Hèt MF Motorweekend 2008 - deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
MFwknd08012.jpg

MFwknd08011.jpg

MFwknd08009.jpg
 
Uhhh noemden we onze groep niet politiek correct de "toeristische groep" ??

Dank zij jouw "lesjes" heb ik zaterdag in elk geval waanzinnig fijn gereden, heb je wel gemerkt aan de big smile op mijn snuit tijdens de rookpauzes. Nooit geweten dat die badkuip van mij zo wendbaar was.

GENIETEN !

;)
wel bedoeld in de positieve zin van het woord natuurlijk


Ik had het al gedaan geloof ik, maar wil ook iedereen bedanken die er dit weekend was.. en met name 1 persoon die er niet was... omdat hij ervoor gezorgt heeft dat ik slechts 20 euro hoefde af te tikken terwijl er hele vaten doorheen gegaan zijn en ik geen druppel bier genuttigd heb :)

Met name King ontzettend bedankt voor het organiseren en het voorrijden. knallen.
Ik wacht nog even met betalen voor volgend jaar ivm de gewijzigde plannen waar ik iets over opving.. maar ik wil me wel alvast even opgeven :)

En pilatus, je kunt de filmpjes op mijn servers uploaden, stuur me ff een mailtje, dan krijg je login gegevens terug. :+
 
@stefan: probleem is niet de ruimte (moet ik nog ff checken) maar de uploadsnelheid via een kaartje in de rijdende trein....

als het nodig is, stuur ik je wel een mailtje (is wel kleine 1,5 Gb :X)
 
Zo alles gepoetst :r

Motor glimt, pak glimt, helm glimt, laarzen en handschoenen glimmen *O*kom spullen pakken dan gaan we! :Y
Je mag de mijne ook wel doen hoor O-)

Ik had toch gezegd dat mn motor een raar geluid maakt sinds de achterband vervangen is? Toen we gisteren thuis kwamen en ik mijn ketting in wou spuiten zag ik dat mijn ketting niet mooi rond liep. De geklonken schakel draait niet soepel, maar blijft in een hoek staan. Vanavond maar eens kijken wat er precies aan de hand is, en of het nog te fixen is of dat het me ook nog een nieuwe kettingset gaat kosten -O-
 
Je mag de mijne ook wel doen hoor O-)

Ik had toch gezegd dat mn motor een raar geluid maakt sinds de achterband vervangen is? Toen we gisteren thuis kwamen en ik mijn ketting in wou spuiten zag ik dat mijn ketting niet mooi rond liep. De geklonken schakel draait niet soepel, maar blijft in een hoek staan. Vanavond maar eens kijken wat er precies aan de hand is, en of het nog te fixen is of dat het me ook nog een nieuwe kettingset gaat kosten -O-

Op enig moment heb je nu eenmaal onderhoud(kosten) aan zo'n ding. O-)
Dat geldt voor banden maar dus ook voor een ketting en tandwielen :+
 
Laatst bewerkt:
Je mag de mijne ook wel doen hoor O-)

Ik had toch gezegd dat mn motor een raar geluid maakt sinds de achterband vervangen is? Toen we gisteren thuis kwamen en ik mijn ketting in wou spuiten zag ik dat mijn ketting niet mooi rond liep. De geklonken schakel draait niet soepel, maar blijft in een hoek staan. Vanavond maar eens kijken wat er precies aan de hand is, en of het nog te fixen is of dat het me ook nog een nieuwe kettingset gaat kosten -O-
Das lekker. Ik zou teruggaan naar die dealer die die band verwisseld heeft... O-) Ik zeg: Montage-garantie!! _O-

En als je niet de kortste weg weet, dan moet je de route maar rijden. :$
 
Zo alles gepoetst :r

Motor glimt, pak glimt, helm glimt, laarzen en handschoenen glimmen *O*kom spullen pakken dan gaan we! :Y

Wacht dan nog ff tot eind juli /augustus.... kan ik ook mee...............

Wie is trouwens die vent in dat groene T-shirt............ die kan ik helemaal niet thuis-brengen........ :+

Mooi dat het geslaagd is geweest.

Hoop dat jullie nog ff op mij hebben geproost...... of is mijn 'keine bijdrage' onder iemands toch niet al te kleine 'armen' verdwenen.......... :+
 
Zo...lekker uitgeslapen :)

Was gisterenavond lekker laat thuis, dus meteen m'n bed in gedoken :Z

Het was echt fantastisch het hele weekend :)
Ondanks wat gemekker van mij heb ik echt genoten :+
Ging allemaal erg lekker, op zaterdag middag na dan, maar shit happens...
(eelke nog bedankt voor de begeleiding richting het hotel die middag)
En die rotbocht hier op de n205 was ineens leuk i.p.v. rot :P (wat nou adviessnelheid 30?!)
Schrijf mij maar vast in voor volgens jaar!

Tegen die tijd zie ik wel wat ik dan rijd....eerst een al die vrijwillige adviezen bekijken ;)

nogmaals: Bedankt aan de organisatie!
en aan Fred voor het voorrijden :)

ps. ik kon het niet laten om even ramp tourist te spelen ;)
[pictures=motorstek,633]
 
's kijken, ehh 5 uur à half zes moet nog kunnen. :+


@pliatus: wohoo gaaf filmpje man... MEER :}
Dat ga ik niet meer redden -O-
Wacht dan nog ff tot eind juli /augustus.... kan ik ook mee...............

Wie is trouwens die vent in dat groene T-shirt............ die kan ik helemaal niet thuis-brengen........ :+

Mooi dat het geslaagd is geweest.

Hoop dat jullie nog ff op mij hebben geproost...... of is mijn 'keine bijdrage' onder iemands toch niet al te kleine 'armen' verdwenen.......... :+
Een na laatste weekend van juli kan ik wel :]
 
:? wat was de ramp? ik wist niet dat er iets was voorgevallen, afgezien van de vangrail-actie van Stefan dan.... :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan