Hoe was de MF Megameeting 6-5-07 (foto's)!!

:+ Erg lachwekkend waren de autoos die er PERSEE door wilde om wat te eten te halen _O-

het was weer es geweldig
Laatste keer was alweer jaar of 3 geleden voor mij, dus het was overweldigend te zien hoeveel er waren *O* *O*
En echt veel bekenden gezien ;)
 
Zo ik ben ook thuis..

tering mijn eerste meeting en super gezellig. alleen jammer dat ik geen foto's kan vinden waar ik op sta -O-

maar desalniettemin zeer geslaagd daggie.


geduld hebben hoor :+ Er stonden zo veel met hun camera's fotoos te schieten dat er hendig 1 tussen zit waar je op sta *O*
 
:+ Erg lachwekkend waren de autoos die er PERSEE door wilde om wat te eten te halen _O-

Nog mooier was die auto die niet de rotonde wou nemen maar maffe stunten uit haalden terwijl wij daar stonden bij de rotonde.... meneer agent kwam meteen in actie en met zwaailicht achter betrokken voertuig aan :) (helaas geen pix van) !!
 
Hier bij nog een paar foto's:

dsc08661uq7.jpg


dsc08662rs8.jpg


dsc08663nt1.jpg


dsc08664be4.jpg


dsc08665ry9.jpg


dsc08666vs5.jpg


dsc08667tq6.jpg


dsc08668ij0.jpg


dsc08669bq3.jpg


dsc08670dl7.jpg


dsc08671xc1.jpg


dsc08672ah9.jpg


dsc08674kt6.jpg


dsc08675cx6.jpg


dsc08676hq1.jpg


dsc08677bt0.jpg


dsc08678by3.jpg
 
Laatst bewerkt:
Alle filmpjes (+- 60) staan nu ook op de gallery ... Heel veel stukjes 'aankomst' van groepen...
 
Nog mooier was die auto die niet de rotonde wou nemen maar maffe stunten uit haalden terwijl wij daar stonden bij de rotonde.... meneer agent kwam meteen in actie en met zwaailicht achter betrokken voertuig aan :) (helaas geen pix van) !!

hahahaha jaaa want Mneer Agent is ook een motor rijder.. dan worden ze gelukkig aktief om zn mede motor maatjes te beschermen tegen mormels in blikkies _O- _O- })
 
Komt ie dan hè ;)

*KLIK*

Veel kijkplezier *O*

En als iemand het origineel van een foto wil, mail dan even het nummer / de nummers zoals ze in de bestandsnaam vermeld staan. Dus geen omschrijvingen zoals 'Ik reed op die blauwe R6'.


nu maar hopen dit ik niet stiekem een limiet op m'n traffic heb zitten :X
 
Terug
Bovenaan Onderaan