Op Japanner naar de Superrally?

Ongetwijfeld zullen ze aan het bier zitten.

Maar eh, de tijd dat de 'Die Hard's 1%'ers' aleen maar op verbouwde, harde staarten rondreden is wel over. Dus de fiets maakt niet de biker!
whatever and whoever that may be, maar da's een uitgekauwde discussie
 
Ik wist van niks maar ik zag de laatste dagen toch ontzettend veel hd clubs hier in amsterdam rond rijden. Vandaag was wel het toppunt, op elk stukje vrije stoep stond het vol met hd's, vooral van duitsers, italianen en fransen.
 
Ik ben er geweest (net terug) en ik heb me prima vermaakt. En mijn Jap stond nog keurig op de plek bij de ingang. Wel jammer dat ik een stuk moest lopen met de tas en helm enzo, maar goed.

veel mooie motoren gezien, nagenoeg geen enkele dezelfde. Hele leuke een ardige mensen uit heel Europa (van Estland tot Portugal). Toe ik wegging waren er al meer dan 13000 HD's ingecheckd, en met de overige motoren erbij dus een grote opkomst. Trouwens Buell en Indian mochten wel het terrein op.

Ik was zelf ook al bijna doorgereden (per ongeluk), maar ik werd op vriendelijke wijze duidelijk gemaakt waar mijn parkeerplaats was ;)

Goede georganiseert, leuke fuif en het weer is me alles meegevallen.

Volgend jaar Denemarken!
 
Ben net vanmiddag terug gekomen van de SR, heb dr van vrijdag middag tot zondag ochtend gestaan. Was duur, maar zeker de moeite waard. Heb de Savage maar thuis gelaten, en ben achterop bij me ouweheer gegaan.. zou eerst op onze 2de hd heen (shovel) maar ben blij dat k da nie gedaan heb, was nog aardig wat politie op de been en zal maar net zien dat ze mij dr tussen uitvisse met me 25kw rijbewijsje.. :(

anyway t was zeker de moeite waard :)
 
Nou, nou, Murph......
wat lees ik nu dan weer, noem jij je HD "stock"; stock is voor mij ook wat Gixxer zegt, kingsize koffers, lichtorgels en dan die heerlijke vlaggetjes. :r :r :r

stock is toch gewoon met te weinig verstand en teveel geld en een midlifcrisis zo bij harley w*** (of elke andere dealer) vandaan? als in totaal niet veranderd. dus zowel die campingmodellen als de kale modellen passen in dat karakter })
en die vlaggetjes zijn helemaal (veel te dure) midlifecrisis accesoires
 
btw ik ben gisteren teruggekomen van de SR.
erg vochtig snachts, matig sanitair (slecht bijgehouden) maar was beregezellig. alleen jammer dat t terrein langwerpig was ipv min of meer vierkant... ik kreeg stalpoten van t heen en weer lopen naar mijn tent (uiteraard helemaal achterin)
 
Ik om net thuis van een ander feestje en heb 6 vrijkaarten in de brievenbus zitten, iemand nog belang bij? Anders gaan ze bij het oud papier
 
stock is toch gewoon met te weinig verstand en teveel geld en een midlifcrisis zo bij harley w*** (of elke andere dealer) vandaan? als in totaal niet veranderd. dus zowel die campingmodellen als de kale modellen passen in dat karakter })
en die vlaggetjes zijn helemaal (veel te dure) midlifecrisis accesoires

Yep.
Zo een heb ik.
 
<knipperdeknip>
Ik had ook m'n zegje klaar voor ik zag wat er allemaal binnenrolde. Het aantal HOGgers is zeer klein, en wordt bij verre overruled door de (al dan niet buitenlandse) MC's.

yep, dat was ook mijn observatie, van binnenuit.
ik was bang dat dit heel erg een hogggggg gebeuren zou zijn, maar t leek inderdaad gewoon op een MC rally :-)

(en ja, ik ben een MC-er)
 
Ik rij jap, heb geen HD centjes.
Zou nooit naar de superrally gaan maar ik mag er zaterdag spelen met m'n bandje, ben erg benieuwd naar het kaliber "bikers" wat er op af komt, en vooral hun fietsen uiteraard.


frame bij L&L (hebben er nu een serie in de "aanbieding") .... Sportster blok en een hoop geduld + onderdelen

leer en lees ik net op internet O-) 8-) :]

zou zoiets d'r wel bij willen hebben, naast mijn GSXR })

lijkt me heerlijk ontspannen :] 8-)
 
Laatst bewerkt:
Sporty is vier dagen wezen feesten... was een super feest met veel ECHTE bikers... Grieken., Italianen, veel Scandinaviers... Sporty rijdt al Jaren naar superrally's en al dat stomme vooroordelen gelul van een aantal mensen hier is ze eigenlijk wel zat... blijf dan lekker bij je eigen type rijstijl en mensen maar zeik een ander niet af...
 
Terug
Bovenaan Onderaan