Transalp rijders gezocht!

Status
Niet open voor verdere reacties.
In "motor-Magazine" nummer 22 staan 4 pagina's over de Transalp (600, 650, 700) onder de rubriek "tweedehands".
 
Kijk, als Honda liefhebber hebben jullie vast wel zin om jullie mening te geven over Honda.

Et voila, dat kan!

Want ik benbegonnen met afstuderen bij Honda Motoren Nederland *D , en heb ik ff en enquête opgesteld voor jullie Honda liefhebbers...

Zouden jullie mij en dus ook jezelf, want er gaat dus ECHT wat gebeuren met de uitslagen, kunnen helpen?
Ik sta ik direct contact met de GM dus het zal zeker input gaan opleveren :)

Bij voorbaat dank :)

www.thesistools.com/web/?id=159811

Mochten jullie dit als spam zien (wat het dus niet is!!! zit al jaren op MF als fanatiek praatjesmaker, dus dit is echt een serieus iets! )
 
zo...ingevuld! ajb
Ik heb niet echt het gevoel dat die enquete toegesneden is op Transalp- en Deauville rijders.

Wij hoeven helemaal geen kledinglijn, "online merkbeleving" of ander geneuzel.

Doe ons gewoon een betrouwbare motorfiets die nog enigszins betaalbaar is en niet al teveel kost in onderhoud.
 
Hoi motor-forum oma en alpers,

Weinig te doen hier op het moment. Je zou toch verwachten dat veel Transalprijders doorrijden in de winter...

Heeft er iemand een lijstje of linkje naar alle aanhaalmomenten van de Transalp ('92)?

Ik weet dat het in het wph boek staat maar daar staan ze niet allemaal bij elkaar. Ik wil even een lijstje printen om in de garage op te hangen...
 
Laatst bewerkt:
De aanhaalmomenten heb ik niet voor je. Wel de mededeling dat ik vrolijk door de winter tuf op een Alp. ;)
 
Hallo transalpers.

Ik ga maandag naar deze gaan kijken. Wat denken jullie van de prijs (is wel Belgische motor).

Verder vroeg ik me af of zo'n transalp nogal makkelijk te verlagen valt, door de vering te verstellen ofzo. Ik ga maandag uiteraard wel eens passen, maar ik heb geen idee hoe hoog ie is. Ben zelf 1m70.
 
BIj de nieuwe Alp lijkt me verlagen ook niet nodig. Ik ben 1.74 meter en kan makkelijk bij de grond.
 
Hallo transalpers.

Ik ga maandag naar deze gaan kijken. Wat denken jullie van de prijs (is wel Belgische motor).

Verder vroeg ik me af of zo'n transalp nogal makkelijk te verlagen valt, door de vering te verstellen ofzo. Ik ga maandag uiteraard wel eens passen, maar ik heb geen idee hoe hoog ie is. Ben zelf 1m70.

Ziet er mooi uit, heb mijn ta ook uit belgie

scheelde nogal wat Euro's met Nederlandse ta's

Op kenteken zetten was ook makkelijk
 
Hallo transalpers.

Ik ga maandag naar deze gaan kijken. Wat denken jullie van de prijs (is wel Belgische motor).

Verder vroeg ik me af of zo'n transalp nogal makkelijk te verlagen valt, door de vering te verstellen ofzo. Ik ga maandag uiteraard wel eens passen, maar ik heb geen idee hoe hoog ie is. Ben zelf 1m70.
Verlagen is niet nodig denk ik...
Het is trouwens model '92, dezelfde als ik heb als winterbrik. Als het ding verder prima in orde is dan lijkt mij de prijs reëel.

Let voor aankoop even op de velgen en dan met name waar de spaken en ventiel in de velg steken. Daar blijft water en smeer in staan en dan gaan ze daar rotten.. Gewoon aandachtspuntje. Controleer ook de uitlaat op kleine gaatjes...
 
Laatst bewerkt:
hee domien,

ziet er goed uit, ook handig die topkoffer.
prijs lijkt me zeer ok,35000 km is helemaal niks voor een transalp.
denk ook niet dat lengte een probleem is als ik die gasten hierboven zo hoor!
maar succes met kijken alvast!
 
Hallo transalpers.

Ik ga maandag naar deze gaan kijken. Wat denken jullie van de prijs (is wel Belgische motor).

Verder vroeg ik me af of zo'n transalp nogal makkelijk te verlagen valt, door de vering te verstellen ofzo. Ik ga maandag uiteraard wel eens passen, maar ik heb geen idee hoe hoog ie is. Ben zelf 1m70.
Ik ben zelf 1.68 maar hij zit gewoon prima :Y
Ik heb puur voor mijn eigen gevoel het zadel iets laten verlagen omdat deze toch opnieuw bekleed ging worden, maar nodig was het niet :N
 
Ik heb een lekke uitlaat:(
aan de achterkant helemaal achterin doorgeroest.
naar de dealer geweest en laten zien, goedkoopste was 350 euro, dan heb je wel een Laser pro duro.
ik vroeg me af of het ook goedkoper kan, of misschien heeft 1 van jullie nog wat liggen?
 
ja dat dat word nu gedaan, gaatje is nog klein, maar rondom zit ook nog veel roest.
dus ik maar een kwestie van tijd, anders word het sparen voor een laser, want ik wil wel voor de vakantie een goede uitlaat hebben
 
Zo, nu is het officieel :)

large
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan