paul van ijzendoorn

19 jun 2007
5
0
Buren
Hallo,

Ik rij nu een gpz 600 uit 1986.
Maar omdat ik meer een toer-man ben dan een race-man,
wil ik miss een Honda Magna aanschaffen, omdat ik hem er mooi uit vind zien.
En binnen mij buget valt.
Ik heb weinig ervaring met motors qua rijcomfort en andere dingen, ben zelf wel redelijk handig met sleutelen, maar wil jullie om advies vragen waar ik extra op moet letten bij het aanschaffen van een nieuwe motor ( kwaaltjes enzo ).
En kan je hier als mede passagier ook een beetje goed zitten voor een rit van 2/3 uurtjes.

Ik overweeg om een Honda Magna V65 1100 rond 1984/1986 aan te schaffen.

Kan iemand mij hier iets meer over vertellen......


Alvast bedankt , gr, Paul van IJzendoorn
 
welkom, en je weet zeker dat je chopper wilt?
Als je toer wilt rijden zou ik gaan voor toerfietsen.

Honda vfr, yamaha diversion etc etc.
Geen choppert, zit je lekker met je borst en kop vol in de wind.
 
two Dégrees ben het niet met je eens,maak altijd flinke toeren met de magna .
kop in de wind??klein ruitje erop en klaar mijn mening de magna is juist een motor om flinke toeren te maken.en ook op de autobaan kun je flink uit de voeten.maja dat is mijn mening.
trouwens op een gpz krijg je het flink in de rug en polsen heb zelf een keer zo een motor gehad.

mvg henk.
 
Hallo Caruso,

Bedank voor je reactie, klopt, van de Gpz pijn aan rug en pols, en voor mede passagier al helemaal niks....
Maargoed, daarom ook miss andere motor aanschaffen.
Weet j miss als ik bij een Magna ga kijken, waar ik dan extra op moet letten ??
Kwaaltjes enzo........

gr, Paul
 
op een magna krijg je idd geen last van je polsen, dat is een compensatie voor de pijn onder in je rug na een stukje rijden.