Z1000 - Z750 - Z750S Meeting plaza deel 34

wat gaat die ouwe muis bestijgen ?

  • APRILLIA TUONO FACTORY

    Stemmen: 1 2,2%
  • MOTO MORINI CORSARE VELOCE

    Stemmen: 4 8,9%
  • KAWASAKI ZZR1400

    Stemmen: 12 26,7%
  • KAWASAKI ZX10R

    Stemmen: 7 15,6%
  • KAWASAKI ZX6R

    Stemmen: 2 4,4%
  • KTM SUPERDUKE R

    Stemmen: 7 15,6%
  • MV AUGUSTA BRUTALE 910R

    Stemmen: 9 20,0%
  • DUCATIE 1098S

    Stemmen: 3 6,7%

  • Totaal aantal stemmers
    45
Status
Niet open voor verdere reacties.
full
 
Jawellll.... :+

Heb nog wel last van mijn schouder....Vooral als er druk op gezet word.
Maar ibuprofennekes doen wonderen.

Verder is het deukje in mijn ego ook al aan het slijten...hihihi :X

:o :o

Piepie , wat zonde.... '( '(

Gelukkig mankeer je zelf niets.....
 
Jammer Muis dat je ons verlaat '( '( '( '( maar ieder heeft recht op zijn eigen keuze :Y :Y :Y :Y dus Muis het ga je goed :W :W :W :W

groetjes Mannie
ik verlaat jullie met de Z


maar zoals het met knaagdieren gaat...je jaagt ze weg maar compleet uitroeien is een ander verhaal.

Ga natuurlijk lekker spammen met me nieuwe vulcan fiets en (indien belangstelling want met mij mee rijden gebeurd altijd wel wat :X ) ook af en toe eens lekker rijden met de Z-etters
 
lees net toevallig de ondertitel van Piepie
Huize Piep....nu met KTM 250 CC (Enduro)!!!!!
En dan ga je met de Z de berm in :? :+ :+

doe je rustig aan met de ibuprofennekes,als je last blijft houden dan toch maar even laten checken ;)
 
-O-

Ook Piepie heeft last van de vallende Z ziekte.

Afgelopen Zondag ben ik met de collega's van Gertjan een ritje gaan rijden...
Het begon tegen 2 uur te regenen en heb tegen de voorrijder gezegt dat ik niet met regen dijkjes wil rijden ,dat ik maar beter om kon draaien.
Dat heb ik gedaan,samen met Martin (woont ook in Helmond).
Wij over de A50 naar huis,lekker gangetje dr in.... Harstikke fijn.
Toen afslag Son en Breugel gepakt,lekker binnendoor naar huis sturen...een weg die ik al 100 keer gereden heb.
Ik kom van de rotonde af...geef gedoseerd gas...rij normale snelheid 50 kmph (altijd op nat wegdek!!!) wil afremmen voor een bocht....begint het voor óf achterwiel te blokkeren!!!!!!!

En niet zo zuinig ook....Zwiepen,zwabberen....Ik kon hem niet meer houden.
De Zet heeft toen met het voorwiel de bermrand geraakt,mij gelanceerd en toen is mijn geliefde Zet mij achterna gegaan...BOEM..het gras in.
Daar lag ik...meteen kijkend naar de Zet...ONEEEEEE...dacht ik...K*T!
"Het Zetje lag daar volle toeren te blazen...heb meteen de dodemansknop ingeschakeld.
Ondertussen was Martin mij te hulp geschoten,had zijn Busa aan de kant gezet...
Eerst gekeken of ik niks had en toen hebben we samen de Zet opgetild en aan de kant gezet.

Daar sta je dan... -O-
Je mooie Zetje,helemaal vol met zand en gras...
Schade op zich viel reuze mee.
Ik moest van Martin effe rustig bij komen want ik stond een partij te stuiteren.
We zijn toen naar een plek gereden waar we effe een bakkie leut hebben gedronken en de tranen konden wegpoetsen.
Wat voelde ik me ellendig.

Eenmaal thuis gekomen,slechte nieuws aan Gertjan verteld.
En toen begon mijn schouder pijn te doen...Waarschijnlijk door de adrenaline niks gevoeld op het moment zelf.
Ach...beetje tijgerbalsam doet wonderen...hahahaha

Het geschatte schade bedrag is ongeveer € 3500.
De hele rechterkant heeft LICHTE kras en schuifschade...niks krom of echt kapot.
Ik maar ook de Zet hebben echt geluk gehad...had veel erger kunnen aflopen.

Dus de Zet word nu definitief zwart.... _O-

De groetjes van Bermratje Piepie.


Shit ;( ;( piepie gelukkig is het goed afgelopen voor jou, ik hoop toch niet dat de vallende ziekte zich weer voordoet. :? :? :?
 
ik verlaat jullie met de Z


maar zoals het met knaagdieren gaat...je jaagt ze weg maar compleet uitroeien is een ander verhaal.

Ga natuurlijk lekker spammen met me nieuwe vulcan fiets en (indien belangstelling want met mij mee rijden gebeurd altijd wel wat :X ) ook af en toe eens lekker rijden met de Z-etters


Muis altijd :Y :Y :Y :Y :] :] :] :]
 
Ik heb vandaag mijn ZZZje weer opgehaald was bij de dealer in verband met het monteren van de Hyperpro vering.

Ik heb nog en stukje gereden,maar wat een verschil met de oude vering dat is niet te beschrijven.



wat een wegligging :) :) :9 :9 :9 :9 *O* *O* *O* *O*
 
Ik heb vandaag mijn ZZZje weer opgehaald was bij de dealer in verband met het monteren van de Hyperpro vering.

Ik heb nog en stukje gereden,maar wat een verschil met de oude vering dat is niet te beschrijven.



wat een wegligging :) :) :9 :9 :9 :9 *O* *O* *O* *O*
neigen soms wel een beetje naar (onder)waterligging :X













:+
 
@ DnBok: gefeliciteerd met je verjaardag! *O* *O* *O*

@ Piepie: Wâ doe de gai naw?
Veel succes met het herstel van lijf, fiets en zelfvertrouwen!
(bedenk wel, dat zwarte hengsten fietsen vaak moeilijk te berijden zijn)!
 
snap er niks van :?

1-click Award ワンクリックアワード
by リクルートメディアコミュニケーションズ, リクルート ガーディアン・ガーデン
人を動かす、新しいコミュニケーション。
その表舞台は、Webへと急激に移りつつあります。
私たちは、このWebコミュニケーションの可能性を追求していきたい。

技術やテクニックの新しさを競うのではありません。
それらは、昨日、今日、明日と、日々、陳腐化していくものだから。
あくまで、「伝わるのか」「行動を促すのか」。
コミュニケーションの本質にこだわります。

世の中には、まだまだ新しいアイデアを持っている人たちがいるはず。
その可能性を発掘し、支援していく場をつくるために、
“1-click Award”が始まります。

WARNING!
このサイトを正しく表示させるには Macromedia Flash Player バージョン8以降が必要です。
Flash Playerをインストールする(無償)​


:X :X :X



:+
Gewoon je muis over het scherm heen en weer bewegen. Dan zie je in de cirkel hoe het komt dat je pijltje beweegt.....
 
Zo ik denk dat ik maar in het nest kruip, ik heb morgen zo"n 360 km voor de bug wij gaan naar Assen. :9 :9 :9 :9 *O* *O* *O* *O*
 
@Zven: ik ben bezig om de kosten te verhalen op de persoon die voor de schade verantwoordelijk is. Op zich heb ik er niet zo heel lang op de z gewacht, namelijk een maand.

Ik geef je helemaal gelijk dat als ik iets onder de nieuwprijs zit, dat mensen automatisch voor een nieuwe gaan. Zou ik ook doen. Klote is dus, dat het lastig is om een prijs te bepalen, ivm de schade. Sowieso zal ik (flink) verlies maken. Het verlies is een van de factoren dat bepaalt of ik de z houd of niet.

@Vinnie_v: het is niet de bedoeling dat ik dit jaar een andere motor haal. Ik doe hem weg omdat ik momenteel 't geld kan gebruiken voor andere prioriteiten. Maar de motor hoeft niet per se weg. De Z rijdt best lekker hoor, al zou ik dat waarschijnlijk ook gezegd hebben over een GSR-600. Ik heb heb maar op 3 of 4 verschillende motoren gereden. Mocht ik voor een andere motor gaan, dan wordt het waarschijnlijk een k8 GSX-R 750, dus volgend jaar pas.

@knutsel: nope, ik heb de schade niet veroorzaakt.

@Ad/Z-1000: waarschijnlijk is de z houden en d'r op blijven rijden het handigst, inderdaad.

Maar waar hebben we het nu over? Hieronder heb ik enkele foto's opgenomen van de schade. Ik heb de motor niet schoongemaakt op de foto's, dus andere plekjes (op de kont en bv de koppelingsdeksel) zijn viezigheid.

Uitlaatsteun
[afbeelding]
Koppelingsdeksel en ontstekingskapje
[afbeelding]
Motorsteun of frame of wat het ook is
[afbeelding]
Remhendel
[afbeelding]
Rechter stuurgewicht
[afbeelding]
Rechter spiegel
[afbeelding]
Krassen op de kont
[afbeelding]
Van 1,5m afstand
[afbeelding]

Eigenlijk een ideale fiets, voor iemand die er pazzo's, bar-end mirrors en andere uitlaat op laat zetten. Ik heb geen foto van de tank. Daar is de zwarte lak (onderlaag is er nog) weg op 1 plek. Is een doorsnede van 2 mm. Per ongeluk zelf m'n sleutel op laten vallen. Van 30 cm hoogte of zo... Meteen de lak weg... :( Maar ja goed, moest er nog eens bij komen. Ik heb de z sinds 3 april en de schade sinds 5 april... Bij de eerste beurt is het onstekingskapje provisorisch gedicht met kit, tegen lekken.

Nogmaals, nav deze foto's: wat is een goede prijs voor de fiets?

Hier in Belgie kost hij maar 7150 euro nieuw :Y
 
ik verlaat jullie met de Z


maar zoals het met knaagdieren gaat...je jaagt ze weg maar compleet uitroeien is een ander verhaal.

Ga natuurlijk lekker spammen met me nieuwe vulcan fiets en (indien belangstelling want met mij mee rijden gebeurd altijd wel wat :X ) ook af en toe eens lekker rijden met de Z-etters
Ach, misschien doorbreek je nu de traditie van de vallende rijders achter je.... :+

Gaan we gewoon met z'n allen voor je rijden. :]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan