En in het gooi? Deeltje 6 ( De G&VUTHC)

Status
Niet open voor verdere reacties.
he moeten die meetings altijd op zondag? dan moet ik namelijk sporten...
kan t niet een keer op zaterdag, of moeten jullie dan allemaal werken?
Zaterdag is normaal altijd voetbal... Zaterdag als het goed is de laatste keer, en dan donderdags uit naar Bloemendaal B| Ach je moet wat over hebben voor promotie *O*
 
he moeten die meetings altijd op zondag? dan moet ik namelijk sporten...
kan t niet een keer op zaterdag, of moeten jullie dan allemaal werken?


Mag van mij ook, maar ik ben idd gewend altijd op zondag met dit soort 'afspraakjes' te rijden..

Normaal sport ik altijd op zaterdagavond en overdag is uitslaaptijd voor mij :P hihi, maar doe net als ik anders gewoon een voorstel.. ik neem aan dat er altijd wel members zijn die mee willen rijden.. 1 is alleen, 2 is samen, 3 is al een groepje *O*
 
op zondag MOET je niet sporten. Je wilt sporten ;) dan sport je maar `s avonds of ervoor ;)

Zaterdags moet ik wel werken maar ik kan in de ochtend wel rijden. Maar zaterdags willen mensen ook shoppen toch? omdat ze doordeweeks werken? ;)
 
27 mei is goed

als ik geen biertje teveel gehad heb de avond ervoor _O-

misschien dat een maatje van me ook wel meegaat.
alleen vind ie het niet zo leuk als er rustig gereden word O-)
zijn motorfiets is normaal alleen maar met lekker weer een boodschappen en bier fiets _O-



btw
tijd maakt niet uit voor mij

( kom toch altijd telaat _O- )
 
Laatst bewerkt:
Sorry mannen, maare ik haak af voor de 27e... dan ligt mijn motor uit elkaar voor onderhoud> groot zeg maar dus..
als het goed is een week of 2 later is het in orde denk ik.... hoop ik... hehe..
 
Sorry mannen, maare ik haak af voor de 27e... dan ligt mijn motor uit elkaar voor onderhoud> groot zeg maar dus..
als het goed is een week of 2 later is het in orde denk ik.... hoop ik... hehe..

als je dat nou ff een weekje uitsteld komt het ook goed :Y

komt niet op een dag aan
 
examenstunt?? 8-)

dronken in de klas zitten dus :Y

_O-
Nouja he tis traditie dat je als examenleerling vanaf 11 uur aanwezig bent, dan wat geblablabla dan andere klassen leeghalen en op het schoolplein, grasveld wordt er dan wat leuks gedaan. Vervolgens een bbq en DJ en bier. Meestal is het gewoon vanaf 9 uur vol aan de zuip, met taarten de klassen instormen en iedereen bekogelen. En weer verder met bier drinken. *O*
 
als je dat nou ff een weekje uitsteld komt het ook goed :Y

komt niet op een dag aan


haha ja ik ztel het al zoveel uit... Nee moet echt gebeuren nu.. ga zondag al beginnen met wisselen van de achterbrug, en dan ook ketting er af en nieuwe tandwielen monteren...
dan ook vast alle kappen er af, vloeistoffen eruit, bougies enz enz...
dan in het weekend van de 27e kleppen stellen, bagger veel werk, nokken eraf enz enz... pfff
 
haha ja ik ztel het al zoveel uit... Nee moet echt gebeuren nu.. ga zondag al beginnen met wisselen van de achterbrug, en dan ook ketting er af en nieuwe tandwielen monteren...
dan ook vast alle kappen er af, vloeistoffen eruit, bougies enz enz...
dan in het weekend van de 27e kleppen stellen, bagger veel werk, nokken eraf enz enz... pfff
Gezellig hoor :P
 
Hee RR rtje, het kwartje valt ineens bij mij. Blade met een groene tank, volgens mij staat die bij mijn koekblik in een parkeergarage?
 
Om ff in de reden te vallen..

Ik prik maar ff een datum om een leuke G&VUTHC rit te gaan houden.

--==NEXT G&VUTHC JOYRIDE==--

When? May 27th 2007

Location? Hotel De Witte Bergen - Eemnes

Time? 11:00 AM



Members ZA:
01 - Little_Bear - Honda VF1100 Sabre (kan iemand achterop OVB)
?

Members OVB:
?


p.s.: Het geheel is natuurlijk wel onder voorbehoud van lekker weer. Lekker weer = géén regen!

Zet mij ook maar bij OVB.

Gaat waarschijnlijk wel lukken, alleen even voor de zekerheid ;) (dat ik niet weer dubbele afspraken maak :+ )
 
Jawel..maatje komt uit den haag helpen, hij heeft het beetje vaker gedaan dus..hehe
en de rest van de familie vind het ook leuk om te zien dus haha.... zal wel foto's plaatsen...
Foto's doen het altijd goed :Y *O*

Ben ik trouwens de enige gooier die jaloers is op 2 linkerhanden wat motoren betreft? Mijn sleuteltalent is echt nihil -O-
 
haha ja ik ztel het al zoveel uit... Nee moet echt gebeuren nu.. ga zondag al beginnen met wisselen van de achterbrug, en dan ook ketting er af en nieuwe tandwielen monteren...
dan ook vast alle kappen er af, vloeistoffen eruit, bougies enz enz...
dan in het weekend van de 27e kleppen stellen, bagger veel werk, nokken eraf enz enz... pfff

ben koekblik monteut.
ken het hele gebeuren betreft kleppen stellen
blade moet ook nog steeds gebeuren. vind het over het algemaan niet veel werk maar heb er ook niet veel zin in
_O-

miss deze week als nog ff kijken om het te doen O-)

( zeg ik al een paar daaaagen )
 
op zondag MOET je niet sporten. Je wilt sporten ;) dan sport je maar `s avonds of ervoor ;)

Zaterdags moet ik wel werken maar ik kan in de ochtend wel rijden. Maar zaterdags willen mensen ook shoppen toch? omdat ze doordeweeks werken? ;)

:^

Op zondag sportief rijden is toch ook sporten :? *D

Enneh, onder voorbehoud kan ik de 27e ook

@RR tje: het is een VW Corrado O-) , staat helemaal achterin.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan