Z1000, Z750, Z750S Plaza; Deel 32

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zilver voor de nacht...


full
 
zal ik je dan bij helpen...
ja, jullie kennen me nog niet, maar ik sluip hier al een tijdje rond op jullie plaza ;)
en door jullie ervaringen heb ik vanmiddag een optie genomen op deze, nu nog de knoop doorhakken :?
full
 
zal ik je dan bij helpen...
ja, jullie kennen me nog niet, maar ik sluip hier al een tijdje rond op jullie plaza ;)
en door jullie ervaringen heb ik vanmiddag een optie genomen op deze, nu nog de knoop doorhakken :?
[afbeelding]


he......................... gatver een zilvere.



full




nee hoor pracht apparaat :9~ ben gewoon jaloers.



:+
 
zal ik je dan bij helpen...
ja, jullie kennen me nog niet, maar ik sluip hier al een tijdje rond op jullie plaza ;)
en door jullie ervaringen heb ik vanmiddag een optie genomen op deze, nu nog de knoop doorhakken :?
[afbeelding]


knoop doorhakken????

gewoon ophalen dat ding.
hoe eerder hoe meer kilometers. *O*

enne, dat zilver is je vergeven
 
vraagje over een middenbok:
zitten er gaten voor bevestigen van een middenbok? Of hoort dat niet op zo'n sportieve bike? Ik vind het wel handig ivm ketting smeren.
Vrijdag haal ik de zilveren Z op en laat hem tot de 1000 km beurt origineel met uitzondering van rode rimstriping (zaterdag in Noordeloos te bewonderen).
 
vraagje over een middenbok:
zitten er gaten voor bevestigen van een middenbok? Of hoort dat niet op zo'n sportieve bike? Ik vind het wel handig ivm ketting smeren.
Vrijdag haal ik de zilveren Z op en laat hem tot de 1000 km beurt origineel met uitzondering van rode rimstriping (zaterdag in Noordeloos te bewonderen).

der is ergens wel een middenbok te bestellen, is vlgs mij niet even simpel te monteren en nog weinigen hebben hem (ook niet op buitenlandse fora)

beter geld uitgeven aan een achterbok, zit tijdens het rijden ook niet in de weg
 
Ik dacht dat die noord Hollanders ook nog eens een meeting met tochtje zouden organiseren?
Of heb ik die datum gemist? :? O-)


hehe uhms van een meeting weet ik niks... dit was gewoon een doordeweeks ritje met wat gasten...

ik ga slapen,

:W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan