Achtervering super magna 750

Cavalcade

MF'er
4 dec 2006
63
0
Berlaar
Ik heb recentelijk een supermagna van het gezegendejaar 87 aangekocht met 31000 m op de teller. Maar niet van de lichtste zijnde vind ik de achtervering aan de slappe kant (staat op strafste stand gedraaid).Zeker als ik met duo rijdt. Is er iets te veranderen aan de standaard vering of zijn er andere oplossingen. Of hebben jullie iets in de aanbieding dat ik kan gebruiken.
Laat jullie gaan zou ik zeggen.
tankx
 
Laatst bewerkt:
Daar heb ik idd al wat aan. Kan ik ook de originele veren open gooienen andere olie of zo in doen. Want de afstand naar bovenstaande firma is nogal ver maar zien dat het hier in Belgie geen verdeler zit.
 
Koop een set Hagons.
Bij iedere goeie motordealer te krijgen.
Ik heb er ook mee gereden en kan je vertellen: het rijdt stukken beter.
Ik heb voor een set instelbare Hagons 67 eurie betaald.
 
Daar heb ik idd al wat aan. Kan ik ook de originele veren open gooienen andere olie of zo in doen. Want de afstand naar bovenstaande firma is nogal ver maar zien dat het hier in Belgie geen verdeler zit.
Nee, de achterschokbrekers zijn niet te reviseren. Hagons zijn (geloof ik) ook per postorder te bestellen bij de NL importeur en anders via vrijwel elke motorzaak te bestellen.
Een andere mogenlijkheid zijn de achterschokbrekers van een VTX1300 of VTX1800. Deze zijn een stuk stijver en 1:1 over te zetten. De VTX1300 schokbrekers zijn wel iets korter, maar persoonlijk vind ik dat alleen maar mooier.
Ga iig NIET beginnen met de goedkope "merkloze" rommel-schokbrekers van motozoom en andere webshops, deze zijn nog een stuk slapper als de originele schocks en het chroom is van pisbakkenkwaliteit.
 
@ cooperboy. waar heb je die shocks dan gehaald voor 67 euro? ik heb net op de hagon site gekeken en daar kosten ze 185 euro. weliswaar voor een VT 1100.
groeten Gerard
 
Terug
Bovenaan Onderaan