Z750-Z750s-Z1000 Plaza Deel 33

Status
Niet open voor verdere reacties.
volgens mij heeft elke Z de neiging om om te vallen.......als ik zo eens terugblik de laatste jaren :X


laat m dus niet daadwerkelijk vallen en hou het rubber onder en de glimmende kant

boven.

Strak plan ;) maar denk toch dat ik eerst maar eens ga investeren in vering en set-up daarvan :]
 
Ja hoor ben weer thuis,

Wat gisteren een leuke dag had moeten worden is een klein beetje anders afgelopen.
Typen (en Pceeen) gaat nu met een arm wat lastiger.
Rechter arm zit ivm een scheurtje in t bot in een mitella en met een beetje mazzel kan ik 'm over 4 weken weer redelijk gebruiken.

P.S.
gaat effe rusten :W
Heeft dat je leeftijd te maken of is het nog een nawee van het ongeluk?

In elk geval sterkte met je herstel, hopelijk kan je weer snel :]
 
Dames en Heren,

N.a.v. alle berichten hier over gisteren heb ik mevrouw fftzz even gebeld ( Ed is een collega van mij). Ed heeft een nacht ter observatie in het ziekenhuis gelegen en als ik het goed begrepen heb heeft hij wel wat pijn in zijn schouder. Er schijnt daar een stukje bot splinter los te zitten.
Als alles verder goed gaat en de arts is tevreden komt Ed vandaag weer naar huis en zal zich tzt wel weer in het forum melden. Voor zover ik het begrepen heb is Ed onderuit gegaan en is hij half in de sloot terecht gekomen en zijn Z volledig. Maar dat kan een van de aanwezigen misschien beter vertellen..


-O- %$^&*^$£ -O-

Ed sterkte & beterschap!
 
Ik ben nog jarig maar in elk geval bedankt O-)


@Crawl:

full
 
je kan ook niet zomaar 2 weken op vakantie gaan. :N
het valt me mee dat je de tijd neemt om alles terug te lezen. :}
ik denk dat er weinig zijn die je dat na doen hier.


knutsel het is toch heel interessant om te weten wat er allemaal gebeurt is in mijn afwezigheid.
En daarom neem ik mij de tijd om alles door te lezen. :Y :Y

Het zijn er die doen het niet , maar ik wel. :) :) :) :) :)
 
Ja hoor ben weer thuis,

Wat gisteren een leuke dag had moeten worden is een klein beetje anders afgelopen.
Typen (en Pceeen) gaat nu met een arm wat lastiger.
Rechter arm zit ivm een scheurtje in t bot in een mitella en met een beetje mazzel kan ik 'm over 4 weken weer redelijk gebruiken.

@ Muis, Sutra, Dnbok en Kawa-pupil ondanks de ongein hebben we toch heel wat afgelachen gisteren

@ allen bedankt voor 't beterschap wensen

en heb hier krom gelegen van 't lachen met de toch wel heel creatieve opmerkingen.

@ Dnbok als je wil mag je de fotoos wel plaatsen, posten is voor mij nog niet echt een optie ben al 2 uur bezig om dit stukje te typen.

@ Crawl Gefeliciteerd

@ Alle nieuwe Zetter's Welkom

@ Nick Veel fun met je Hornet


P.S.
gaat effe rusten :W
Hey...Eddo (let op de D ipv. de P) Ondanks je duik was het een dolfijne dag....
Doen we nog wel eens over maar dan wel tot het eind.

Blij toe dat je nu zelf reageerd, hoef ik tenminste niet meer te melden dat je vanmiddag een beetje krakkemikkig liep van de algemene stijfheid. Oh, nou doe ik het toch...
Fotootje dan maar? Moet je toch effe wachten want die staan in de andere pc.
 
knutsel het is toch heel interessant om te weten wat er allemaal gebeurt is in mijn afwezigheid.
En daarom neem ik mij de tijd om alles door te lezen. :Y :Y

Het zijn er die doen het niet , maar ik wel. :) :) :) :) :)
het meeste wat er gepost wordt is toch onzin.
maat het toont wel karakter. :} :}
 
Hey...Eddo (let op de D ipv. de P) Ondanks je duik was het een dolfijne dag....
Doen we nog wel eens over maar dan wel tot het eind.

Blij toe dat je nu zelf reageerd, hoef ik tenminste niet meer te melden dat je vanmiddag een beetje krakkemikkig liep van de algemene stijfheid. Oh, nou doe ik het toch...
Fotootje dan maar? Moet je toch effe wachten want die staan in de andere pc.
_O-
 
MMM,moet toch stoppen met de alcohol..........ik zie gewoon dat ik geen humor meer heb -O-







O-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan