Nieuwe motorclub

Status
Niet open voor verdere reacties.

hootch6916

Rookie
4 mei 2007
20
0
Tolkamer
Wij een aantal chopperrijders uit Lobith hadden het idee om een motorclub een mc op te starten, dus na een paar keer overleg met elkaar ja hoor de mc was geboren. MC IRON DRAGONS nou ok domeinnaam aangevraagd en patches gemaakt voor op de rug en het feest kon beginnen. Maar als je je niet goed voorbereid loop je toch tegen een paar onverziene dingen aan: 1. Iron Dragons bestond al in Duitsland en waren bevriend met de ja hoor de Bandidos nee dat wilden en zochten wij zelf ook niet, dus dat was voor ons geen optie bleek dus na een vriendelijke mail van die boys. 2. De patches voor op de rug waren met witte achtergrond en oranje letters nou dat kwam dus ook niet echt goed over bij een grote mc in Nederland en van hun kreeg ik dan ook een vriendelijke mail om toch maar iets anders te kiezen en tevens kreeg ik in deze mail ook te lezen dat mc ook gewoon ergens voor stond en dat ik daar vanzelf wel achter zou komen. Dus na wijs beraad hebben we besloten om wel een motorclub te starten alleen wordt(is) de naam Lobitos geworden en hebben we er een MCC van gemaakt patch is rondgestuurd en geen reactie meer over gehad dus nu met een gerust hart verder gaan met het opstarten van MCC LOBITOS een club voor chopper en custum rijders uit Oost Nederland Kijk maar eens op www.irondragons.nl daar staat wat info over hoe wie wat waar wannneer. Groetjes John
 
knop.gif
 
Gave saait iig :+ Vul 'm eerst ff vóórdat je reklame doet .........

Met de domeinnaam geen problemen te verwachten? Ze leggen zo de Rijn om hoor ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan