Hèt MF Motorweekend 2008 - deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
hee zeg mensen zal ik een polletje zetten of we drie of vier dagen gaan? Ik heb aan de startpost een polletje toegevoegd over hoeveel dagen dat we volgend jaar gaan...
 
Ik voor 3 dagen.

Dat heeft niets te maken met dat ik geen 4 dagen zou willen rijden of niet 4 dagen met jullie opgescheept wil zitten :+ , maar meer met mijn vakantiedagen -O-
Ik wil ook nog met anderen vaker op vakantie en ik wil volgend jaar meer circuitdagen gaan rijden.
 
Ik voor 3 dagen.

Dat heeft niets te maken met dat ik geen 4 dagen zou willen rijden of niet 4 dagen met jullie opgescheept wil zitten :+ , maar meer met mijn vakantiedagen -O-
Ik wil ook nog met anderen vaker op vakantie en ik wil volgend jaar meer circuitdagen gaan rijden.

Verslaafd geraakt? ;)

Voor mij is 3 dagen ook voldoende.
 
ik ben weer terug O-)

Ik ook !

Tsjee vier dagen met dat geteisem :] :] , zullen we toch echt dichter naar de vakantieperiode toe moeten want daar ben je dan wel hart aan toe.
Maar vooruit dan maar sommige dingen in het leven eisen nu eenmaal hun tol( als ik tenminste 2 van mijn 55 snipperdagen vrij kan krijgen :( :( )
 
Ik ook !

Tsjee vier dagen met dat geteisem :] :] , zullen we toch echt dichter naar de vakantieperiode toe moeten want daar ben je dan wel hart aan toe.
Maar vooruit dan maar sommige dingen in het leven eisen nu eenmaal hun tol( als ik tenminste 2 van mijn 55 snipperdagen vrij kan krijgen :( :( )
Hee vakantiegangers. Welkom terug :W
Beetje goeie vakantie gehad?

Enne Dirkie, doe mij even wat dagen van je O-) O-)
 
Hee vakantiegangers. Welkom terug :W
Beetje goeie vakantie gehad?

Ikke wel :Y

Ontopic: Zonet weer de Luxemburg-filmpjes zitten bekijken........Wanneer gaan we :?
full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan