Z1000, Z750, Z750S Plaza; Deel 31

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik heb net even naar hem gebeld en toen ik vroeg hoe het was, was het eerste woord wat hij zei KLOTE,
Hij kan geen dekens verdragen op zijn benen dus hij heeft het super koud gehad, een shirt kan hij ook niet verdragen voor zijn rug, hij heeft geen oog dicht gedaan en had veel pijn nu.

Hij komt als al de uitslagen goed zijn vandaag alweer naar huis, waar die verder kan herstellen in zijn eigen bed. Is toch altijd nog beter als in zo'n ziekenhuis.

Straks even naar mijn schoonouders hun huis om de motor even te bezichtigen heb er gisteren niet goed naar gekeken toen hij daar op de weg lag. Mijn schoonvader zei dat als je de fiets ziet dat je er behoorlijk van schrikt en dat je ziet dat de klap behoorlijk hard is geweest. Het bergingsbedrijf is ongv 200 meter van mijn schoonouders hun huis dus mijn schoonvader heeft hem daar laten zetten.

Nou ja een behoorlijk hectisch dagje gisteren hopelijk vandaag beterder.

Voor alle andere motormuizen die ook hun kneuzingen en wonden hebben heel veel sterkte met het herstel en inderdaad hopelijk wordt het geen craschseizoen.

Groetjes Leonie
 
Het lijkt de laatste tijd wel of het ongeluk de Zetters achtervolgt... iedereen maar weer sterkte met alles....
 
@ Leonie.... wat een verhaal zeg... Ik wens jou, je man en kinderen veel sterkte toe. Enne zoals eerder geschreven, niet er teveel bij nadenken wat er had kunnen gebeuren Hoe moeilijk dat ook is.

@ Pina.... je kwam er ook goed vanaf zeg

@ rest, goodmorning..

@ Bokkie ik mailde je gisteravond nog zoals beloofd... Ms een avondritje over een maandje ofzo een optie... Mot eerst nieuw rubber monteren :9
 
Tja je word maar weer met je neus op de feiten gedrukt, waarom die beschermende kleding te dragen. Maar gelukkig heeft ie het er levend vanaf gebracht, en met een paar weken zullen de schaafwonden weer een stuk zijn opgeknapt!
En Leonie sterktje met "gezeur" van je man ;)



Even iets anders..... :?

Heeft er al iemand een Z750 2007 met een aangepaste kentekenplaat houder?

Alle foto's die ik tot nu toe gezien heb zijn alle met de afgrijselijke taartschep. Als ik op de Kawasaki site kijk zie ik toch een in mijn ogen goede vervanger bij de accessoires.

 
Hoi Knutsel :W


Beetje druk gehad de laatste paar weken: Moest met biljarten nog met de andere poule-winnaar om de districtstitel spelen (uit eerst met 6-1 verloren ;( , daarna thuis met 7-0 gewonnen :Y , dus kampioen!! *O* ), en tevens was het tennisseizoen weer begonnen, dus door de weeks regelmatig wat uurtjes spelen voordat de competitie begon ;)


En tja, hoe 't is?....Beetje pijnlijk lijf!....Ben zondag in Hoorn omver gereden door een lijnbus |( : Ik reed met een gigantische vaart van hooguit 30 km/u achter een oto rechtuit over een voorrangskruising, en van links kwam de bus half het kruispunt op, bus stopte, bus wachtte voor de oto voor me, maar buschauffeur had mij niet gezien, dus bus trok op nadat de oto voorbij was. :( Kortom, de bus reed mij aan in de linkerflank, en ik kwam met motor en al klem onder de bus te liggen. -O- Pas toen de politie was gearriveerd reed de bus achteruit van mijn been en motor af, deed fucking veel pijn! B| Ik bleek gigantisch veel geluk te hebben gehad, want mijn been zat precies klem op de plek van mijn kneeslider, en daardoor heb ik achteraf mijn linkerbeen niet gebroken. *O* Toen ik onder die bus lag moest ik nog aan de woorden van mijn chirurg denken die mij na mijn ongeluk in 1995 uiteindelijk heeft opgelapt, hij zei dat als ik dat poot nog een keer zou breken het wel eens einde-verhaal verhaal voor dat poot zou kunnen betekenen. ;( Onderzoek in het ziekenhuis wees uit dat ik niets gebroken had, en dat ik slechts wat kneuzingen en schaafwonden op m'n linkerbeen en borst had, dus ik mocht weer naar huis. :Y
Mijn motor heb ik niet meer gezien, want die was al door een berger weggehaald in de tijd dat ik in het ziekenhuis vertoefde, morgen wordt-ie naar Lisse gebracht.....ben benieuwd! :)


't Lot moet mij wel hebben, vorige keer door een invalide-oto aangereden, nu een lijnbus! :(


Ik heb deze keer echter wel een superdikke beschermengel op m'n schouder gehad, want wat als ik niet precies me m'n kneeslider klem had gezeten, of wat als de chauffeur nog een halve meter was doorgereden? :?....ik wil het niet welen :N


......maar voor de rest gaat het goed hoor!!!! :+


eikel, je weet toch dat chauffeurs achter glas niets zien. B|


gelukkig niets ernstigs met je lijf, mooie tripple uitzoeken en gaan weer. :Y



Hoi mensjes,

Weten jullie nog dat ik een aantal weken geleden heb gemaild dat mijn man onderuit was gegaan met zijn kawa???? Hij had hem nog maar net 3 dagen en was onderuit gegaan op de rotonde.

Nou vanmiddag is het noodlot nogmaals toegeslagen, maar nu in een erstigere vorm. Ik bedoel met een gangentje van 120 km per uur onderuit gaan is geen pretje. Zijn benen liggen open met name zijn bil/heup rug. Altijd heeft hij een motorbroek aan weer of geen weer en net vandaag niet. Tja en dan zie je meteen de gevolgen ervan. Zijn alvleesklier heeft een storing en daar wordt morgen weer op getest hij is met de ambu naar goes gebracht.. Was toch wel even schrikken hoor als je man opbelt om te zeggen dat hij een ongeluk heeft gehad en niet meer weet waar hij zich bevindt.???!!!. Politie en Ambulance erbij toen ik aankwam kon wel janken toen ik hem in de ambu zag liggen wit duizelig en best wel flinke japen in zijn lijf.

Tja en dan de kawa. Die is er deze keer niet goed vanaf gekomen alles is in gedeukt krom en gewoon hartstikke totalloss. Hij is er nog niet zo mee bezig geweest met zijn motor omdat hij behoorlijk goed weet dat het veel gekker had kunnen aflopen. Hij is ook gewoon nog papa van 2 zoontjes en is ook nog gewoon mijn man. En ik vind mezelf net iets te jong om alleen te komen staan.
De motor liep nog gewoon zei de politie die hebben ze maar even uit gezet. Alex vertelde wel dat zijn stuur gewoon zo tekeer ging dat hij hem niet meer kon vast pakken. Hij zei ken je het filmpje van die motor rijder die aankomt rijden met een bloedgang en waar zijn motor een eigen leven begint te lijden en ten slotte in de bocht onderuit gaat nou zei hij zo ging ik ook.

Nou ja dit was effe mijn verhaal, ik denk dat ik nu echt kan zeggen dat er een z1000 minder is. Helaas. Maar ik heb mijn man nog en dat vind ik dan toch nog net wat belangrijker.

Liefs Leonie


wat een klote story zeg, echter alle details hoef ik niet te weten hoor.

behalve als je het om deze manier een beetje van je af wilt schrijven, je zult je inderdaad wel alleen voelen en dan zijn wij er wel om je ellende aan te horen.

in ieder geval sterkte voor jullie bijde om dit te verwerken.

uit je verhaal op te maken heeft het slaan van het stuur de valpartij veroorzaakt, mijn Zetje doet dat ook behoorlijk als ik te veel gas geeft het is een van de dingen die je niet altijd in de hand hebt en bij een 1000 is dit sterker als bij een 750.

als je niet voldoende ruimte hebt of je reactie is niet geheel zoals het zou moeten dan wordt het alleen maar erger en ga je gewoon liggen, dit noemen ze een zogenaamde "tankslapper" of "speedwobbel" (weet niet of ik het goed geschreven hebt maar je spreekt het wel zo uit).

de wolf in schaaps kleren heeft weer toegeslagen zou ik zo zeggen.











gisteren zij ik nog fijn dat ik geen vervelende berichten heb gelezen, dus vanaf nu weer ff bij de les blijven allemaal.
 
@ Leonie.... wat een verhaal zeg... Ik wens jou, je man en kinderen veel sterkte toe. Enne zoals eerder geschreven, niet er teveel bij nadenken wat er had kunnen gebeuren Hoe moeilijk dat ook is.

@ Pina.... je kwam er ook goed vanaf zeg

@ rest, goodmorning..

@ Bokkie ik mailde je gisteravond nog zoals beloofd... Ms een avondritje over een maandje ofzo een optie... Mot eerst nieuw rubber monteren :9


heb je mail al beantwoordt met eenzelfde voorstel, twee zielen 1 gedachte.

*D
 
mijn hemel, wat een pechverhalen allemaal.
Ik heb maandag ook nog even een stukje gereden, in de kevlar-spijkerbroek, maar als ik dit allemaal zo lees, gaat de volgende keer de jas toch ook maar weer vastgeritst worden aan de broek! :X

aan alle pechvogels: veel sterkte...

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

zondag bij de SBK op baanpost 19 gestaan, dat is voor de GT-bocht.
Rapen aan de buitenkant, en vlaggen aan de binnenzijde, ze rijden je daar op 3 meter afstand voorbij, ik kon Haga en Toseland gewoon in hun ogen kijken.
Vanuit de vlaggentoren bovenop de highsider van Corser B| , de gekte onder het publiek toen Haga afstapte *O* , de high-five die Barry Veneman me gaf toen we als baco's aan het eind van de race aan de kant van de baan gingen staan 8-) en natuurlijk het gesprek met Dion ;) , achteraf gezien had ik wel even kunnen oversteken, de Stekkenwal is niet zo ver lopen vanaf 19. :W
 
Tja je word maar weer met je neus op de feiten gedrukt, waarom die beschermende kleding te dragen. Maar gelukkig heeft ie het er levend vanaf gebracht, en met een paar weken zullen de schaafwonden weer een stuk zijn opgeknapt!
En Leonie sterktje met "gezeur" van je man ;)



Even iets anders..... :?

Heeft er al iemand een Z750 2007 met een aangepaste kentekenplaat houder?

Alle foto's die ik tot nu toe gezien heb zijn alle met de afgrijselijke taartschep. Als ik op de Kawasaki site kijk zie ik toch een in mijn ogen goede vervanger bij de accessoires.

[~[url="http://www.oretet.com/uload/images/71008354.jpg"]afbeelding~][/url]




volgens de tekst in het plaatje is deze mod nog in voorbereiding, en eerst rijden met dit weer en dan pas modjes plaatsen zou ik zo zeggen.

echter ik vind het ook niets hoor zo'n ding achter aan, kan er geen ander woord voor verzinnen.

8-)

full
 
volgens de tekst in het plaatje is deze mod nog in voorbereiding, en eerst rijden met dit weer en dan pas modjes plaatsen zou ik zo zeggen.

echter ik vind het ook niets hoor zo'n ding achter aan, kan er geen ander woord voor verzinnen.

8-)

[afbeelding]

Ahh ik zie het ook ja in voorbereiding |( en en eerst rijden met dit weer en dan pas modjes plaatsen zou ik zo zeggen. Ik moet me Z750 nog bestellen!!!! Ik doe het tegenwoordig anders, eerst zorg ik dat ik geld heb en dan bestel ik wat ik wil kopen :+ Het is nu wachten op me belastinggeld en dan wordt er een mooie Zilvergrijze besteld!
Maar wil liever niet met die taartschep over straat ;)

Eerst nog nieuwe helm en broek kopen *D
 
Laatst bewerkt:
mogguh,

@ leonie, sterkte en wens hem beterschap
@ pina, sterkte (Zedje kopen, 1 bougie los, heb je toch een 3pitter)
@ kawasutra, alsnog feli (en sterkte voor de volgende 25)
@ luzette, de laatste loodjes ....

@ de rest; blijf rijden, gaat verkeerd zo.
 
mogguh,

@ luzette, de laatste loodjes ....



die gaan nog heel zwaar worden :o

maar ze heeft gelukig internet en zo dus ook 24 uur live een kijkje in mijn huiskamer *O* *O*

als er nieuws is laat ik het wel ff weten :Y


maar heb het nu wel heel erg druk hier en weinig slaap :X
maar dat gaat wel weer goed komen *O*


MUIS hoe is het nu met mini muis :?
 
die gaan nog heel zwaar worden :o

maar ze heeft gelukig internet en zo dus ook 24 uur live een kijkje in mijn huiskamer *O* *O*

als er nieuws is laat ik het wel ff weten :Y


maar heb het nu wel heel erg druk hier en weinig slaap :X
maar dat gaat wel weer goed komen *O*


MUIS hoe is het nu met mini muis :?
gaat steeds beter *O*
kan al kleine stukken lopen nu.
slaapt nu ook niet meer zo veel maar is toch wel snel vermoeid qua concentratie en ergens de aandacht bij houden

maar op zich maakt hij goede vorderingen.
Arm geneest heel goed, wonden zien er netjes uit en bewegen van de hand gaat nu ook beter.

kortom,, gaat de goede kant op


heeft Luzette haar mobiel bij zich?
 
gaat steeds beter *O*
kan al kleine stukken lopen nu.
slaapt nu ook niet meer zo veel maar is toch wel snel vermoeid qua concentratie en ergens de aandacht bij houden

maar op zich maakt hij goede vorderingen.
Arm geneest heel goed, wonden zien er netjes uit en bewegen van de hand gaat nu ook beter.

kortom,, gaat de goede kant op


heeft Luzette haar mobiel bij zich?


kijk das gelukig weer eens goed nieuws *O* *O* *O*


en ja mobiel heeft ze bij zich maar ze moet verplicht slapen tussen 12 en 15 dus aub dan niet bellen naar haar :j


ik ben daarin tegen 24 uur p/d beriekbaar maar ga nu ff liggen het was ook voor mijn kort nachje ;)
 
Laatst bewerkt:
die gaan nog heel zwaar worden :o

maar ze heeft gelukig internet en zo dus ook 24 uur live een kijkje in mijn huiskamer *O* *O*

als er nieuws is laat ik het wel ff weten :Y


maar heb het nu wel heel erg druk hier en weinig slaap :X
maar dat gaat wel weer goed komen *O*


MUIS hoe is het nu met mini muis :?

Sterkte de komende tijd.

Hoe is het met jouw letsel?
 
kijk das gelukig weer eens goed nieuws *O* *O* *O*


en ja mobiel heeft ze bij zich maar ze moet verplicht slapen tussen 12 en 15 dus aub dan niet bellen naar haar :j


ik ben daarin tegen 24 uur p/d beriekbaar maar ga nu ff liggen het was ook voor mijn kort nachje ;)
okidoki

stuur wel n sms ;)
 
Waarom moet ik altijd mijn bescherming dragen??????????
Nou hierom dus!!!!!!!![afbeelding]

Ik had hier nog niet op gereageerd, maar bij deze wens ik je/jullie veel sterkte en een voorspoedige beterschap!!

Belangrijk is dat z'n nieren weer op orde komen dus. Sjees... normaals sterkte.
Hou ons op de hoogte svp. als je tijd hebt natuurlijk.

Die schaafwonden zijn erg pijnlijk, maar moet wel weer goed kunnen komen. Mits het netjes geneest. Ik weet wel iets van schaafwonden: heb aan wielrennen gedaan en ben ook wel onderuit gegaan met 50+ km/u. Niet te vergelijken met dit ongeval natuurlijk. Maar tegenwoordig zijn ze op medisch gebied met zulke wonden een stuk verder.

Je vertelde dat je man vertelde een soort "speedwobble" te hebben gehad en dat ie zijn stuur niet meer kon houden? -O-
Als het niet met optrekken en sterk afremmen gebeurd is, zou het een technisch mankement geweest kunnen zijn. Band(en)? Ik ben benieuwd naar je verhaal of wat verzekering/politie er over kan vertellen.
 
Ja, eg ongelofelijk veel mazzel gehad!! :Y :Y :Y ......en kan jullie hier blijven pesten! })

Pina ook plat! -O- Ook beterschap met je kneuzingen :Y

Je weet toch dat je niet zomaar aan Busje drukken" moet doen |(

Mazzelaar is dan nog een milde uitdrukking. Vergeet maar snel het "wat als...." gedeelte. Het is nu vandaag en je kan je been nog gebruiken!

Je nieuwe bike hoeft geen kawa te worden, mag van alles worden, zelfs een zwarte Triple, maar NIET matzwart...
Isse niette mooie :N

En als je een evt. een nieuwe bike pas net voor de Zwitsaltoer krijgt, dan zal ik er voor zorgen dat je hem hier lekker kunt inrijden en AL je schaamrandjes er af kan rijden, en de angstnippels aan de grond kan schuren ;)
Dan is de motor ook weer "besneden" en ontmaagd :+
 
Laatst bewerkt:
sorry pina maar begrijp ik het goed ben je ook plat gegaan :? :?

sorry zie niet alles meer hier heb er ff geen tijd voor gehad -O-

zo ja jij ook beterschap en suc6 met je herstel :Y :j
 
Ik had hier nog niet op gereageerd, maar bij deze wens ik je/jullie veel sterkte en een voorspoedige beterschap!!

Belangrijk is dat z'n nieren weer op orde komen dus. Sjees... normaals sterkte.
Hou ons op de hoogte svp. als je tijd hebt natuurlijk.

Die schaafwonden zijn erg pijnlijk, maar moet wel weer goed kunnen komen. Mits het netjes geneest. Ik weet wel iets van schaafwonden: heb aan wielrennen gedaan en ben ook wel onderuit gegaan met 50+ km/u. Niet te vergelijken met dit ongeval natuurlijk. Maar tegenwoordig zijn ze op medisch gebied met zulke wonden een stuk verder.

Je vertelde dat je man vertelde een soort "speedwobble" te hebben gehad en dat ie zijn stuur niet meer kon houden? -O-
Als het niet met optrekken en sterk afremmen gebeurd is, zou het een technisch mankement geweest kunnen zijn. Band(en)? Ik ben benieuwd naar je verhaal of wat verzekering/politie er over kan vertellen.


Hij was aan het inhalen en alex kenende niet met een gangetje van 90 km zoals hij tegen de politie heeft verteld. Hij heeft ook toegegeven aan mij dat hij misschien wel snel naar de 120 optrok en toen is tie gaan zwabberen. Hij is gelukkig net thuis gekomen vanuit het ziekenhuis maar ben me echt wezenloos geschrokken van de wonden had ik toch nog niet zo bekeken gisteren. Hij heeft mega veel pijn kan niet liggen of zitten, en kan geen kleding verdragen aan zijn lijf. Heb nog nooit iemand zoveel pijn zien lijden zeg, heb echt met hem te doen.

Vannochtend naar de kawa gekeken en ziet er behoorlijk gehavend uit. Maar we denken zelf niet totall loss. Hij start nog perfect en een exper heeft geconstateerd dat met de voorvork ook niets mis is. In de tank zit een grote deuk zijn uitlaat is helemaal plat en afgebroken zijn kappen zitten allemaal scheef, zijn kont is eraf (dus niet alleen die van alex haha) zijn voorkuip is aan gort maar niet zijn teller en zo (weet niet hoe dat heet) wonder boven wonder doet het achterlicht wat er alleen nog maar aan draadjes bij hangt het gewoon nog en zijn voorlicht ook nog.

De politie heeft getuigen gehoord en die verklaarden eigenlijk allemaal het zelfde, dat hij met veel kabaal voorbij kwam en dat hij toen mega is gaan slingeren om er vervolgens achterover af te tuimelen. Ze waren allemaal erg aangedaan. De politie maakt er voor de rest geen werk van omdat het om een eenzijdig ongeval gaat en er geen aantoonbare bewijzen zijn hoe het heeft kunnen gebeuren.

Nou ja de verzekering dekt alle schade maar ja daar heb je op het moment nog effe niets aan.

Groetjes Leonie
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan