Hèt MF Motorweekend 2008 - deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
ondertitels graag :? :? :?
kenne wij misschien ook mee lachen *D *D *D
ok, ok, k zet de vertaalmachine wel aan :P

Ivo schreef: "oh den henjig kin ik gwuun plat kalle en nou bisse van ut noorden gewoare of kumse vur de vasteloavend trg deaze kanjt op haha. GReetz Ivo oet biegde"

Voor jullie betekent dat: hee wat leuk al die mensen hier. Denk dat ik gezellig mee ga.

In t echt staat d'r vrij vertaald: oh, handig, kan ik gewoon dialect praten. En ben je verhollanst of kom je voor carnaval nog elk jaar naar het zuiden.

Antwoord van Taz, maar meteen in t Nederlands :P : Yep, ik ga elk jaar terug naar Maastricht om carnaval te vieren. *O*






ehh, 103 :?

[edit: 105 al :P ]
 
Laatst bewerkt:
ok, ok, k zet de vertaalmachine wel aan :P

Ivo schreef: "oh den henjig kin ik gwuun plat kalle en nou bisse van ut noorden gewoare of kumse vur de vasteloavend trg deaze kanjt op haha. GReetz Ivo oet biegde"

Voor jullie betekent dat: hee wat leuk al die mensen hier. Denk dat ik gezellig mee ga.

In t echt staat d'r vrij vertaald: oh, handig, kan ik gewoon dialect praten. En ben je verhollanst of kom je voor carnaval nog elk jaar naar het zuiden.

Antwoord van Taz, maar meteen in t Nederlands :P : Yep, ik ga elk jaar terug naar Maastricht om carnaval te vieren. *O*






ehh, 103 :?

[edit: 105 al :P ]

hehe :P echte Limburger openning van de carnaval op de 11 van de 11

zie my profiel welke datum ik geboren bent hehe :} alaaf alaaf

ga je ook naar de mega meeting venendaal ? troep limburgers gaat ook
 
hehe :P echte Limburger openning van de carnaval op de 11 van de 11

zie my profiel welke datum ik geboren bent hehe :} alaaf alaaf

ga je ook naar de mega meeting venendaal ? troep limburgers gaat ook
lol, goeie planning van je ouders :P

ik blijf met carnaval altijd een aantal dagen slapen in maastricht, dus ja, limbo, denk t wel :+

en ja, ga in september naar de megameet, alleen wel met t Breda en Roosendaal topic :Y
 
lol, goeie planning van je ouders :P

ik blijf met carnaval altijd een aantal dagen slapen in maastricht, dus ja, limbo, denk t wel :+

en ja, ga in september naar de megameet, alleen wel met t Breda en Roosendaal topic :Y

Kijk aan als je wat t-schirts of petten met limburg erop ziet ka nje die aanspreken in ut plat *D *O* alleen hopen op beetje goed weer anders ga ik dat stuk niet rijden haha


Google Translate ondersteund nog geen limburgs -O-


hihih google Limburg versie - >http://users.pandora.be/ga.naar/goooogel/
 
voor de aftermeeting mis ik nog reacties op de datumprikker van de volgende personen :
bochtenkoning
jorisk
pilatus
frasier
gears
-solex-
dropkick

-O- WAAROM !!! doen jullie mij dit aan -O-
:+

denk overigens dat het eerst komende weekend al niks wordt ivm te weinig "ja" 's ....
Vooralsnog wordt het waarschijnlijk het weekend van 29/30 september is meeste ja % (of 9 sept)
 
Laatst bewerkt:
Met het oog op jullie discussie ben ik zo vrij, steenworp afstand van Vianden aan de Duitse kant!

Motorcamping Little Creek

Veel plezier en :W
Voor zover ik begrepen heb is er een langlopend wurgcontract met een betreffende camping in vianden afgesloten :+
Maar als jij mee gaat maar liever daar je tentje neerzet, ga je gang })

Op de huidige camping in vianden heeft een van de "organisatoren" zijn vaste campingplek, vandaar ...
 
Laatst bewerkt:
voor de aftermeeting mis ik nog reacties op de datumprikker van de volgende personen :
bochtenkoning
jorizzz
pilatus
frasier
gears
-solex-
dropkick

-O- WAAROM !!! doen jullie mij dit aan -O-
:+

denk overigens dat het eerst komende weekend al niks wordt ivm te weinig "ja" 's ....
Vooralsnog wordt het waarschijnlijk het weekend van 29/30 september is meeste ja % (of 9 sept)
Voor mij valt 29 september inmiddels af: dan kan ik niet.
 
Voor mij valt 29 september inmiddels af: dan kan ik niet.

30 September valt voor mij af i.v.m. meeting van blackbird owners club in
hollandscheveld 8-) .
Is voor mij gezien de afstand ( 2-3 km. ) zo ongeveer morele verplichting :Y :Y

In beide gevallen geldt "werk (als nog nodig) de datumprikker bij" als dan alsnog andere data hogere % halen , komen deze dus in aanmerking.
(Fred staat al op "nee", BB zal ik alsnog een herinnering sturen, mocht hij de oorspronkelijke uitnodiging kwijt zijn, zodat hij zijn "onbekend" kan wijzigen)
 
voor de aftermeeting mis ik nog reacties op de datumprikker van de volgende personen :
bochtenkoning
jorizzz
pilatus
frasier
gears
-solex-
dropkick

-O- WAAROM !!! doen jullie mij dit aan -O-
:+

denk overigens dat het eerst komende weekend al niks wordt ivm te weinig "ja" 's ....
Vooralsnog wordt het waarschijnlijk het weekend van 29/30 september is meeste ja % (of 9 sept)

Eehh??? Is er alweer iets opgezet dan?? Niks ontvangen?

Niet toevallig die prikker naar mijn MSN adres gestuurd ipv mijn mailadres? :Y
 
"gewoon" naar je adres in je MF profiel, zou die dan maar nakijken ... ;)

Nou ik heb niks ontvangen, kan je hem niet opnieuw sturen? (naar jkemperman@GEENSPEMAUB@gmail.com)

Volgende week en de week erop kan ik zowiezo niet ivm verjaardagen. Ik beloof een week voor de rit niet te gaan sporten :+

(die bult op mijn dijbeen is inmiddels overigens bijna weg...)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan