Wie rijdt er Suzuki RF600R / RF900R deel 4!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Yakuza, vraagje: die tanktas, waar heeft je vriendin deze gekocht, en wat waren de kosten ongeveer?

ik heb al een bagster tas, dus moet nog een hoes hebben!


Hij komt bij hans van wijk vandaan, ik zal het vanavond even navragen maar ik geloof dat je er rondom de 120 euro voor kwijt bent!


he gefeliciteerd man met je nieuwe aanwinst
mooie kleuren ook O-)
ik had hem ook al op marktplaats zien staan en vond hem direct ook al mooi en voor niet te veel geld
hopen dat je er heel veel plezier van mag hebben en er veel veilige kmters mee mag rijden.
die knipperlichten maken het ook helemaal af op de RF zoiets moet ik zelf ook nog maar even zien te versieren.
nou succes er mee.

he Yakuza wat vind jij van het kleurtje....? :Y :}

Super mooi al zeg ik het zelf, ik heb mail nu steeds naar mensen die een rf aanbieden of ze kuipdelen willen ruilen met geld toe, maar niemand hapt nog B|
 
balen ja dat niemand van zijn goede kuipdelen af wil....!
maar ziet het er van jou zo beroerd uit dat het aan vervanging toe is dan...? -O-
er worden toch ook wel eens kuipdelen aangeboden
die gozer waar ik die tank had gekocht, had die niets meer voor je liggen dan, of heb je daar nooit iets van weer geoord...?
nou in ieder geval succces.
 
Laatst bewerkt:
balen ja dat niemand van zijn goede kuipdelen af wil....!
maar ziet het er van jou zo beroerd uit dat het aan vervanging toe is dan...? -O-
er worden toch ook wel eens kuipdelen aangeboden
die gozer waar ik die tank had gekocht, had die niets meer voor je liggen dan, of heb je daar nooit iets van weer geoord...?
nou in ieder geval succces.
ja daar heb ik die binnenkuipen van gekocht, ik zal wel een keer goede foto's maken!
 
ohw okj...

weet jij toevallig waar ik een goeie (doch redelijk normale prijs) Kuipruit vandaan kan toveren? Evt donker getint? :+
 
ohw okj...

weet jij toevallig waar ik een goeie (doch redelijk normale prijs) Kuipruit vandaan kan toveren? Evt donker getint? :+


www.motopro.nl en dan de zero gravity double bubble.

Snelle en goede levering, tenminste dat zijn mijn ervaringen.

Enne Yakuzi

Foto's zijn geplaatst in het assen topic fotos en filmpjes
 
Hierzo wat moois na, al die regen vandaag!

full
 
ja heb al mail terug...

maar ik twijfel nog beetje waar ik het halen ga, want Louis is even goedkoop(of duur) en daar heb ik zeg maar een winkel waar ik naar toe kan gaan enzo.. dus nja, kijk nog wel ff :)
 
Site is idd erg vaag.

Maar zoals road kill al zei, een beller is sneller !

Mijn ervaringen met hun zijn zonder meer goed.

Naja succes in elk geval, ik heb trouwens zero Gravity DB en dan compleet zwart.
Staat mun brommert wel goed.
 
Ik kan dus een originele ruit krijgen in de kleuren zwart, smoke, blauw of doorzichtig.. hmz.. welke zal het worden? kosten 73,50.. bij motolife.nl

denk toch de blauwe? :+
 
Hey!

Vandaag voor het eerst een fiks stuk op de RF gereden, wat een kanon :}
blijft ook stabiel bij slecht wegdek, heb sinds een lange tijd weer eens echt lekker motor gereden :]

Ik denk dat ik een goede keuze heb gemaakt om de motor te kopen *D

Hebben jullie bij 5000 tot 6000 toeren ook een beetje trilling bij het dashboard, een soort ratel, dit is weer over boven de 6000 toeren?

Oh ja...op welke stand hebben jullie de voorvork staan? (mijn gewicht: 95 kilo)
bij mij staat hij nu op 3 streepjes zichtbaar
 
Laatst bewerkt:
Hey!

Vandaag voor het eerst een fiks stuk op de RF gereden, wat een kanon :}
blijft ook stabiel bij slecht wegdek, heb sinds een lange tijd weer eens echt lekker motor gereden :]

Ik denk dat ik een goede keuze heb gemaakt om de motor te kopen *D

Hebben jullie bij 5000 tot 6000 toeren ook een beetje trilling bij het dashboard, een soort ratel, dit is weer over boven de 6000 toeren?

Oh ja...op welke stand hebben jullie de voorvork staan? (mijn gewicht: 95 kilo)
bij mij staat hij nu op 3 streepjes zichtbaar


Vering van de RF is standaard gewoon ruk, zoals vaker bij suzuki, het beste kun je er een progressieve verenset in laten zetten bij HK suspension of een vergelijkbaar bedrijf, zij stellen dan ook je vering af (de balans tussen voor en achter is ook zeer belangrijk)
 
ja die trilling merkte ik ook int begin, maar daar wen je wel aan, volgens mij niets ernstigs!

en wat de voorvork betreft ik heb geen flauw idee :+

weet iemand waar dat buisje voor is, wat uitmondt voor achterrempedaal? daar zitten nl 2 buisjes.. eentje loopt naar koelvloeistof reservoir en is open, en de ander zit een dop op en loopt naar binnen.. die laatste heeft bij mij geen verbinding?! dus snap niet zo goed waarom? voor de tank leeg te maken ofzo?
 
vandaag wilde ik dus lekker gaan rijden, nadat mijn motor 3 weken bij de garage had gestaan was ik daar wel aan toe :)

het ging op zich wel lekker, effe warm rijden, snelweg op richting een maat van me, poef, gas open 200 hoppa, kijk ik op de teller, gaat ie niet verder :X damn, normaal trek je vlot door tot 240. Raar, gas vol open (tot de aanslag!) gebeurd niets.

Damn, wat is er NU weer met dat ding aan de hand, grrrr. Terug laten zakken tot 160, gas open, en..... niets, of iig niet veel, normaal knalt ie dan toch echt weg.

nu geef je gas, brrrrrr rammel, sputter, net of de ontsteking stopt of niet meer klopt of dat de choke er op staat, maar dat is niet zo. Zelf alvast bougies gechecked, bougiekabels enzo, luchtfilter is ok, choke blijft niet hangen (tenminste, voor zover ik kan zien)

Moet nu bij de 3000 toeren als schakelen en haal met moeite 100 km/h, dus dinsdag gaan we maar weer eens terug naar de garage , zonder aankondiging, hij gaat er op rijden en dan laat ik hem meteen daar staan. Ben er goed chagerijnig van dit gedoe. IK WIL MIJN OUDE RF'je TERUG , zoals ie reed toen ik hem net had, kei hard en strak. Nah,we zien dinsdag wel weer, ik hoop dat er gewoon iets verschoten is in de afstelling of zo, de testbankrun van vorige week gaat ie rustig tot 12K toeren en haalt ie 116pk aan het achterwiel... nu, haal je de 9K toeren niet eens :X
 
ja die trilling merkte ik ook int begin, maar daar wen je wel aan, volgens mij niets ernstigs!

en wat de voorvork betreft ik heb geen flauw idee :+

weet iemand waar dat buisje voor is, wat uitmondt voor achterrempedaal? daar zitten nl 2 buisjes.. eentje loopt naar koelvloeistof reservoir en is open, en de ander zit een dop op en loopt naar binnen.. die laatste heeft bij mij geen verbinding?! dus snap niet zo goed waarom? voor de tank leeg te maken ofzo?

zijn afvoerslangetjes voor allerlei dingen die over kunnen lopen, je tank, je koelvloeistof, afvoer van je airbox etc etc. Zodat die troep niet bijvoorbeeld op je band komt of zo.
 
klinkt klote.... kwou dak wat meer verstand ervan had.. sorry joh...

weet jij toevallig wat dat buisje is waark het over heb?


*Edit*
bedankt voor de uitleg...!!!

zolang het maar ok is, dat hij gewoon geen functie heeft, want hijs gewoon nergens op aan gesloten... :+
 
Laatst bewerkt:
Vering van de RF is standaard gewoon ruk, zoals vaker bij suzuki, het beste kun je er een progressieve verenset in laten zetten bij HK suspension of een vergelijkbaar bedrijf, zij stellen dan ook je vering af (de balans tussen voor en achter is ook zeer belangrijk)

Hmmmm....ik had juist het idee dat de vering zo slecht nog niet was, in verglijking met mijn andere motors, ik ga maar eens aan het uitproberen, een paar nieuwe veren kost ook weer geld
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan