Wie rijdt er Suzuki RF600R / RF900R deel 4!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo ben er dus weer van de TT.

Ieder die de kans krijgt om eens een VIP kaart te pakken te krijgen.....DOEN !

Zo ontzettend gaaf om je even in het bruisende motorsport hart te wanen !

Echt geweldig om alles te zien, de hospitality trucks, motorhomes en zo af en toe nog bekenden....

Ik noem een hopkins, een hayden, een rossi en nog wel meer.

Errrrrug veel foto's gemaakt. Zal morgen wel eens kijken of ik wat kan laten zien.

Ga nu naar bed, was een vermoeiend dagje al met al.

:W
 
Zo ben er dus weer van de TT.

Ieder die de kans krijgt om eens een VIP kaart te pakken te krijgen.....DOEN !

Zo ontzettend gaaf om je even in het bruisende motorsport hart te wanen !

Echt geweldig om alles te zien, de hospitality trucks, motorhomes en zo af en toe nog bekenden....

Ik noem een hopkins, een hayden, een rossi en nog wel meer.

Errrrrug veel foto's gemaakt. Zal morgen wel eens kijken of ik wat kan laten zien.

Ga nu naar bed, was een vermoeiend dagje al met al.

:W
Foto foto foto , vooral babes willen we zien *O*
 
Hallo, effe crashen: ik rij een gsx750F van 1993, maar vraag me af waarom en in welke punten de RF verschilt van de gsxF lijn? Beide sportieve tourmodellen lijkt me, terwijl het supersport segment door de gsxR wordt afgedekt. Zit de RF er ergens (bewust) tussenin? Ik zie ze althans niet zo veel rijden ...

Iemand die hierover iets weet?
 
Laatst bewerkt:
Hallo, effe crashen: ik rij een gsx750F van 1991, maar vraag me af waarom en in welke punten de RF verschilt van de gsxF lijn? Beide sportieve tourmodellen lijkt me, terwijl het supersport segment door de gsxR wordt afgedekt. Zit de RF er ergens (bewust) tussenin? Ik zie ze althans niet zo veel rijden in België...

Iemand die hierover iets weet?
Tja ze zijn zoiezo mooier dan de gsxf lijn *O* , verder tja *O*
 
en toch wel iets meer power... de gsxf is denk ik meer een sportieve zit met toureigenschappen, terwijl de rf een sportmotor is met een beetje een tourzit...? tenminste, eig. ook niet de tourzit wat mij betreft hehe nogmaals, twas een fireblade killer toendertijd :+ en idd veeeel mooier om te zien!!!
 
@Aad900, Uhm...weet niet zo goed hoe ik moet beginnen maar er is iets heel ergs gebeurd met je toen RF900R.
Mijn vriend kan helaas nu zelf het bericht niet aan je vertellen/typen dus ik doe dat ff en vind dat je het toch moet weten :Y
De RF is gisteravond total-loss doordat mijn vriend onderuit is gegaan. Heb de motor zelf nog niet gezien hoe hij erbij staat maar ik vrees het ergste -O-
Mijn vriend ligt sinds gisteravond in het ziekenhuis en zijn rechterarm is op 2 plekken gebroken....boven en onder. Hier was gisteravond ineens een hoosbui waar hij dus in reed en kwam er zoveel water op de weg dat hij blijkbaar zijn stuur niet meer kon houden en onderuit ging.
Hij knalde met zijn rechterarm tegen een lantaarnpaal op en de RF is doorgeschoven tegen een vangrail. Echt heel erg......ben er zelf ook kapot van sinds dat ik het hoorde -O- ;(
 
@Aad900, Uhm...weet niet zo goed hoe ik moet beginnen maar er is iets heel ergs gebeurd met je toen RF900R.
Mijn vriend kan helaas nu zelf het bericht niet aan je vertellen/typen dus ik doe dat ff en vind dat je het toch moet weten :Y
De RF is gisteravond total-loss doordat mijn vriend onderuit is gegaan. Heb de motor zelf nog niet gezien hoe hij erbij staat maar ik vrees het ergste -O-
Mijn vriend ligt sinds gisteravond in het ziekenhuis en zijn rechterarm is op 2 plekken gebroken....boven en onder. Hier was gisteravond ineens een hoosbui waar hij dus in reed en kwam er zoveel water op de weg dat hij blijkbaar zijn stuur niet meer kon houden en onderuit ging.
Hij knalde met zijn rechterarm tegen een lantaarnpaal op en de RF is doorgeschoven tegen een vangrail. Echt heel erg......ben er zelf ook kapot van sinds dat ik het hoorde -O- ;(


Dat de RF waarschijnlijk total loss is is op zich heel vervelend, maar dat Eggo met gebroken botten in het ziekenhuis ligt vind ik heel erg om te horen '( Ik hoop dat hij er weer snel bovenop zal komen. Motorrijden blijft onder bepaalde omstandigheden best link, maar als hij weer helemaal gezond is hoop ik dat Eggo weer van het motorrijden kan genieten :]
Doe hem de groeten en wens hem het allerbeste, mede namens Katja.

Aad
 
Laatst bewerkt:
@Aad900, Uhm...weet niet zo goed hoe ik moet beginnen maar er is iets heel ergs gebeurd met je toen RF900R.
Mijn vriend kan helaas nu zelf het bericht niet aan je vertellen/typen dus ik doe dat ff en vind dat je het toch moet weten :Y
De RF is gisteravond total-loss doordat mijn vriend onderuit is gegaan. Heb de motor zelf nog niet gezien hoe hij erbij staat maar ik vrees het ergste -O-
Mijn vriend ligt sinds gisteravond in het ziekenhuis en zijn rechterarm is op 2 plekken gebroken....boven en onder. Hier was gisteravond ineens een hoosbui waar hij dus in reed en kwam er zoveel water op de weg dat hij blijkbaar zijn stuur niet meer kon houden en onderuit ging.
Hij knalde met zijn rechterarm tegen een lantaarnpaal op en de RF is doorgeschoven tegen een vangrail. Echt heel erg......ben er zelf ook kapot van sinds dat ik het hoorde -O- ;(
Sterkte hoop dat je mannetje er snel weer bovenop is !

Ach en de motor, er zijn meer motoren te koop dan ledematen ;)

Flügeltje hou je de foto's voor je zelf O-)
 
Laatst bewerkt:
Was gister naar de TT, mooie Motogp gezien :} .. ( ben geen Rossie fan, maar wat hij daar neerzette :} )
Errug gezellig :Y :Y

Toen ik vanaf de Haarbochttribune naar de motorparkeerplaats stond te kijken, zag ik een zwarte RF 600/900 staan met lege accu.. Wegenwacht was er bij en startte de RF in 1 keer.
Eentje van hier???

Ook vanuit Meppel, beterschap..
 
Laatst bewerkt:
Het is jammer van de motor.
Als iemand tegen mij zegt het is maar ijzer.... Grrrrr
Maar door dit soort berichten besef je dat het inderdaad maar een machine is.
En een machine is vervangbaar.
Gezondheid nooit!!!

Wens hem het allerbeste.
 
effe offtopic , morgen ben ik jarig en 3 keer raden waar ik nu achter zit :P


een splinternieuwe pc *O* *O* *O*


oude bleef vastlopen, maar nu super betekent nog meer op motorforum rotzooien!
 
he Yakuza van harte jonge, laat je maar eens lekker in de watten leggen vandaag...! haha
en veel plezier met je nieuwe pc en ehm ik heb nog wel een paar goeie virussen voor je als je er belang bij hebt. en nee ze zijn gratis hoor O-)
groetjes *O* *O* :W
 
Laatst bewerkt:
ja bedankt allemaal, wel perfect oude pc was al weer 8 jaar oud, over oud gesproken ik ben 27 geworen -O-
 
effe offtopic , morgen ben ik jarig en 3 keer raden waar ik nu achter zit :P


een splinternieuwe pc *O* *O* *O*


oude bleef vastlopen, maar nu super betekent nog meer op motorforum rotzooien!

Ja... lekker raden als je zelf al het antwoord geeft!! :(
Zo hebben wij geeneens de kans om met onzin antwoorden te komen... '(
 
van harte Yakuza! *O* haha ik ben pas 22 *Wiiieeehhhhhhh*

hoop dat je leuke dag had? ik heb de kappen van mijn rfje alvast afgemonteerd dus hijs nu naked..! ga hem eens goed schoonmaken! en daarna es navragen hoe ik hem het beste kan schuren etc...!

ik ben begonnen.. *muhahaha* heerlijk zo'n projectje :D
 
@ all, Bedankt voor de beterschap en sterkte berichten voor mijn vriend :Y
Hij mag vandaag naar huis *O* .......in het ziekenhuis liggen was hij er al behoorlijk zat van.
Van motorrijden wil hij eerst niks van weten,het beeld van het ongeluk heeft hij nog steeds voor zich. Ik ben al blij dat hij dat ongeluk heeft overleefd want het kon ook heel anders aflopen ;(

@Aad, Hij heeft na zijn gebroken arm ook een lichte hersenschudding. Kl*te aquaplaning ook :(
Weet niet als jullie een kaart o.i.d naar hem willen sturen maar dan zou je mij ff daarover moeten gaan mailen.

@Yakuza, Gefeliciteerd met je verjaardag!!!! *O*
 
YaKuZa van harte gefeliciteerd

maar waarom zit jij achter een pc :+ :+

de meeste zitten er voor ;) ;)
(fijne verjaardag een veel plezier met je spele dingetje)
 
das de bekende definitie, van wat noem je ervoor en wat je noem je erachter :+ kijk je nl tegen de voorkant van de pc aan.. of kijk je vanuit het idee van een rij waar je voor of achter gaat zitten/staan hehe *O*
 
mijn banden zijn aan vervanging toe. normaal heb ik de bt20's er op zitten, omdat ik in lelystad werkte (veel snelweg, weinig bochten).
mijn vraag is wat hebben jullie voor banden en wat raden jullie aan.
eind augustus ga ik naar de dolomiten, met slaaptrein vanuit dusseldorf erheen, dus weing snelwegkm.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan