkele minuten! :} .....een agressieve motorrijder!? :? ......bestaan die dan?? O-)

Ik zit ook niet zo in over de brommer hoor, maar ben toch wel benieuwd hoe 't met 'm is!!
 
net ff op duitsland zitten kijken naar dat programma wat zwizz aan gaf.
het was wel intressant, langs de duitse A1 werd alles aan de kant gezet en gecontroleerd.
het viel me op hoeveel er in duitsland met slechte banden rijden.
hopelijk zijn mensen in nl minder dom.
ook uitlaten werdt streng naar gekeken.
dus voor de mensen die mee gaan met de eiffelrit zorg voor een goede demper.
zelfs duitsers konden een andere uitlaat laten komen.
 
Dank je! :}

Ja, dat geluk heb ik echt afgedwongen met mijn vrome levensstijl, ben ik van overtuigd!! *D

Die bus bleef staan omdat men eerst op de politie wilde wachten, ondanks mijn herhaalde smeekbeden bevrijd te mogen worden! |( .....Gelukkig duurde het slechts enkele minuten! :} .....een agressieve motorrijder!? :? ......bestaan die dan?? O-)

Ik zit ook niet zo in over de brommer hoor, maar ben toch wel benieuwd hoe 't met 'm is!!
wat een paardelul. :X


hoe maak je iemand agressief.
ik zou juist kwaad worden omdat ie die bus niet van mijn poot afhaalde.
of het verstandig is dat te doen zonder ambulance of andere hulpverleners erbij laat ik ff in het midden
 
Laatst bewerkt:
Hoi mensjes,

Weten jullie nog dat ik een aantal weken geleden heb gemaild dat mijn man onderuit was gegaan met zijn kawa???? Hij had hem nog maar net 3 dagen en was onderuit gegaan op de rotonde.

Nou vanmiddag is het noodlot nogmaals toegeslagen, maar nu in een erstigere vorm. Ik bedoel met een gangentje van 120 km per uur onderuit gaan is geen pretje. Zijn benen liggen open met name zijn bil/heup rug. Altijd heeft hij een motorbroek aan weer of geen weer en net vandaag niet. Tja en dan zie je meteen de gevolgen ervan. Zijn alvleesklier heeft een storing en daar wordt morgen weer op getest hij is met de ambu naar goes gebracht.. Was toch wel even schrikken hoor als je man opbelt om te zeggen dat hij een ongeluk heeft gehad en niet meer weet waar hij zich bevindt.???!!!. Politie en Ambulance erbij toen ik aankwam kon wel janken toen ik hem in de ambu zag liggen wit duizelig en best wel flinke japen in zijn lijf.

Tja en dan de kawa. Die is er deze keer niet goed vanaf gekomen alles is in gedeukt krom en gewoon hartstikke totalloss. Hij is er nog niet zo mee bezig geweest met zijn motor omdat hij behoorlijk goed weet dat het veel gekker had kunnen aflopen. Hij is ook gewoon nog papa van 2 zoontjes en is ook nog gewoon mijn man. En ik vind mezelf net iets te jong om alleen te komen staan.
De motor liep nog gewoon zei de politie die hebben ze maar even uit gezet. Alex vertelde wel dat zijn stuur gewoon zo tekeer ging dat hij hem niet meer kon vast pakken. Hij zei ken je het filmpje van die motor rijder die aankomt rijden met een bloedgang en waar zijn motor een eigen leven begint te lijden en ten slotte in de bocht onderuit gaat nou zei hij zo ging ik ook.

Nou ja dit was effe mijn verhaal, ik denk dat ik nu echt kan zeggen dat er een z1000 minder is. Helaas. Maar ik heb mijn man nog en dat vind ik dan toch nog net wat belangrijker.

Liefs Leonie
 
oeps,sterkte met herstel van je mannetje

de kawa is nu even niet belangrijk meer
 
het gevoel is er dan toch iets beter over als je het vrijwillig doet. ;)

full


wat een paardelul. :X


hoe maak je iemand agressief.
ik zou juist kwaad worden omdat ie die bus niet van mijn poot afhaalde.
of het verstandig is dat te doen zonder ambulance of andere hulpverleners erbij laat ik ff in het midden

't Was een vrouwelijke chauffeur, en eerlijk is eerlijk, ze was echt volkomen van slag!....Ze bleek zelf ook nog eens motor te rijden trouwens :Y ........Tuurlijk was ik pissig omdat dat ding maar op m'n poot bleef staan, maar waarschijnlijk was dit volgens de richtlijnen, en achteraf kon ik echt helemaal nergens boos over worden........de opluchting overheerste alles!!!! :Y :Y :Y
 
Wat een rotbericht Leonie -O-
Gelukkig heeft je man het er relatief goed vanaf gebracht.
Sterkte met zijn herstel.
 
Hoi mensjes,

Weten jullie nog dat ik een aantal weken geleden heb gemaild dat mijn man onderuit was gegaan met zijn kawa???? Hij had hem nog maar net 3 dagen en was onderuit gegaan op de rotonde.

Nou vanmiddag is het noodlot nogmaals toegeslagen, maar nu in een erstigere vorm. Ik bedoel met een gangentje van 120 km per uur onderuit gaan is geen pretje. Zijn benen liggen open met name zijn bil/heup rug. Altijd heeft hij een motorbroek aan weer of geen weer en net vandaag niet. Tja en dan zie je meteen de gevolgen ervan. Zijn alvleesklier heeft een storing en daar wordt morgen weer op getest hij is met de ambu naar goes gebracht.. Was toch wel even schrikken hoor als je man opbelt om te zeggen dat hij een ongeluk heeft gehad en niet meer weet waar hij zich bevindt.???!!!. Politie en Ambulance erbij toen ik aankwam kon wel janken toen ik hem in de ambu zag liggen wit duizelig en best wel flinke japen in zijn lijf.

Tja en dan de kawa. Die is er deze keer niet goed vanaf gekomen alles is in gedeukt krom en gewoon hartstikke totalloss. Hij is er nog niet zo mee bezig geweest met zijn motor omdat hij behoorlijk goed weet dat het veel gekker had kunnen aflopen. Hij is ook gewoon nog papa van 2 zoontjes en is ook nog gewoon mijn man. En ik vind mezelf net iets te jong om alleen te komen staan.
De motor liep nog gewoon zei de politie die hebben ze maar even uit gezet. Alex vertelde wel dat zijn stuur gewoon zo tekeer ging dat hij hem niet meer kon vast pakken. Hij zei ken je het filmpje van die motor rijder die aankomt rijden met een bloedgang en waar zijn motor een eigen leven begint te lijden en ten slotte in de bocht onderuit gaat nou zei hij zo ging ik ook.

Nou ja dit was effe mijn verhaal, ik denk dat ik nu echt kan zeggen dat er een z1000 minder is. Helaas. Maar ik heb mijn man nog en dat vind ik dan toch nog net wat belangrijker.

Liefs Leonie
dat zijn geen leuke berichten.
hopelijk komt alles weer goed met hem.
de motor is je minste zorg, eerst maar beter worden.
iig veel sterkte en wens hem maar beterschap.
 
[afbeelding]'t Was een vrouwelijke chauffeur, en eerlijk is eerlijk, ze was echt volkomen van slag!....Ze bleek zelf ook nog eens motor te rijden trouwens :Y ........Tuurlijk was ik pissig omdat dat ding maar op m'n poot bleef staan, maar waarschijnlijk was dit volgens de richtlijnen, en achteraf kon ik echt helemaal nergens boos over worden........de opluchting overheerste alles!!!! :Y :Y :Y
dat je opgelucht was geloof ik graag. :Y

en dat volgens de richtlijnen bedoelde ik eigenlijk ook in mij sub schrift.
dat het misschien niet verstandindig was de bus te verplaatsen zonder dat er hulpdiensten bij zijn.
je kan natuurlijk niet zien wat het letsel is als de bus er nog op staat.
en door zo'n beknelling kan het zijn dat er iets doodslaat waardoor het slachtoffer niets voelt en denkt dat alles ok is.
als de bus dan verplaatst zou worden en er zou iets aan de hand zijn heb je een pobleem zonder hulpdiensten.
 
Hoi mensjes,

Weten jullie nog dat ik een aantal weken geleden heb gemaild dat mijn man onderuit was gegaan met zijn kawa???? Hij had hem nog maar net 3 dagen en was onderuit gegaan op de rotonde.

Nou vanmiddag is het noodlot nogmaals toegeslagen, maar nu in een erstigere vorm. Ik bedoel met een gangentje van 120 km per uur onderuit gaan is geen pretje. Zijn benen liggen open met name zijn bil/heup rug. Altijd heeft hij een motorbroek aan weer of geen weer en net vandaag niet. Tja en dan zie je meteen de gevolgen ervan. Zijn alvleesklier heeft een storing en daar wordt morgen weer op getest hij is met de ambu naar goes gebracht.. Was toch wel even schrikken hoor als je man opbelt om te zeggen dat hij een ongeluk heeft gehad en niet meer weet waar hij zich bevindt.???!!!. Politie en Ambulance erbij toen ik aankwam kon wel janken toen ik hem in de ambu zag liggen wit duizelig en best wel flinke japen in zijn lijf.

Tja en dan de kawa. Die is er deze keer niet goed vanaf gekomen alles is in gedeukt krom en gewoon hartstikke totalloss. Hij is er nog niet zo mee bezig geweest met zijn motor omdat hij behoorlijk goed weet dat het veel gekker had kunnen aflopen. Hij is ook gewoon nog papa van 2 zoontjes en is ook nog gewoon mijn man. En ik vind mezelf net iets te jong om alleen te komen staan.
De motor liep nog gewoon zei de politie die hebben ze maar even uit gezet. Alex vertelde wel dat zijn stuur gewoon zo tekeer ging dat hij hem niet meer kon vast pakken. Hij zei ken je het filmpje van die motor rijder die aankomt rijden met een bloedgang en waar zijn motor een eigen leven begint te lijden en ten slotte in de bocht onderuit gaat nou zei hij zo ging ik ook.

Nou ja dit was effe mijn verhaal, ik denk dat ik nu echt kan zeggen dat er een z1000 minder is. Helaas. Maar ik heb mijn man nog en dat vind ik dan toch nog net wat belangrijker.

Liefs Leonie
:o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o

ik weet nu ff niet meer wat ik zeggen moet....... ken je gevoel .

onvoorstelbaar zeg... gelukkig relatief goed afgelopen...ondanks de verwondingen.

motor is niet belangrijk...je man wel

veel sterkte met zijn herstel en jij met de verzorging en de 2 kids


ik hoop toch niet dat dit weer zo'n crash seizoen gaat worden....alhoewel het er wel flink op gaat lijken nu
 
Laatst bewerkt:
Hoi mensjes,

Weten jullie nog dat ik een aantal weken geleden heb gemaild dat mijn man onderuit was gegaan met zijn kawa???? Hij had hem nog maar net 3 dagen en was onderuit gegaan op de rotonde.

Nou vanmiddag is het noodlot nogmaals toegeslagen, maar nu in een erstigere vorm. Ik bedoel met een gangentje van 120 km per uur onderuit gaan is geen pretje. Zijn benen liggen open met name zijn bil/heup rug. Altijd heeft hij een motorbroek aan weer of geen weer en net vandaag niet. Tja en dan zie je meteen de gevolgen ervan. Zijn alvleesklier heeft een storing en daar wordt morgen weer op getest hij is met de ambu naar goes gebracht.. Was toch wel even schrikken hoor als je man opbelt om te zeggen dat hij een ongeluk heeft gehad en niet meer weet waar hij zich bevindt.???!!!. Politie en Ambulance erbij toen ik aankwam kon wel janken toen ik hem in de ambu zag liggen wit duizelig en best wel flinke japen in zijn lijf.

Tja en dan de kawa. Die is er deze keer niet goed vanaf gekomen alles is in gedeukt krom en gewoon hartstikke totalloss. Hij is er nog niet zo mee bezig geweest met zijn motor omdat hij behoorlijk goed weet dat het veel gekker had kunnen aflopen. Hij is ook gewoon nog papa van 2 zoontjes en is ook nog gewoon mijn man. En ik vind mezelf net iets te jong om alleen te komen staan.
De motor liep nog gewoon zei de politie die hebben ze maar even uit gezet. Alex vertelde wel dat zijn stuur gewoon zo tekeer ging dat hij hem niet meer kon vast pakken. Hij zei ken je het filmpje van die motor rijder die aankomt rijden met een bloedgang en waar zijn motor een eigen leven begint te lijden en ten slotte in de bocht onderuit gaat nou zei hij zo ging ik ook.

Nou ja dit was effe mijn verhaal, ik denk dat ik nu echt kan zeggen dat er een z1000 minder is. Helaas. Maar ik heb mijn man nog en dat vind ik dan toch nog net wat belangrijker.

Liefs Leonie

Verschrikkelijk is dit!! Ik krijg gewoon de kriebels over m'n lijf als ik er aan denk hoe alles open kan schuren zo zonder bescherming!! Hoop echt dat hij er weer helemaal van opknapt, en dat het ook niet te lang gaat duren!! Heel veel sterkte, en denk maar niet aan z'n Kawa, dat is slechts bijzaak nu!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan