[Centraal] MF-er gespot! Deel 19

Status
Niet open voor verdere reacties.

Flo Amsterdam

MF veteraan
26 jan 2003
4.885
25
Amsterdam
Hey,

We mogen weer ... Hier deel 19 !!

Let's spot *D





linkje deel 18: [Centraal] MF-er gespot! Deel 18


De bedoeling van dit topic
Als je een mede MF'er hebt gezien dan kan je dat hier posten.
Probeer zo duidelijk mogelijk te zijn, type/kleur motor, datum/tijd en waar je diegene hebt gespot natuurlijk.

Hoe herken ik een MF'er?
Aan de MF sticker rechts op het kenteken plat !!!


Linkje voor het bestellen van de MF sticker : MF sticker (kenteken, lang en auto) bestellingen
 
Laatst bewerkt:
@ X: Haha, leuk dat je dit topic hebt geopend ;)

Donderdag 7 juni 2007, tussen 20.15 a 20.30 uur bij de afslag/oprit van Den Haag A4/Poeldijk (daar er AVB oefeningen werd lesgegeven) hebben Insane en ik 2 motor (waarvan 1 mf stikkert heeft) gespot.

Ene met MF sticker had Blauwe Yamaha R6.
Ander zonder MF sticker had Suzuki TL 1000.

Wie hebben we gespot????
 
zwarte fazer op de A50 tussen den Bosch en Nijmegen, reed in een groep van 4 waarbij geloof ik ook een GS500 en een Chopper.......rond 12:00 uur
 
Vannochtend tussen 11.00 en 11.30 uur een drietal motoren met sticker gespot op de A2 tussen Maastricht en Eindhoven vanuit mijn grijze Saab met M-F sticker op de achterruit.
 
Gistermiddag op TV gespot diverse MF-ers bij RTL Rally Report, het verslag van dag 1 van de ELE Rally van 2-3 juni.

Soorce en 2 collega's van de ESMC reden het Parc Ferme uit net toen daar een interview gehouden werdt.
Chef Zijwiel met daarnaast mijn Z-tje 2 maal bij de finish van 2 verschillende proeven.

Had het opgenomen voor de plaatjes, maar blijk nu een uur lang Jetix opgenomen te hebben -O-

Zenders op de DVD brander zijn nu aangepast en volgende week bij verslag dag 2 gaat het hopelijk wel goed :Y
 
Laatst bewerkt:
[+] blackbirdt68i
Geplaatst op zondag 03 juni 2007 11:41

gisteren bij de plaatselijke MYCOM in den bosch


It was me!! geinig zo met foto..

full
 
Laatst bewerkt:
Nou, ik hoop dat ik in dit deel dan eindelijk maar eens gespot ga worden.. Is me in de vorige 2 delen nog niet gelukt. En dat terwijl ik toch redelijk frequent rij, in een druk bevolkt gebied (Rotterdam, Delft en omgeving..)

Ik hou mijn ogen iig open!
 
Vanmiddag lekker een rondje gefietst met mevrouw Strikkie (Ze durft niet goed achterop) :) Volgens mij wel honderd motoren tegengekomen :] :]
Geeneen met sticker :N op de bijna allerlaatste na *D

Gespot, vanmiddag 14.30 bij Broek op Langedijk op de kruising S3(Schagerweg)/Nauertocht twee motoren, een rode zonder :N , en een gele met sticker :Y
 
Wat: Rode Suzuki
Waar: Purmerend, op de brug van Weidevenne voor het stoplicht.
Hoelaat: ~15:15 uur vandaag
Opvallend: Je toeterde naar de auto voor je omdat hij niet snel genoeg op het groene licht reageerde :)

Wie o wie?
 
Wat: Suzuki?, dubbele uitlaat, streetfighter, knalgroene wielen.
Waar: Purmerend, Karavaanstraat.
Hoelaat: ~15:45 uur vandaag <edit> en om 17:30 uur ;) </edit>
Opvallend: Je stond te bellen naast mijn groene scooter.

Wie o wie?

Foto volgt als ik weer thuis ben ;)
 
Laatst bewerkt:
Nou, ik hoop dat ik in dit deel dan eindelijk maar eens gespot ga worden.. Is me in de vorige 2 delen nog niet gelukt. En dat terwijl ik toch redelijk frequent rij, in een druk bevolkt gebied (Rotterdam, Delft en omgeving..)

Ik hou mijn ogen iig open!

mij precies het zelfde probleem... rotterdam en omgeving en redelijk vaak naar amsterdam



edit: gister trouwens weer eens gefietst zonder motor. voor ut eerst in n paar maanden ..... wat is dat ineens verrekte moeilijk :P

even wennen en ut lukte weer.
 
Laatst bewerkt:
mij precies het zelfde probleem... rotterdam en omgeving en redelijk vaak naar amsterdam



edit: gister trouwens weer eens gefietst zonder motor. voor ut eerst in n paar maanden ..... wat is dat ineens verrekte moeilijk :P

even wennen en ut lukte weer.


En nog een beetje naar je spiegels gezocht die je niet op je fiets hebt zitten?


:+
 
Vanmorgen in Middelburg een hele mooie Aprilia waarvan het kenteken begon met MP. Reed om 11:30 door de Lange Viele (das alleen voor voetgangers en fietsers hoor ;)). Ik zat op het terras bij De Vriendschap.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan