VTR SP 1&2 Topic Deel 9

SP buitenlandweekend 2007

  • Luxemburg

    Stemmen: 4 21,1%
  • Duitsland

    Stemmen: 14 73,7%
  • Schotland

    Stemmen: 1 5,3%

  • Totaal aantal stemmers
    19
Status
Niet open voor verdere reacties.
dat filmpje van mid antrim echt super,ben zelf een groot fan van roadracing inmiddels al 3 keer isle of man bezocht wat mij betreft dit is echt racen en niet dat suffe gedoe op die permanente mickey mouse baantjes. 8-) 8-) 8-)
 
Zo Gents, daar ben ik weer.

Net terug van 2 weekjes vakantie in zowel de Dolomieten (zonnig) als het Schwarzwald (nat) en de Eifel (droog).

Heerlijk gestuurd over passen als de Stelvio, Fluela, Sella, Gardena, Ofen, Pordoi, San Pellegrino en nog een hele reeks andere bergpassages.

Even voor een indruk:
Dolomieten2.jpg

en
Dolomieten3.jpg

en
Dolomieten1.jpg

Sinds ik de SP heb afgehaald bij de dealer (15/6/2007) is de teller opgelopen van 0 tot bijna 8000 km. en da's toch een aardig gemiddelde. Ben dan ook nog niet klaar want ik heb o.a. nog 2 lange weekend tochten voor de boeg.
Ik moet Hakman nog even bedanken voor zijn advies om een 180-band achter te monteren want da's een heel verschil gebleken. Links/rechts combinaties zijn nu een peuleschilletje en de fiets ligt nog net zo strak in de snelle bochten als voorheen.

Het is, naar mijn bescheiden mening, overigens wel een motor die een vrij lange gewenningsperiode kent. Ik heb nu pas het idee dat ik, zoals dat zo fraai heet, één ben met de motor en da's doorgaans een stuk eerder het geval. Kan natuurlijk zijn dat het aan m'n leeftijd ligt maar doorgaans heb ik er niet zolang voor nodig gehad. Ik ben de tel een beetje kwijt (ook ouderdom ja :P ) maar ik moet er toch inmiddels ± 30 hebben gehad met kilometrages van 15 tot 40K per jaar.
Hoogst gemeten snelheid was op de relatief drukke Duitse wegen krèk 231 (GPS-) kms per uur todat ik in de ankers moest en het verbruik zo'n beetje 1 op 15.

Ben best een tevreden baasje.....

:W TenCats
 
Laatst bewerkt:
groter tandwiel achter zou hij juist minder hard van moeten lopen mar meer gaan trekken , ik denk dat ik de kleinste ben hiero en ik kan helemaal achter de ruit en haalde 281 wel met de 16- 42 vertanding

Je hebt deels gelijk pepe ;)

Met groter achtertandwiel heb je idd meer trekkracht en minder topsnelheid, alleen is het helemaal niet vreemd wat Voske zegt ;) want je vergeet dat de teller overdrijft, die geeft immers aan dat je sneller rijdt dan dat je werkelijk doet met een groter achtertandwiel. En dat bedoeld Voske dus.

Ik heb 2 tandjes meer achter en ik was dus diegene waarbij mn teller 299 aangaf op de autobahn.... toen moest ik heel hard remmen voor een vrachtwagen :P


Moet wel zeggen dat ik GEEN wind tegen had en dat de temperatuur buiten rond de 30 graden lag en mn tank 3/4 leeg was :P Heb ook wel es gehad dat hij rond de 280 blijft hangen ergens.
 
Je hebt deels gelijk pepe ;)

Met groter achtertandwiel heb je idd meer trekkracht en minder topsnelheid, alleen is het helemaal niet vreemd wat Voske zegt ;) want je vergeet dat de teller overdrijft, die geeft immers aan dat je sneller rijdt dan dat je werkelijk doet met een groter achtertandwiel. En dat bedoeld Voske dus.

Ik heb 2 tandjes meer achter en ik was dus diegene waarbij mn teller 299 aangaf op de autobahn.... toen moest ik heel hard remmen voor een vrachtwagen :P


Moet wel zeggen dat ik GEEN wind tegen had en dat de temperatuur buiten rond de 30 graden lag en mn tank 3/4 leeg was :P Heb ook wel es gehad dat hij rond de 280 blijft hangen ergens.

topsnelheid is zoooo subjectief.
-wind
-heuvels
-slipstream
-slijtage van ketting/tandwielen
-slijtage van banden en verschillende bandenmaten
 
Log en traag. Das Vista. Mijn PC is een half jaar oud en niet de langzaamste maar het draaide voor geen meter....
Nu weer XP. Wat een snelheid!

Probeer eens Linux.
(ik werk al jaaaaaren met niets anders, bij uitzondering gebruik ik nog af en toe windows...)

Hierzo een leuke LiveCD waarmee je kan zien hoe Linux werkt en eruit ziet:
http://nl.releases.ubuntu.com/7.04/

Ubuntu NL | Ubuntu loco Nederlands

De ISO CD ff downloaden en branden, de computer opstarten vanaf deze Live CD (bootable) en je kan in de meeste gevallen gelijk al werken met je PC (dus je hoeft niets te installeren ofzo, dit is een DEMO CD die je de mogelijkheid geeft om de look 'n feel van Linux te ervaren)

Als het je wat lijkt kan je 'm zo naast je bestaande windows installatie installeren.
Je krijgt dan een dual-boot systeem waarbij je bij het opstarten van je PC kan kiezen tussen Linux en windows.


Wat heeft dit eigenlijk met SP's te maken ? :z
 
Laatst bewerkt:
Hey Vinnie,

Je staat op circuitfoto.be :)
Jaaaaaaaaa ik zag het ook! Leuk om te zien. effe de illegale plaatjes posten.

index.php


index.php



Nu nog kiezen welke ik voor het echie wil bijbestellen.

En voor de eerste keer zie ik pas, hoe blij ik ben met mijn kleurkeuze van mijn motorpak.
 
Laatst bewerkt:
Je had je Knee Sliders niet echt nodig zie ik
Tja deze opmerking had ik verwacht... maar nee de eerste sessies kreeg ik de kniwtjes niet aan de grond. Daarna wel. Maar het is geen indicator voor een leuke / leerzame dag is mijn mening.
 
Tja deze opmerking had ik verwacht... maar nee de eerste sessies kreeg ik de kniwtjes niet aan de grond. Daarna wel. Maar het is geen indicator voor een leuke / leerzame dag is mijn mening.


Hihi, was je een beetje aan het dollen. Ik weet ook niet of ik het nog kan hoor.
 
Probeer eens Linux.
(ik werk al jaaaaaren met niets anders, bij uitzondering gebruik ik nog af en toe windows...)

Hierzo een leuke LiveCD waarmee je kan zien hoe Linux werkt en eruit ziet:
http://nl.releases.ubuntu.com/7.04/

Ubuntu NL | Ubuntu loco Nederlands

De ISO CD ff downloaden en branden, de computer opstarten vanaf deze Live CD (bootable) en je kan in de meeste gevallen gelijk al werken met je PC (dus je hoeft niets te installeren ofzo, dit is een DEMO CD die je de mogelijkheid geeft om de look 'n feel van Linux te ervaren)

Als het je wat lijkt kan je 'm zo naast je bestaande windows installatie installeren.
Je krijgt dan een dual-boot systeem waarbij je bij het opstarten van je PC kan kiezen tussen Linux en windows.


Wat heeft dit eigenlijk met SP's te maken ? :z
Helemaal niks. Maar download loopt. Tnx! Ik zal eens ff kijken of het wat is. :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan