Hèt MF Motorweekend 2008 - deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Begrijp ik nou dat het tempo voorop volgend jaar opgevoerd moet worden? Kan hoor :9~ })
 
Laatst bewerkt:
Buiten het feit dat ik geen zin had om die 2 motoren ff hiervoor goed te bekijken, moest ik m'n hoofd te scheef houden en dan doet m'n nek zo zeer, dus geen herkenning O-) ,

ga ik volgend jaar dus niet mee, als het sneller gaat dan dit jaar. Kan het anders niet bijhouden en dan moet ik gaan huilen..... denk ik........

Trouwens, nu ik 2 cilinders minder heb wil iedereen ineens harder gaan rijden..... is ook niet eerlijk :X

:W

~[edit] hoop trouwens volgend weekend op een beetje goed weer, zit dan op zaterdag (15e) met de Aprilia-club (ARA) met een rit in de buurt van Vianden.
 
Laatst bewerkt:
Hé KingCoder alles goed,dat is een tijd geleden :W

Ja druk druk druk he... :) Trouwens nog proficiat met de kleine!

Haha ik groet je regelmatig denk ik :) Iedere keer als er een dikke goederentrein hier voorbij stadion de Vliert in den Bosch sukkelt (gaat ALTIJD langzaam hier) dan zeg ik steevast "hoi tobias" :) :)
 
Wat me net te binnenschiet: zullen we het gelul dat niet echt te maken heeft met het 2008 weekend in het Hét MF Motorweekend 2007 - gelul achteraf deel 1 topic doen? Dan loopt het hier niet zo vreselijk vol en is het wat makkelijker om in te lezen voor eventuele nieuwkomers...... toch?
 
Ja druk druk druk he... :) Trouwens nog proficiat met de kleine!

Haha ik groet je regelmatig denk ik :) Iedere keer als er een dikke goederentrein hier voorbij stadion de Vliert in den Bosch sukkelt (gaat ALTIJD langzaam hier) dan zeg ik steevast "hoi tobias" :) :)

Als je je tel.nr even naar mijn mailadres wilt sturen dan bel ik je van te voren op,zwaaien wij even naar elkaar :W :W

Kom er waarschijnlijk volgende week weer langs?

Greetz :W
 
images
O-)

Er moet hier mee geluld worden B|
 
hey topic-kicker B|

O-)

Oja, als er nog verder geïnteresseerden zijn in dit weekend en andere activiteiten, dan is 30 september daar een uitstekende gelegenheid voor :Y

Ted in "After-after-meeting "Hét MF Motorweekend..."

Zoals JorisK al in een mail schreef :
Vorig jaar is het MF weekend 2007 flink in aantal deelnemers toegenomen, mede door het succes van deel 2006 en mede door het geouwehoer op MF en de meetings voor het weekend 2007! Het laatste, de meetings, hebben we vorig jaar met opzet gedaan om elkaar effe te ontmoeten, en nu, is dat weer zover!

Waar we vorig jaar lekker gezopen hebben in de kroeg, een mooie motorrit hebben gemaakt en wat andere gezellige activiteiten hebben georganiseerd is over 2 weken de eerste activiteit voor het weekend 2008 geplanned en aangezien niet iedereen continue op MF kijkt bij WIWTD snappen we goed dat de meeste dit compleet over het hoofd zien :)

Ted heeft een hele mooie route georganiseerd in de omgeving Zwolle, met een lekkere Wok en heel veel gezelligheid als afsluiter! Wij willen graag kennismaken met de mensen die we nog niet kennen dus onze vraag is; ga je mee?!? We weten zeker dat het gezellig gaat worden, het is all-in; lekker rijden, lekker ouwehoeren, lekkere koffie en Wok :P :)
, en lui als ik ben, waarom zou ik het dan opnieuw typen.

PS goed werk, Joris :}
 
Even ontopic : (alvast sorry daarvoor O-) )

Wat betreft 3 of 4 dagen met het MF motorweekend 2008 zijn er 8 stemmen voor 4 dagen en 12 voor 3 dagen. Aangezien voor beide dagen genoeg personen zijn voor een leuke groep, wellicht 2 groepen maken, waarbij een groep op donderdag vertrekt (en in de vrijdagrit bijv. ergens halverwege bij de vrijdaggroep aansluit ofzo) en een groep op vrijdag vertrekt ? (en je zo iedereen tevreden stelt ?)

Is overigens al bekend of we onder maastricht (2006-versie) , Postel (2007-versie) of ergens anders vandaan vertrekken ? Vanuit Postel vond ik dat eerste stuk "belgie" minder mooi dan de rest, als je vanuit "maastricht" vertrekt heb je dit wellicht een stuk minder ....

Het zijn zomaar wat ideetjes, maar tot zover mijn bemoeienis... :X
 
Laatst bewerkt:
Even ontopic : (alvast sorry daarvoor O-) )

Wat betreft 3 of 4 dagen met het MF motorweekend 2008 zijn er 8 stemmen voor 4 dagen en 12 voor 3 dagen. Aangezien voor beide dagen genoeg personen zijn voor een leuke groep, wellicht 2 groepen maken, waarbij een groep op donderdag vertrekt (en in de vrijdagrit bijv. ergens halverwege bij de vrijdaggroep aansluit ofzo) en een groep op vrijdag vertrekt ? (en je zo iedereen tevreden stelt ?)

Is overigens al bekend of we onder maastricht (2006-versie) , Postel (2007-versie) of ergens anders vandaan vertrekken ? Vanuit Postel vond ik dat eerste stuk "belgie" minder mooi dan de rest, als je vanuit "maastricht" vertrekt heb je dit wellicht een stuk minder ....

Het zijn zomaar wat ideetjes, maar tot zover mijn bemoeienis... :X

Mijn idee is dat 1 grote groep meestal gezelliger is :)

Wel is het zo (afhankelijk van het aantal deelnemers) dat met 2 groepen rijden "makkelijker is", de sliert is dan wat korter.
 
Wat hierboven staat lijkt mij op zich helemaal geen verkeerd idee, is iedereen blij en tevreden. Ik ben trouwens 1 van de "4 dagen-aanhangers". Kunnen we mooi de komende maanden verder gaan uitwerken.

Is het trouwens wellicht ook niet verstandig om binnenkort te starten met het reserveren van het e.e.a. op de camping ?? Vorige keer waren er sommigen, waaronder ikzelf, nog maar net op tijd.

:W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan