Gooische hooligans deel VIII (de G&VUTHC)

Nieuw record?

  • <18 dagen

    Stemmen: 7 43,8%
  • 18-20 dagen

    Stemmen: 0 0,0%
  • 21-23 dagen

    Stemmen: 4 25,0%
  • 24-26 dagen

    Stemmen: 1 6,3%
  • >26 dagen

    Stemmen: 4 25,0%

  • Totaal aantal stemmers
    16
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ach ja... jij rijdt tenminste ;(
( het is pas 3 weken geleden... maar het lijkt wel een eeuwigheid :( )
kan het me best voorstellen ja... maar het beestje is bijna klaar!!!
Net trouwens een mailtje terug gehad van een bedrijf in de buurt van volendam. Had hen gemaild over mijn top e.d. Zodra ik weer wat centjes heb ( |( vakantie, veel rijden e.d... dus duurt wel even :P ) toch maar even daar langs. Hoorde namelijk van the_hell(van mf) dat zijn thundercat uit 96 daar begrensd is en de 180 gewoon haalt. Maarjah t is nog even sparen :(
 
GEHAALD!! .. avb dan :) met oefenen vanmiddag ging het kut met de slalom (langzame) maar met het examen 1x tje overnieuw en top!
 
Hey Vodkat als je nou zaterdag boodschappen hebt gedaan en het regent zondag dan kunnen we alsnog komen met de 4 wieler om te BBQ-en ;) En het kost 3 euro? Heb je dan wel genoeg? Ik eet wel het dubbele ben ik bang en ik ken nog een malloot *kuch menno kuch* die er volgens mij ook niet genoeg aan hebt. Drink alleen al 1,50 aan cola denk ik?

Maar al die weers verwachtingen.... Het zou met bakken uit de hemel moeten komen maar ik heb vandaag en gisteren alleen maar zon gezien.
 
GEHAALD!! .. avb dan :) met oefenen vanmiddag ging het kut met de slalom (langzame) maar met het examen 1x tje overnieuw en top!

GEFELICITEERD!!

Poikie, ik had die laarzen terug gebracht en mijn poesje gekieteld haha ;)

Ennuh... ik ben zo een sukkel die zelfs nog op de motor zou gaan in de regen ;)
 
BTW morgen laatste schooldag even presenteren en document inleveren.
Net alsof iemand het gaat lezen het is 86 pagina's _O-
 
GEHAALD!! .. avb dan :) met oefenen vanmiddag ging het kut met de slalom (langzame) maar met het examen 1x tje overnieuw en top!

goed gedaan!! ik moest er 2 overnieuw doen.... 1x omdat ik de bocht ernaar toe iets te ruim nam en toen alsnog probeerde t te doen... :P


vanaf vandaag dus echt een motorleek, n00b, or whatever....

Heeft mijn motor nou versnellingsbak olie, en motorolie? En het glaasje beneden, als de motor aanstaat, moet ie dan nog steeds vol zijn, of op de helft ongeveer?

En remvloeistof bijvullen, gewoon erbij gieten en pompen?

ps. Menno, die schroef van de kap die jij weer heb vast gezet, die krijg ik met geen mogelijkheid meer los, mijn schroevendraaier draait door erop, standje 15!
 
@ Phoentje: Gefeliciteerd joh ;)





@ the BBQgangers: Ik hoorde vanavond al iets beter weer voorspeld worden *D
Het is pas donderdag, dus nog ff hoop houden :9


@ Vodkat: Gewoon ff kijken wat je kwijt bent. Is het meer zal dat ook voor niemand een probleem zijn. Het moet je geen geld gaan kosten natuurlijk :N
 
Hallo allemaal :W :W

@ Phoentje: Gefeliciteerd!!! *O* *O*

staat op de site van knmi nog steeds 90 % bij neerslagkans.....we houden het in de gaten.

@ Tanya: Ik kan niets beloven, maar als ik onder de levenden ben, kom ik je zeker helpen!!
 
Hmm, denk dat ik maar eens ">26 dagen" ga stemmen })

Phoentje, gefeliciteerd! Op naar het volgende papiertje.
 
Laatst bewerkt:
Hallo allemaal :W :W


staat op de site van knmi nog steeds 90 % bij neerslagkans.....we houden het in de gaten.
Hoi :W


Vreemd ja, ik hoorde dat er brede opklaringen zouden zijn en pas tegen de avond regen.
Ook nog niet werelds, maar het is nog geen zaterdag/zondag *D
 
GEFELICITEERD!!

Poikie, ik had die laarzen terug gebracht en mijn poesje gekieteld haha ;)

Ennuh... ik ben zo een sukkel die zelfs nog op de motor zou gaan in de regen ;)
Laarzen heb ik serieus over na moeten denken, maarja aangezien het geld me niet op de rug groeit, heb ik er toch voor gekozen eerst maar veiligheid en daarna kijken voor die snelheid. Heb er toch alleen echt erg last van op de snelweg -O-
 
Hmm, denk dat ik maar eens ">26 dagen" ga stemmen })

Phoentje, gefeliciteerd! Op naar het volgende papiertje.
}) daarom megaquote ik dus niet, maar doe ik aparte quotes :P
Maar dat gemiddelde van 110 berichten per dag lijkt mij inderdaad ook iets teveel is ook best veel eigenlijk :Y
 
WD40 zou toch ongeveer dezelfde werking moeten hebben? Hij beweegt nu al wat meer, maar krijg hem nooit zover ingedraaid als rechts. Dus om gekke dingen te voorkomen rechts maar iets minder ver ingedraaid. Lijkt me beter dan 2 verschillende instellingen :P
Imal betkent "Ik Maak Alles Los" _O-

WD40 zal vaak ook prima werken, maar Imal is echt verduiveld goed spul. Kruipolie met grafiet, het heeft mij nog nooit teleurgesteld.
 
TomTom Rider 2nd Edition... *O* *O* *O*

@ Iedereen.. ik heb van alles gelezen.. veel posts.. pffff.. veel te veel.. lees het morgen nog wel ff rustig door..

las iets over verhuizen? zal tegen die tijd kijken of ik nog wakker ben

TT Assen.. hoe laat ook weer vertrekken?

BBQ zondag.. gaat gewoon door joh.. vandaag ook regen voorspeld, maar in Amersfoort heb ik alleen maar zon gezien en ben ik zelfs licht verbrand vandaag..

zo direct alweer pitten.. 5:30 op.. :z

:W
 
was echt wel lekker vandaag, vanavond ook nog ff lekker blokkie wezen :] *D

droom lekker *D


@ Vodkat, weet je zeker dat de A2 dit weekend is afgesloten ?
ik kan alleen volgend weekend vinden en de A12 dit weekend.
 
Laatst bewerkt:
is weer stilletjes hier

3 pagina's op een dag vol ouwenelen is vermoeiend hè _O-


kan ik me stem op de pol ook weer intrekken ??
hahaha
 
morgen maar ff beter doen dan ;)


Ik ben nog klaar wakker, maar ga zo ook maar eens een poging doen :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan