VTR SP 1&2 Topic Deel 9

SP buitenlandweekend 2007

  • Luxemburg

    Stemmen: 4 21,1%
  • Duitsland

    Stemmen: 14 73,7%
  • Schotland

    Stemmen: 1 5,3%

  • Totaal aantal stemmers
    19
Status
Niet open voor verdere reacties.
g#$%#%# Ik hoop dat ik mee kan zondag!!!! mijn motor kan misschien morgen naar garage voor nieuw tandwiel en achterbrug rubber. Ik hoop dat t gaat lukken, anders kan ik er niet bij zijn !!!


Tandwieltje en rubbertje stellen niet echt veel voor hoor. Geen excuses, je bent er gewoon bij.
Oh ja, vergeet je zus niet mee te nemen.
 
Laatst bewerkt:
weten jullie of sp1 velgen in een honda fireblade van 2001 passen ?

heb een setje velgen te koop, maar degene die ze wil kopen wil ze in een fireblade monteren, gaat dit passen ?
 
Tandwieltje en rubbertje stellen niet echt veel voor hoor. Geen excuses, je bent er gewoon bij.
Oh ja, vergeet je zus niet mee te nemen.


Desnoods ga je naar een andere dealer die wel tijd heeft!!
Zou erg jammer zijn als je er niet bij zou zijn!!
(En je zus ook niet uiteraard :9 )
 
Laatst bewerkt:
weten jullie of sp1 velgen in een honda fireblade van 2001 passen ?

heb een setje velgen te koop, maar degene die ze wil kopen wil ze in een fireblade monteren, gaat dit passen ?


Dacht het wel zag laatst een sp2 met vuurblaadjes wielen.
Gewoon ff een dealer bellen is het beste voor zulke vragen denk ik ;)
 
Desnoods ga je naar een andere dealer die wel tijd heeft!!
Zou erg jammer zijn als je er niet bij zou zijn!!
(En je zus ook niet uiteraard :9


Je kunt/mag uiteraard ook alleen je zus sturen. Wij geven haar wel een pannekoekie.
Over pannekoekies gesproken......... gaan we 's morgens om 10.30 uur aan de spekpannekoeken met spek? Lijkt me wat vroeg, dan liggen de witte bonen met tomatensauce en de worstjes van het ontbijt nog te verwerken.
 
Hallo Sp-broeders,

Eindelijk is het voor mij dan ook zo ver.
Ik heb me ingeschreven voor de 'circuittraining 1' op Zolder (13 aug 2007).
Ik tijfelde nog tussen de '1' en de '1+' training. Maar ben toch maar bij het begin begonnen.
Iemand ervaring met deze circuit training? :] :] :]


p.s. ik kan helaas niet bij de sp-meeting zijn aankomend weekend.........en dat terwijl het ook nog schitterend weer wordt zondag |( |( |(

Jammer jammer jammer -O-
Durf het bijna niet te vragen..
WAAROM NIET
 
Laatst bewerkt:
Je kunt/mag uiteraard ook alleen je zus sturen. Wij geven haar wel een pannekoekie.
Over pannekoekies gesproken......... gaan we 's morgens om 10.30 uur aan de spekpannekoeken met spek? Lijkt me wat vroeg, dan liggen de witte bonen met tomatensauce en de worstjes van het ontbijt nog te verwerken.


Engels ontbijt mmmm ook lekker...
Jij mag trouwens ook wel een kinderpannekoek bestellen hoor geen probleem :W
 
Desnoods ga je naar een andere dealer die wel tijd heeft!!
Zou erg jammer zijn als je er niet bij zou zijn!!
(En je zus ook niet uiteraard :9 )
hopenlijk hoeft ze niet op tijd terug om te trainen _O- :X

doe poppe ff lief aan kijken remco *D
 
Laatst bewerkt:
Peter heb jij er een demper opzitten?

Nee, maar gaat er denk ik wel van komen. Afgelopen zondag maakte ik in z'n drie een minimale powerwheelie van zo'n twintig meter uitkomend Duikersloot. Vork begon te schudden. Dat gaat erger worden in de volgende circuitdagen.

Morgen training ONK/IDM op Assen. Ben in de pitbox van Westerman Racing te vinden voor de data analyse. Toegang gratis. Zaterdag en zondag races. Zondag laat ik schieten voor de meeting.
 
Laatst bewerkt:
Hallo Sp-broeders,

Eindelijk is het voor mij dan ook zo ver.
Ik heb me ingeschreven voor de 'circuittraining 1' op Zolder (13 aug 2007).
Ik tijfelde nog tussen de '1' en de '1+' training. Maar ben toch maar bij het begin begonnen.
Iemand ervaring met deze circuit training? :] :] :]


p.s. ik kan helaas niet bij de sp-meeting zijn aankomend weekend.........en dat terwijl het ook nog schitterend weer wordt zondag |( |( |(
Hahaha ik wilde vanavond precies het zelfde schrijven! :+ Ook ik heb me voor die dag, de zelfde cursus en het zelfde niveau ingeschreven! :]

Kunnen we tegen die tijd wat afspreken! Er zijn nog meer mensen van LRT die zich ook hebben ingeschreven!

Wat de meeting betrefd: ik hoef dus niet op je te rekenen bij van der Valk in Urmond?
 
Laatst bewerkt:
Nog niemand voor Schotland,mooi land maar
altijd slecht weer, maak er maar Frankrijk van.
Maar Duitsland is ook goed.


Ik ben 2 jaar geleden al door schotland gereden en idd erg mooi, maar heel veel regen gehad onderweg, bijna 90% regen (was ook het regenseizoen)... dus een keer wat anders..
 
kon bijna niet mee zeg |(

ging een bocht in gaat de achter kant glijden.. gauw gas er af weer grip..gas erop weer uibreken en heftig met zijn gas kop schudden
toen nog verder gas erop en toen was t weg maar tussen kopschudden en gas erop zaten wat kritieke momenten en een vuile onderbroek ... thuis ff bibberend mijn verlanglijst op gemaakt met stuurdemper bovenaan


Heb em besteld bij powerpoint... had gehoopt dat ik em van de week nog had voor de pannekoekedag, maar noppes! :(
Mooie prijs vond ik wel... :}
http://www.power-point.nl/home.php?cat=6314 (link)
 
Hallo Sp-broeders,

Eindelijk is het voor mij dan ook zo ver.
Ik heb me ingeschreven voor de 'circuittraining 1' op Zolder (13 aug 2007).
Ik tijfelde nog tussen de '1' en de '1+' training. Maar ben toch maar bij het begin begonnen.
Iemand ervaring met deze circuit training? :] :] :]


p.s. ik kan helaas niet bij de sp-meeting zijn aankomend weekend.........en dat terwijl het ook nog schitterend weer wordt zondag |( |( |(

SP-1Rulezzz; Ik ben ook ingeschreven voor die dag }) . Zullen we elkaar wel treffen!!!

P.S.: Ook nog geen enkele ervaring op deze moment, eerste keer :]
 
SP-1Rulezzz; Ik ben ook ingeschreven voor die dag }) . Zullen we elkaar wel treffen!!!

P.S.: Ook nog geen enkele ervaring op deze moment, eerste keer :]

hahaha nog beter, dadelijk hebben we een hele groep met SP-rijders. We zien ons daar!
 
Heb em besteld bij powerpoint... had gehoopt dat ik em van de week nog had voor de pannekoekedag, maar noppes! :(
Mooie prijs vond ik wel... :}
http://www.power-point.nl/home.php?cat=6314 (link)


Yups.. nette prijs hoor.. de meesten doen niks van de adviesprijs af... kheb hem zelf nog wel goedkoper dan de adviesprijs, maar dat hield op met 364.. ook netjes O-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan