Hèt MF Motorweekend 2008 - deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
is het deze Fred?

[afbeelding]
Daar kan Taz zich prima in uitleven }) })
Ach, mijn eigen Leon heeft af en toe ook vleugels :Y Zal wel aan de bestuurder liggen O-)

Zoals het er nu naar uitziet kan ik zondag gewoon op een motor komen :]
Net met de verzekering en alarmcentrale gebeld en ik heb in elk geval recht op vervangend vervoer *O* *O* Wordt als het goed is nu aan gewerkt.
 
Dat is dan het resultaat van al je verwoede pogingen tot een fatsoenlijke opvoeding :X :X ( of spreken we hier toch enkel van genieten van al het moois dat moeder natuur ons biedt :9~ :9~ )

Optie 2 :P

Zoals het er nu naar uitziet kan ik zondag gewoon op een motor komen :]
Net met de verzekering en alarmcentrale gebeld en ik heb in elk geval recht op vervangend vervoer *O* *O* Wordt als het goed is nu aan gewerkt.

Das 't betere werk *O*
 
Das 't betere werk *O*
Alramcentrale is druk op zoek naar een R1, alleen zijn die er niet zoveel in de verhuur :X
Had ze al t telefoonnummer van mn dealer doorgegeven omdat ik wist dat die n R1 verhuren O-) O-) Helaas, die is verkocht -O- R6 is ook verkocht.
Ze hebben wel nog een Fazer staan, dus Scammies fiets. In principe kan ik die een maand hebben, maar ze gaan nog even verder bellen voor een R1 of R6 :P

Vroegen zelf al naar vergelijkbare modellen van andere merken. Dus heb ook maar de GSX-R1000 en 1000RR opgegeven :+
Als ik ze dan toch moet helpen, dan maak ik er maar meteen gemisbruik van O-)
 
Vroegen zelf al naar vergelijkbare modellen van andere merken. Dus heb ook maar de GSX-R1000 en 1000RR opgegeven :+
Als ik ze dan toch moet helpen, dan maak ik er maar meteen gemisbruik van O-)
mv agusta F4 (in welke uitvoering dan ook) of een 1098s had ook wel gemogen, denk ik ;)
 
Laatst bewerkt:
Als hij een 1098 krijgt, staan we zondag nog vaker stil dan dat we vorig jaar in Luxemburg deden met mijn middenbok _O-

Nu heb je gelukkig een vriendin achterop zitten die de middenbok kan vasthouden!
 
*O*

Normaal zou ik om bewijsmateriaal vragen, maar gezien het feit dat ikzelf mee ga komend jaar is dat niet nodig _O- 8-)

Ik heb haar nog niet van dichtbij gezien maar ik begrijp van Dré dat ze heuvelig genoeg is om het gebrek aan heuvels rond het franse Jeantes te compenseren.... 8-)
 
Ik heb haar nog niet van dichtbij gezien maar ik begrijp van Dré dat ze heuvelig genoeg is om het gebrek aan heuvels rond het franse Jeantes te compenseren.... 8-)

Kan ik dáár dan bewijsmateriaal van krijgen ? :+

En dat mag gewoon in dit topic hoor, hoeft echt niet privé aan mij gericht :P
 
Laatst bewerkt:
*O*

Normaal zou ik om bewijsmateriaal vragen, maar gezien het feit dat ikzelf mee ga komend jaar is dat niet nodig _O- 8-)

img7643smallkg2.jpg


andreenrenatekleinxi5.jpg


:)
 
_O-

Je bent begonnen met haar de andere middenbok aan te wijzen en de werking ervan te verklaren ? :+

Ik zie het zó voor me: kijk daar is de middenbok en daar, achter die blackbird, staat de geile ouwe bok


edit: mwa wel heel flauw he?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan