En in 't Gooi Lucky number 7! (G&VUTHC)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ha ha.... Als Xtra zich morgen verlslaapt heeft ie geen werkgever die hem een

full
 
Seau... na 15 jaar motorrijden.. geen enkele valpartij af wat voor gekke dingen dan ook.. nu ontgroend.. door grind.. en zand.. en groen.. -O-

Nocer en ik hadden een touché, flauw bochtje in het donker, slecht zicht en dus viel het grind en zand niet op.. weinig remmen en wel langzaam wegglijden.. rechtsachter Nocer aantikken en hoppa.. daar gingen we..

Net wel met Bart ruim de tijd genomen om het schadeformulier in te vullen.. alles komt voor de bakker.. en als het ff meezit gelijk een mooiere uitlaat :]

Mijn motor heeft op een afgebroken rechterspiegel verder geen enkele schader.. ow ja.. voorspatbord is lak af, maar boeit mij niet.. dat van Nocer is veruit erger en gaat gedekt worden door mijn verzekering :Y

Beetje lamme duim en een zere linkerdij.. maar dat komt helemaal goed.

Trusten luitjes.. van de week gewoon weer toeren.. wat, morgenavond ben ik richting Amersfoort.

:W
 
Seau... na 15 jaar motorrijden.. geen enkele valpartij af wat voor gekke dingen dan ook.. nu ontgroend.. door grind.. en zand.. en groen.. -O-

Nocer en ik hadden een touché, flauw bochtje in het donker, slecht zicht en dus viel het grind en zand niet op.. weinig remmen en wel langzaam wegglijden.. rechtsachter Nocer aantikken en hoppa.. daar gingen we..

Net wel met Bart ruim de tijd genomen om het schadeformulier in te vullen.. alles komt voor de bakker.. en als het ff meezit gelijk een mooiere uitlaat :]

Mijn motor heeft op een afgebroken rechterspiegel verder geen enkele schader.. ow ja.. voorspatbord is lak af, maar boeit mij niet.. dat van Nocer is veruit erger en gaat gedekt worden door mijn verzekering :Y

Beetje lamme duim en een zere linkerdij.. maar dat komt helemaal goed.

Trusten luitjes.. van de week gewoon weer toeren.. wat, morgenavond ben ik richting Amersfoort.

:W
Zijn van die momenten die je niet kunt voorkomen.
100 keer gaat het goed en één keer niet -O-


Allebij sterkte met de schade en de eventuele spierpijn morgen .
 
Laatst bewerkt:
Mijn verhaal :)

Ik reed dus die bocht in en voelde mijn achterband wegglijden... zag het grind wel maar het leek wel of mijn band lek was.
Ik liet mijn motor uitrollen en het leek of ik door het oog van de naald gekropen was en ik dacht nog "Zo daar kom ik nog goed mee weg".

Toen krak boem en lag ik op mijn kant :(
Nou ja... gangetje 20km/u en gras berm = niks aan het handje alleen veel schade aan mijn motor die gerepareerd kan worden.
Morgen gelijk maar even regelen en bellen zodat het snel gefixed kan worden.

Weet je waar ik het ergste van baal ?
Dat ik nu niet meer mee kan rijden met toerritjes O-) :+
 
Mijn verhaal :)

Ik reed dus die bocht in en voelde mijn achterband wegglijden... zag het grind wel maar het leek wel of mijn band lek was.
Ik liet mijn motor uitrollen en het leek of ik door het oog van de naald gekropen was en ik dacht nog "Zo daar kom ik nog goed mee weg".

Toen krak boem en lag ik op mijn kant :(
Nou ja... gangetje 20km/u en gras berm = niks aan het handje alleen veel schade aan mijn motor die gerepareerd kan worden.
Morgen gelijk maar even regelen en bellen zodat het snel gefixed kan worden.

Weet je waar ik het ergste van baal ?
Dat ik nu niet meer mee kan rijden met toerritjes O-) :+

zo.. gamen zit er ook weer op.. ging nog prima met m'n duim :P

Het was idd een slakkegangetje.. maar helaas net snel genoeg om toch die 200 kilos te laten glijden.. erhhh..

maareuh.. ik denk dat je wel gewoon kunt blijven rijden totdat de onderdelen er zijn en ze die in 1 dag erop zetten.. :Y er is verder niets mis met het machientje zo te zien.. hij lekt ook niet, want dan had er een plas vocht bij m'n hek moeten liggen

bel je mij morgen even over hoe of wat je bij de dealert te weten bent gekomen?
 
Laatst bewerkt:
Toen ik heftig remde thuis bij de poort kwam er wel wat uit.

Ennuh sorry dat ik zo vaag lulde bij Tanya haha.. op een gegeven moment kon ik het beter gelijk al laten vallen... maar dan lul ik zo door O-)

BTW ty allemaal dat jullie er iig zo snel bij waren, stelt ook een beetje gerust next time :)

( Ik moest net denken aan wat ik gister zei net na de crash.. hetzelfde wat in mijn hoofd spookte: "Wat de fuck doet hij nou ?" O-) ;) )
 
Laatst bewerkt:
was weer een nare ervaring. Gelukkig geen lichamelijk letsel jongens! Die kappen die komen er wel weer. Wel een geluk dat jullie niet 1 metertje naar rechts gegaan zijn. Dan konden jullie zwemmen en niet meer rijden denk ik.
Was buiten dat om best een leuk ritje :Y
Ook leuk om Daniella(e) eens ontmoet te hebben.

:W
 
Goeiemorgen :W

Little_Bear, Nocer, balen -O-
@Nocer, verder zelf niks :? zonde van je motortje, hoop dat ie weer snel is opgelapt en je weer kunt rijden * knuf *
@Little_Bear, sterkte met herstel ;)

Ha ha.... Als Xtra zich morgen verlslaapt heeft ie geen werkgever die hem een
[afbeelding]
scheelt weer dan, want als ie wel een werkgever had die zo deed, was die werkgever daarna gelijk een hoopje ellende en draaide hij mss wel de bak in wegens mishandeling :+

}) ik ben heel streng voor mezelf :P
jeah sure, nog lang niet streng genoeg :P
anders had je jezelf allang je nest in geschopt rond deze tijd :)
 
was weer een nare ervaring. Gelukkig geen lichamelijk letsel jongens! Die kappen die komen er wel weer. Wel een geluk dat jullie niet 1 metertje naar rechts gegaan zijn. Dan konden jullie zwemmen en niet meer rijden denk ik.
Was buiten dat om best een leuk ritje :Y
Ook leuk om Daniella(e) eens ontmoet te hebben.

:W

Ja, ach niks meer aan te doen he :)
En zeker leuk om Danielle ontmoet te hebben O-) :+

Goeiemorgen :W

Little_Bear, Nocer, balen -O-
@Nocer, verder zelf niks :? zonde van je motortje, hoop dat ie weer snel is opgelapt en je weer kunt rijden * knuf *
@Little_Bear, sterkte met herstel ;)

Alleen motor, sja... erg zonde.... maar die wordt lekker opgelapt :Y
Ik vond het een erg leuke avond ( nog steeds eigenlijk.... voel me echt debiel dat ik naar gister terug kijk als een gezellige avond ;) ), alleen er was een weggetje bij Nigtevecht in de buurt die ik niet lekker vond schuiven, volgende keer een ander weggetje dan maar ? :)

jeah sure, nog lang niet streng genoeg :P
anders had je jezelf allang je nest in geschopt rond deze tijd :)

Die jongen bleef op om zeker te weten dat ik goed thuis was gekomen en dan doe je zo tegen hem :N tsk ;)

Anyhow..... ik denk niet dat ik veel mensen dit verhaal ga vertellen..... ik heb al de eerste "Zie je wel, ik zei het toch" persoon gehad en mijn aanwezigheid in hun buurt is niet gezond voor hun gezondheid :+

Iemand nog een leuk idee voor een uitlaat ? O-)

BTW... Xtra en Tanya zijn profiteurs :(
Ah... Bart heeft schade en kan even niet rijden dus hij heeft tijd over om ijs voor ons te halen :+
 
Ja, ach niks meer aan te doen he :)
En zeker leuk om Danielle ontmoet te hebben O-) :+Alleen motor, sja... erg zonde.... maar die wordt lekker opgelapt :Y
Ik vond het een erg leuke avond ( nog steeds eigenlijk.... voel me echt debiel dat ik naar gister terug kijk als een gezellige avond ;) ), alleen er was een weggetje bij Nigtevecht in de buurt die ik niet lekker vond schuiven, volgende keer een ander weggetje dan maar ? :)Die jongen bleef op om zeker te weten dat ik goed thuis was gekomen en dan doe je zo tegen hem :N tsk ;)

Anyhow..... ik denk niet dat ik veel mensen dit verhaal ga vertellen..... ik heb al de eerste "Zie je wel, ik zei het toch" persoon gehad en mijn aanwezigheid in hun buurt is niet gezond voor hun gezondheid :+

Iemand nog een leuk idee voor een uitlaat ? O-)

BTW... Xtra en Tanya zijn profiteurs :(
Ah... Bart heeft schade en kan even niet rijden dus hij heeft tijd over om ijs voor ons te halen :+
is zonde maar gebeurd :Y jij iig nog heel ;)
maar dan moet je toch juist dat weggetje veel nemen, flink oefenen :?

en jij gelooft dat :? _O-

sommige mensen |(

:N

ik zou ze heeeeeel hard kicken :Y })
hoewel.... je mag geen vrouwen kicken :N dan Xtra maar dubbel kicken, ook het portie van Tanya :Y *D
 
Goedemorgen allemaal! *O* *O*

Zo, weer even bijgelezen, maar schrik wel als ik lees dat Remco en Bart onderuit zijn gegaan.
Gelukkig dat jullie er bij waren en dat het verzekeringstechnisch opgelost kan worden maar wel balen voor jullie beiden zeg.....

Remco, heeft jouw motor veel schade? wel minder plastic dan de cbr van Bart,maar toch?

En hebben jullie vanochtend nieuwe pijntjes ontdekt?

Bart, wel gewoon blijven rijden hoor als het enigzins kan!

Nou sterke allebei!

@de rest van de clan: volgende keer ga ik ook mee hoor (als de agenda het toelaat)!!!

Nou werk ze vandaag en tot gauw! *O*
 
@Kleintje, nee..... :)
Dat weggetje is over de gehele lengte kut, overal lag grint man :)
Dat ga je toch niet voor je plezier rijden ( ben niet bang hoor :) ).

@Mariecke, tuurlijk blijf ik rijden, ik wil alleen wel dat mijn motor gefixed word eerst :+
En sja... arm is toch nog wel een beetje stroef beetje last van bovenarm maar niets pijnlijks meer irriterend :)
 
@Kleintje, nee..... :)
Dat weggetje is over de gehele lengte kut, overal lag grint man :)
Dat ga je toch niet voor je plezier rijden ( ben niet bang hoor :) ).

@Mariecke, tuurlijk blijf ik rijden, ik wil alleen wel dat mijn motor gefixed word eerst :+
En sja... arm is toch nog wel een beetje stroef beetje last van bovenarm maar niets pijnlijks meer irriterend :)
ben geen man :N |( :P
tuurlijk wel :Y als je een crossmotor hebt ;)
ben ook absoluut geen liefhebber van grint en zand :X

dat je je arm gauw weer lekker kun bewegen ;)
 
Laatst bewerkt:
Seau... na 15 jaar motorrijden.. geen enkele valpartij af wat voor gekke dingen dan ook.. nu ontgroend.. door grind.. en zand.. en groen.. -O-

Nocer en ik hadden een touché, flauw bochtje in het donker, slecht zicht en dus viel het grind en zand niet op.. weinig remmen en wel langzaam wegglijden.. rechtsachter Nocer aantikken en hoppa.. daar gingen we..

Net wel met Bart ruim de tijd genomen om het schadeformulier in te vullen.. alles komt voor de bakker.. en als het ff meezit gelijk een mooiere uitlaat :]

Mijn motor heeft op een afgebroken rechterspiegel verder geen enkele schader.. ow ja.. voorspatbord is lak af, maar boeit mij niet.. dat van Nocer is veruit erger en gaat gedekt worden door mijn verzekering :Y

Beetje lamme duim en een zere linkerdij.. maar dat komt helemaal goed.

Trusten luitjes.. van de week gewoon weer toeren.. wat, morgenavond ben ik richting Amersfoort.

:W


Damn das klote, voor beide, en idd ik ken het gevoel met grind enzo!! helaas....
maare zoals ik het lees komt het goed.... sterkte met de afhandeling

@beer, toch maar nu al blackbird kopen?? haha
 
En andere dingen zijn nog steeds precies hetzelfde, Xtra had vorig jaar waaschijnlijk ook een heel goed excuus om er niet bij te zijn _O- :+

*proest* _O- _O- _O-

Had geen betere reply kunnen bedenken :+

@Nocer en Little_Bear: balen zeg, maarja het is gebeurd. Sterkte met de afhandeling en het herstel :Y
 
Pff dat is even schrikken. Eerste wat ik zie als ik het topic open is iets over glijdende achterkant.. nee toch B|

Maar goed, domme pech, kan gebeuren. Gelukkig lijkt de lichamelijke en motorische schade mee te vallen. Sterkte in ieder geval, hopelijk is alles snel weer geregeld.
 
Hey Nocer,

Slaat je onderschrift nu op Little_Bear? O-) :+

Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan