En in 't Gooi Lucky number 7! (G&VUTHC)

Status
Niet open voor verdere reacties.
ach ja, verrek die had zich verslapen |(

Waren er maar 3 uit 't Gooi dan?
En jullie zijn van harte welkom hoor :Y :j
_O- dat past wel in het beeld zoas het toen ging.

Nu kun je je hier ook al de krampen lezen om bij te blijven :P :(
 
Als ik vanavond om 20:30 bij de Esso ben? Wie heeft er dan een leuke route en waarheen :?
 
Mensen hoe doen jullie dat? Jantah heeft een truus die stiekem voorzegt waar hij heen moet rijden, maar wat als je ergens heen moet waar je nooit geweest bent? Tot vandaag gewoon gelezen waar ik heen moest en het onthouden ging wel goed. Maar nu moet ik naar Tilburg, kan ik 2 dingen doen... A27 helemaal naar beneden rijden, en dan de A58 op. Of ik ga van de A27, via de A2 naar de A65.... Welke raden jullie aan, en wat doen jullie als je dan een stad inmoet waar je nooit geweest bent? Briefje met beetje plakband op het stuur oid of hopen op je goede geheugen :P
 
Laatst bewerkt:
Vooraf kijken en onthouden meestal, maar nog makkelijker is de auto met navi :Y
 
Goedemorgen allen,

Poikie, ik zou via de A27 en de A58 gaan (andere route ken ik nl niet) en zo hoef je minder te onthouden.....

Vanavond gaat niet lukken....heb al afspraak staan.....zonde, volgende keer beter!

@nocer, mail ontvangen?
 
trouwens kan iemand mij vertellen hoe ik topics aan favorieten kan toevoegen?

Kom er niet helemaal uit...en heb toch echt de FAQ doorgelezen......
 
Vooraf kijken en onthouden meestal, maar nog makkelijker is de auto met navi :Y
Haha dat laatste is geen optie ;)
Maar vorige keren ook gewoon kijken en dan lukte het wel *O*
Alleen nu ga ik voor een kamer kijken, en wil toch wel op tijd zijn. Denk er ook over om gewoon een rugzak mee te nemen met daar voor de zekerheid een stratenboek in voor als ik het vergeet, better safe then sorry :Y
 
Goedemorgen allen,

Poikie, ik zou via de A27 en de A58 gaan (andere route ken ik nl niet) en zo hoef je minder te onthouden.....

Vanavond gaat niet lukken....heb al afspraak staan.....zonde, volgende keer beter!

@nocer, mail ontvangen?

Yes dank je en jammer :(
Wou je net nog sms-en of we samen naar Hilversum reden anders :)
 
Goedemorgen allen,

Poikie, ik zou via de A27 en de A58 gaan (andere route ken ik nl niet) en zo hoef je minder te onthouden.....

Vanavond gaat niet lukken....heb al afspraak staan.....zonde, volgende keer beter!

@nocer, mail ontvangen?
Het snelweg gedeelte lukt wel, ben meer benieuwd of ik het in de binnenstad allemaal kan onthouden *D
En bovenaan het topic staan 3 icoontjes, een geel uitroepteken, en nog 2. De middelste is om dit topic toe te voegen aan de favorieten *O*
 
Mensen hoe doen jullie dat? Jantah heeft een truus die stiekem voorzegt waar hij heen moet rijden, maar wat als je ergens heen moet waar je nooit geweest bent? Tot vandaag gewoon gelezen waar ik heen moest en het onthouden ging wel goed. Maar nu moet ik naar Tilburg, kan ik 2 dingen doen... A27 helemaal naar beneden rijden, en dan de A58 op. Of ik ga van de A27, via de A2 naar de A65.... Welke raden jullie aan, en wat doen jullie als je dan een stad inmoet waar je nooit geweest bent? Briefje met beetje plakband op het stuur oid of hopen op je goede geheugen :P


http://www.routenet.nl
 
trouwens kan iemand mij vertellen hoe ik topics aan favorieten kan toevoegen?

Kom er niet helemaal uit...en heb toch echt de FAQ doorgelezen......

voormariecke.png


Ja het is druk op school :+
_O- Wat heb ik nou weer voor een gothic font gebruikt :o
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan