Z750-Z750s-Z1000 Plaza Deel 33

Status
Niet open voor verdere reacties.
:+


snap soms ook niet wat ik op zo'n dikke rooie buffel doe :?


Veel dingen die niets met de wegenverkeerswet te maken heeft volgens mijn vrouw :X

:+



full


:+
 
Die gaat waarschijnlijk nat worden...

Hier REGENT HET dat is echt niet meer normaal en ook hagel en waaien.

Hoop dat je dat niet getroffen hebt. Zat net in het koekblik toen het begon, zag de buitentemperatuur meter zakken van 32 naar 16 graden.


Ben nen Belg hé ;) en hier is het al heel den dag kurkdroog :W

;)
 
Ben nen Belg hé ;) en hier is het al heel den dag kurkdroog :W

;)

Hier regent het nu al bijna een uur is ook een behoorlijk plaatselijk buitje, wij hebben toch ook altijd geluk...

www.buienradar.nl linksbovenin belgisch limburg (m.a.w. ik ben ook nen belg, wel nen geimporteerd maar toch)

wel goed voor het gras *O*
 
Laatst bewerkt:
Hier regent het nu al bijna een uur is ook een behoorlijk plaatselijk buitje, wij hebben toch ook altijd geluk...

www.buienradar.nl linksbovenin belgisch limburg (m.a.w. ik ben ook nen belg, wel nen geimporteerd maar toch)

wel goed voor het gras *O*


Maar voor het onkruid ook _O-
 
heeft er al iemand mods voor de nieuwe z750..?
Heb tot nu toen nog nergens iets kunnen scoren...

Grtzz...
 
complete kledinglijn :+


red-bull.jpg



zelfs helmen

'62-64%20bills.jpg



en drankjes die je oppeppen.... *O* *O* *O*

red-bull-orig_LRG.jpg

:P
 
Laatst bewerkt:
Hier regent het nu al bijna een uur is ook een behoorlijk plaatselijk buitje, wij hebben toch ook altijd geluk...

www.buienradar.nl linksbovenin belgisch limburg (m.a.w. ik ben ook nen belg, wel nen geimporteerd maar toch)

wel goed voor het gras *O*
hier nu ook al een hoop regen gevallen gepaart met zwaar onweer. -O-
 
Moggúh,,

Meld mij hier ook weer ff


Beloofd, Rondje A'dam en omstreken.........


opties 28 juli / 4 augustus / 11 augustus

Wie gaat er mee, en wanneer?

De reis zal gaan langs o.a. Uithoorn, Woerden, Vinkeveen, Loosdrecht, Loenen, Amstel afrijden, Oudekerk, Amsterdam, en we zien verder wel....................


Kom op Losers .........geef je op!!!!

Terrasjes genoeg onderweg voor de oudjes........




Jason / 28 juli / 4 augustus / 11 augustus
Muis / 28 juli / 4 augustus ( onder voorbehoud)
Z-em op ! / 28 juli
Ad 28 juli
Sutra 11 augustus
Knutsel 11 augustus.
Pina 11 augustus
Duckman 28 juli / 4 augustus / 11 augustus
Roodman/ 28 juli / 4 augustus / 11 augustus (onder voorbehoud vakantie )( nnb. )
Fulleke / 28 juli
MacReal / 28 juli / 4 augustus / 11 augustus
fftzz 28 juli
Crawl 11 augustus
Bart z1000 11 augustus

Ik zal ff een rondje bellen van de week wie er nog meer meegaan, maar zoals het er nu naar uitziet, wordt het toch de 28 juli.....
 
ZETTERS!!!

nAvond! Ben ff een paar dagen druk geweest. Straks dus nog even lezen wat er hier zoal is gebeurd :Y

Ik ben blij vandaag.... want....



















De hele dag op de motor gezeten en de eerste echte Alpentoer van dit jaar gereden *O* *O* *O*
 
ONWEER in NL! Moet heftig zijn als ik het zo hoor en lees.

Hier zou het vandaag ook regenen... toch op pad gegaan. HEEEEELE dag mooi weer geweest.

Neus verbrand, en tussendoor nog even de Brünnigpas (heen EN terug), Grimsel-, Furka en Sustenpass *O* :] :] :] :] :] :] :] :] :]

Weinig verkeer (koekblikken) maar wel veel duitsers rijdende chicanes op de motor.

Stond nog een keer te wachten op mijn mede rijgenoten EdwinO en zijn chef (duitser met GSX750) en toen achter een groepje zwitsers aangereden. Nog even een FLINKE remactie uitgehaald voor een haarspeld want ik kwam die ene gozert met een Triple maar niet voorbij B| Bochten als een druil, maar met acceleratie trappelt zo'n Triple natuurlijk best wel -O-
Dus maar even een uitremactie gedaan... daarna :W

Mijn Zilverado heeft zich weer goed geslagen vandaag :} :} :} :} :}

Oh ja, en zoals bijna altijd tijdens een Alpenritje een VETTE auto even op z'n plaats terugverwezen hehehe: Audi S8... tsja. Proberen kunnen ze het altijd natuurlijk })

Ok, nu genoeg gepostposedgepatst ;) lator!
 
Laatst bewerkt:
ONWEER in NL! Moet heftig zijn als ik het zo hoor en lees.

Hier zou het vandaag ook regenen... toch op pad gegaan. HEEEEELE dag mooi weer geweest.

Neus verbrand, en tussendoor nog even de Brünnigpas (heen EN terug), Grimsel-, Furka en Sustenpass *O* :] :] :] :] :] :] :] :] :]

Weinig verkeer (koekblikken) maar wel veel duitsers rijdende chicanes op de motor.

Stond nog een keer te wachten op mijn mede rijgenoten EdwinO en zijn chef (duitser met GSX750) en toen achter een groepje zwitsers aangereden. Nog even een FLINKE remactie uitgehaald voor een haarspeld want ik kwam die ene gozert met een Triple maar niet voorbij B| Bochten als een druil, maar met acceleratie trappelt zo'n Triple natuurlijk best wel -O-
Dus maar even een uitremactie gedaan... daarna :W

Mijn Zilverado heeft zich weer goed geslagen vandaag :} :} :} :} :}

Oh ja, en zoals bijna altijd tijdens een Alpenritje een VETTE auto even op z'n plaats terugverwezen hehehe: Audi S8... tsja. Proberen kunnen ze het altijd natuurlijk })

Ok, nu genoeg gepostposedgepatst ;) lator!
Ik denk dat ik die volgende maand ga bestellen, zo'n Audi S8.



















Maar ik denk wel vaker verkeerd, zal dus wel weer niks worden O-)
:+
 
*O*

Vandaag eindelijk de helm besteld...Joehoeeee...
Dus nu is het echt voor het echie.

Met ZpiegelviZier 8-) ...blitZblitZ.
Nu nog 3 weekjes geduld -O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan