Hèt MF Motorweekend 2008 - deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.

Foto 1 kan toch best wel ietsies 'inniger en liever'.

Ik doe er zelf ook een beetje aan mee... maar we moeten toch een beetje oppassen dat we dit topic niet teveel vol-spammen. (is just a thought)

~[edit] btw, mss een idee om in de openingspost foto's van een ieder te plaatsen, met bike ?? Hoe denkt TS hierover ??
 
Laatst bewerkt:
Tsja ik kan je bij deze onze XJ900 aanbieden voor zondag maar da's best een stapje terug hoor.....

Haakt @Sjimmie af -O-

V.w.b. reservering van caravan bedoelde ik, zoals @Gears, @-Solex-, @Pilatus en ikzelf dat hadden gedaan. Van het Almere-duo al bericht: is goed, Pieter nog geen reactie (zou kunnen dat deze niets heeft gekregen, e-mail via provider liep afgelopen periode heel erg slecht).

Verder vindt ik een 'extra-weekend-Vogezen' geen slechte optie, liever dan ipv.
Dit dan weer eventueel 4-dagen, het liefst met vast overnachtings-punt, ivm meenemen van alle zooi.
Verder het liefst, ivm de kosten, een camping.

NOu, is wel weer ff genoeg :W
 
Goed nieuws te melden hier :Y

Ik ben er waarschijnlijk zondag gewoon bij op een 2 wieler *O*

Ben zojuist door de verzekering gebeld dat ik morgen een huurmotor kan gaan ophalen *O* t is helaas geen R1 geworden, maar een Fazer. Maar ach, ik ben weer mobiel op 2 wielen *O*

@Fred: tnx voor het aanbod, maar ik denk dat het een andere keer gaat worden :+
 
Mja, ik heb alleen foto's waar ik niet herkenbaar met bike opsta.

En dan nog moet ik kiezen tussen de Honda en de Suzuki :+ (let niet op de verwelkoming)

Nou, zoiets is toch perfect (vindt ik) het gaat toch om de combinatie. Ik loop dan ook maar ff alvast wat vooruit:

full


 
Goed nieuws te melden hier :Y

Ik ben er waarschijnlijk zondag gewoon bij op een 2 wieler *O*

Ben zojuist door de verzekering gebeld dat ik morgen een huurmotor kan gaan ophalen *O* t is helaas geen R1 geworden, maar een Fazer. Maar ach, ik ben weer mobiel op 2 wielen *O*

:+

Dus niet waarschijnlijk, maar gewoon wel dus......................

Mooi man, mss bevalt het wel zo goed dat de Fazer er blijft O-)
 
Nou, zoiets is toch perfect (vindt ik) het gaat toch om de combinatie. Ik loop dan ook maar ff alvast wat vooruit:

[afbeelding]

Die combinatie is idd perfect 48th :) :Y Vette foto :Y

Vette foto, kan je uitprinten als je de HI-RES versie ook hebt :Y (www.hema.nl, kost je 3euro ofzo)

Hoe zit het overigens met je auspuf?
 
Laatst bewerkt:
Die combinatie is idd perfect 48th :) :Y Vette foto :Y

Vette foto, kan je uitprinten als je de HI-RES versie ook hebt :Y (www.hema.nl, kost je 3euro ofzo)

Hoe zit het overigens met je auspuf?

Dank voor compliment, maar bedoelde met deze foto absoluut niet dat 'deze combinatie' perfect is, maar gewoon algemeen de foto van @Drey.... motor met jezelf erop...

Auspuf is inmiddels al gewijzigd, ook op deze foto. Zit inmiddels een Aprilia EVO-Titanium onder/naast. Volgens Twin-motors een beetje te luid.... schatting van hun,bij 9000 rpm, rond de 100 Db's. Voordeel voor mij is dat ik niet zo vaak rond dat toerental zit O-)

p.s. heb trouwens nog steeds verkeerde handschoenen, horen nog bij zwart/blauwe outfit
 
Wat een drukte hiero in de vroege nacht :Z

EDIT: 1 druktemaker minder, Dré gaat z'n nest in :W
 
Laatst bewerkt:
Hmm valt me ineens weer in dat we dit topic een beetje schoon zouden houden zodat nieuwkomers een beetje makkelijk kunnen meelezen :X

Zullen we weer verder gaan lullen in t 2007 topic :? (ook welkom voor nieuwkomers :Y)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan