Hèt MF Motorweekend 2008 - deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wacht dan nog ff tot eind juli /augustus.... kan ik ook mee...............

Wie is trouwens die vent in dat groene T-shirt............ die kan ik helemaal niet thuis-brengen........ :+

Mooi dat het geslaagd is geweest.

Hoop dat jullie nog ff op mij hebben geproost...... of is mijn 'keine bijdrage' onder iemands toch niet al te kleine 'armen' verdwenen.......... :+

Heej Reneeke,
samen met jouw vrijwillige donatie (waarvoor hartelijk dank) en die van de thuisblijvers hebben we voor een tientje/avond ons helemaal klem kunnen zuipen. *O* *O* *O*
Reneeke bedankt, Reneeke bedankt :)

We hebben al een aftermeet in de voorbereiding, en ra ra ra waar denk je dat tie gehouden wordt (aftermeet is eigenlijk het verkeerde woord, we doen het weekend gewoon nog eens dunnetjes over hahahaha)
 
Op enig moment heb je nu eenmaal onderhoud(kosten) aan zo'n ding. O-)
Dat geldt voor banden maar dus ook voor een ketting en tandwielen :+
Die kettingset ligt er pas 8000 km 9500 km onder, en was nog lang niet versleten.
Die monteur heeft best een tijd lopen hannessen om mn wiel er weer terug in te krijgen (ketting zat niet goed), en heeft nog een hamer gebruikt om te boel te motiveren.
Voor die lekke band had ik nergens last van, dus ik denk dat het daar ergens fout is gegaan.

Das lekker. Ik zou teruggaan naar die dealer die die band verwisseld heeft... O-) Ik zeg: Montage-garantie!! _O-

En als je niet de kortste weg weet, dan moet je de route maar rijden. :$
Dat zou balen zijn. Ik heb alleen geen gps, iemand zin om de weg te wijzen? O-)
 
Die kettingset ligt er pas 8000 km 9500 km onder, en was nog lang niet versleten.
Die monteur heeft best een tijd lopen hannessen om mn wiel er weer terug in te krijgen (ketting zat niet goed), en heeft nog een hamer gebruikt om te boel te motiveren.
Voor die lekke band had ik nergens last van, dus ik denk dat het daar ergens fout is gegaan.Dat zou balen zijn. Ik heb alleen geen gps, iemand zin om de weg te wijzen? O-)
Heb je wel :Y ik heb niet voor niets zon knots voor jou besteld...
 
Hey mensen, The Faze en Echo Delta zijn ook weer terug *D !
En voordat jullie denken, die hebben er wel errrrrrrrrug lang over gedaan, nee, wij hebben zondagavond hotelletje in Valkenburg gepakt en zijn vandaag relaxed terug gereden :] .

@de organisatie (voorrijders, etc); hartstikke bedankt! Jullie hebben er weer 2 volgelingen bij :} :} :} !

Was een fantastisch weekend, mooie routes, (bijna) perfekt weer (ja, Kevin....perfekt weer... :+ ), goede organisatie, heerlijk koud bier in de juiste volumes (hadden ze niet op dat terrasje in V'burg....ff wennen ;( )!

Volgend jaar weer wat mij betreft :Y !
 
Wacht dan nog ff tot eind juli /augustus.... kan ik ook mee...............

Wie is trouwens die vent in dat groene T-shirt............ die kan ik helemaal niet thuis-brengen........ :+

Mooi dat het geslaagd is geweest.

Hoop dat jullie nog ff op mij hebben geproost...... of is mijn 'keine bijdrage' onder iemands toch niet al te kleine 'armen' verdwenen.......... :+

Die vent in dat groene T-shirt dat zal ik zijn! Hallo... :W

Tot op de aftermeet dan maar....? Kunnen we dan een handje schudden... :)
 
Ik zal me ook ff melden :+

Het was egt SUPER!!! Heb heerlijk gestuurd ondanks dat ik m'n eigen motor niet bij had.
ehm... ik hou me aanbevolen voor volgend jaar :)

@Scammie: Lekker tempo'tje op de terugweg, alleen jammer dat de soes ietwat onstabiel was op hogere snelheden, maar je kunt niet alles hebben ;)

Bedankt voor het "scammie scammiën" :+

:W
 
Wat een fantastisch weekend.
Zit nu thuis na te genieten.
Allereerst wil ik graag de organisatoren en de voorrijders bedanken, speciaal Fred.
Met zijn aanwijzingen toch weer heeeel veel geleerd dit weekeinde.
Begonnen als een rookie in de bergen, maar op zondag toch met een behoorlijke snelheid de bochten durven te nemen.
Zie bochten nu in ieder geval met vertrouwen tegemoet.
 
*O*Foto's *O*

Filmpjes ben ik nu mee bezig, maar als jullie slim zijn gaan jullie die niet bekijken. :N

Je krijgt geheid heimwee -O-
Oja, Dre, zodra renate haar eigen rijbewijs heeft en niet meer achterop zit en jij eens een " fatsoenlijke :+ " motor koopt , ben ik bang dat de snelle groep een nieuwe voorrijder heeft :} })

[me="Ted"]ziet dat " the men to beat" ook al stiekem aan het oefenen zijn " a la Dreetje9 :+ "[/me]
Foto-VEDWQTK6.jpg

Foto-K7TXGM6S.jpg



En als ik Dirk / Blackbearded was, zou ik zijn blackbird voortaan maar extra goed op slot zetten O-)
 
Laatst bewerkt:
Die vent in dat groene T-shirt dat zal ik zijn! Hallo... :W

Tot op de aftermeet dan maar....? Kunnen we dan een handje schudden... :)

Dat gaan we zeker doen................. maar jou bedoelde ik niet............ ging om Roland (King).
Ben ik van hem niet gewend... een andere 'outfit'...... :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan