En in het gooi? Deeltje 6 ( De G&VUTHC)

Status
Niet open voor verdere reacties.
oei voortijdige ontzegging van de rijbevoegdheid. dat is niet mis, liever niet.
mn vader zei dat t wel mocht, zolang ik maar alleen in de straat of parkeerplaatsen of op t circuit, hij stelde zelfs een dagje zandvoort voor. w00t


Tjah.. als je gepakt wordt zonder rijbewijs op de openbare weg.. kan nare gevolgen hebben.. dus gewoon niet doen.

Afgesloten terrein, oftewel privé-terrein is gewoon een parkeerterrein van een bedrijf.. moet dan een hek of andere omheining omheen staan.. ik weet trouwens niet of dat parkeerterrein van de Hocras in de Meent daaronder valt, maar daar oefenen wel vaker mensen met motor en auto.

Circuit zou ik maar even laten als je nog helemaal geen ervaring hebt.. hmmz.. je komt sowieso niet zomaar het circuit op.. ow.. en waarom oefenen? je hebt toch rijlessen?
 
Suzuki GSF 400(S), 600(S), 650(S), 1200(S) of 1250(S) Bandit.
geen 500 bij :N

verder .. motorgek! , als je geen afgesloten terrein hebt, niet aan beginnen, over twee jaar zijn er nog zat leuke en mss nog wel veel leukere motoren te koop ;)


euhhhhh.. dan zal het wel de GSF 400S Bandit geweest zijn.. leuke en best pittige motortjes toen.. m'n eerste wheelie (per ongeluk) mee gedraaid op het toen nog verkeersplein voor Theater Gooiland.. :+ Dat gebeurde toen ik de motor een keer gehuurd had van m'n oude instructeur (Bosch&Veenstra).. tjah.. was jong.. iets teveel gas en ging hoppaaaaa.. op m'n achterwiel zo de Emmastraat in :9~
 
euhhhhh.. dan zal het wel de GSF 400S Bandit geweest zijn.. leuke en best pittige motortjes toen.. m'n eerste wheelie (per ongeluk) mee gedraaid op het toen nog verkeersplein voor Theater Gooiland.. :+ Dat gebeurde toen ik de motor een keer gehuurd had van m'n oude instructeur (Bosch&Veenstra).. tjah.. was jong.. iets teveel gas en ging hoppaaaaa.. op m'n achterwiel zo de Emmastraat in :9~~

Haha jij??? opschepper _O- *O*
 
Doe maar The Power van Snap!


Beetje oud, maar nog steeds erg lekker :)
 
Tjah.. als je gepakt wordt zonder rijbewijs op de openbare weg.. kan nare gevolgen hebben.. dus gewoon niet doen.

Afgesloten terrein, oftewel privé-terrein is gewoon een parkeerterrein van een bedrijf.. moet dan een hek of andere omheining omheen staan.. ik weet trouwens niet of dat parkeerterrein van de Hocras in de Meent daaronder valt, maar daar oefenen wel vaker mensen met motor en auto.

Circuit zou ik maar even laten als je nog helemaal geen ervaring hebt.. hmmz.. je komt sowieso niet zomaar het circuit op.. ow.. en waarom oefenen? je hebt toch rijlessen?

ik heb wel een beetje ervaring, Suzuki SV 650 op Assen: 160 kmh.
en je hebt van die circuitdagen en ik mag pas over 2 jaar rijlessen dus van te voren oefenen minder lessen :D
 
euhhhhh.. dan zal het wel de GSF 400S Bandit geweest zijn.. leuke en best pittige motortjes toen.. m'n eerste wheelie (per ongeluk) mee gedraaid op het toen nog verkeersplein voor Theater Gooiland.. :+ Dat gebeurde toen ik de motor een keer gehuurd had van m'n oude instructeur (Bosch&Veenstra).. tjah.. was jong.. iets teveel gas en ging hoppaaaaa.. op m'n achterwiel zo de Emmastraat in :9~~
en nu ben je oud :? :P
 
Matthijs... says:
der is een andere geinterreseerde
Matthijs... says:
bij de moter
Paul says:
wie dan?
Matthijs... says:
motergek
Paul says:
dat ben ik HAHAHAHHAHAHAHA
 
Haha jij??? opschepper _O- *O*



Zou je niet zeggen he ;)

Maar ik zei ook, per ongeluk, de eerste wheelie daarop kwam pas 10 jaar later ofzo :+

... en de laatste was op m'n VF750F die ik hiervoor had... hmmz.. maar deze Sabre heeft wel al een paar keer heel kort z'n voorwiel los gehad hoor.. maar dat telt niet :X
 
Als ik nog een verzoekje mag doen :)


Mantronix - Got To Have Your Love , ook erg oud, maar ik denk dat de jeugd deze zeker kan waarderen ;)


Snap hoor ik nu *O*
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan