Gooische hooligans deel VIII (de G&VUTHC)

Nieuw record?

  • <18 dagen

    Stemmen: 7 43,8%
  • 18-20 dagen

    Stemmen: 0 0,0%
  • 21-23 dagen

    Stemmen: 4 25,0%
  • 24-26 dagen

    Stemmen: 1 6,3%
  • >26 dagen

    Stemmen: 4 25,0%

  • Totaal aantal stemmers
    16
Status
Niet open voor verdere reacties.
In de volgende bocht ligt grint, verminder uw snelheid _O-


Da's dan blauw grind en grijs zand :? .. alleen geven ze niet aan of er een tweewieler voor je rijdt die boven op z'n rem gaat staan (boven op grind en zand |( ).. :+

---

Gisteravond de TomTom helemaal ingesteld.. werkt perfect, alleen boven de 80 km/u ben je bijna niet te verstaan door de telefoon met z'n ding.. nog ff wat op vinden, microfoon met grotere plofkap denk ik :Y
 
Heb je dan een microfoon in je helm gebouwd?
grotere plofkap en andere helm aanschaffen ;)

Laatste daggie van de week :W Behalve voor Wilco ;)
 
Da's dan blauw grind en grijs zand :? .. alleen geven ze niet aan of er een tweewieler voor je rijdt die boven op z'n rem gaat staan (boven op grind en zand |( )..

Ja nog ff ;)
Als ik was gaan remmen lag ik uit mezelf onderuit ik had eerst de vaart er goed uitgehaald door het gas te lossen ( al weet ik niet meer echt wat er precies gebeurde :X ).
Het enige wat ik nog weet is dat het voelde als of mijn band helemaal leeg gelopen was ( ik dacht dat ik een lekke band had, dus dat ik het laatste stuk wat bijgeremd heb sluit ik niet uit O-) )
 
Laatst bewerkt:
en had het van je eigen no-claim afgegaan :)

... vind het nog steeds een rigoreuze wijze om aan een nieuwe uitlaat te komen hoor :X O-)


oh ja *D Goeiemorgen allemaal :W :P

Ik moet nog maar eens in Kortenhoef langsgaan om te praten over het feit dat ik toch liever rode kappen op mijn motor wil :+
 
Ik moet nog maar eens in Kortenhoef langsgaan om te praten over het feit dat ik toch liever rode kappen op mijn motor wil :+
_O-

had je dat niet beter gelijk kunnen regelen :?

hoewel....

maar weer in kortenhoef :? niet beter een ander eruit pikken :?

sssst niet zo hard.. anders horen ze het :X


goh... weertje is lang zo mooi niet als gisteren he :? O-)
 
Laatst bewerkt:
╔══╦╦══╦══╦═╦╦╗╔══╦╦══╦══╦═╦╦╗
║══╣║══╣══╣═║║║║══╣║══╣══╣═║║║
╠══║╚╗═╣══╣╔╩═║╠══║╚╗═╣══╣╔╩═║
╚══╩═╩═╩══╩╩══╝╚══╩═╩═╩══╩╩══╝

Ach ja... vanmiddag presenteren en dan een diner met de projectleden waar ik toch al gauw 2 jaar mee heb opgetrokken :Y
Ik zal de gezelligheid missen :)

En daarna motor ophalen ? ;)
 
Laatst bewerkt:
Hey Vodkat als je nou zaterdag boodschappen hebt gedaan en het regent zondag dan kunnen we alsnog komen met de 4 wieler om te BBQ-en ;) En het kost 3 euro? Heb je dan wel genoeg? Ik eet wel het dubbele ben ik bang en ik ken nog een malloot *kuch menno kuch* die er volgens mij ook niet genoeg aan hebt. Drink alleen al 1,50 aan cola denk ik?

Maar al die weers verwachtingen.... Het zou met bakken uit de hemel moeten komen maar ik heb vandaag en gisteren alleen maar zon gezien.
Ok dan betaal je wat je denkt dat je opeet :)

Ook goed.

Maar ik weet niet of het doorgaat hoor, 90% kans op regen.
en nu is het zelfs 6-13 mm
 
Laatst bewerkt:
was echt wel lekker vandaag, vanavond ook nog ff lekker blokkie wezen :] *D

droom lekker *D


@ Vodkat, weet je zeker dat de A2 dit weekend is afgesloten ?
ik kan alleen volgend weekend vinden en de A12 dit weekend.

Oh ... ik dacht de A2, zal ff kijken

De A12 is vanaf vrijdagavond 29 juni 22.00 uur tot maandag 2 juli 5.00 uur vanaf knooppunt Gouwe in de richting Den Haag tot afslag Waddinxveen en vanaf afrit Zoetermeer/Pijnacker richting Gouda afgesloten voor alle verkeer. Weggebruikers worden omgeleid en moeten rekening houden met extra reistijd.

Niks aan de hand!
 
Laatst bewerkt:
TomTom Rider 2nd Edition... *O* *O* *O*

@ Iedereen.. ik heb van alles gelezen.. veel posts.. pffff.. veel te veel.. lees het morgen nog wel ff rustig door..

las iets over verhuizen? zal tegen die tijd kijken of ik nog wakker ben

TT Assen.. hoe laat ook weer vertrekken?

BBQ zondag.. gaat gewoon door joh.. vandaag ook regen voorspeld, maar in Amersfoort heb ik alleen maar zon gezien en ben ik zelfs licht verbrand vandaag..

zo direct alweer pitten.. 5:30 op.. :z

:W

Had ergens gelezen 8:00 bij de witte bergen.

Het weer ziet er goed uit dus ik ga ook mee *O*
 
:X :X :X :X :X :X

................................

:X :X :X :X :X :X

................................

http://www.recon-design.nl/countdown.html
 
goedemorgen *O* vandaag mijn diploma uitreiking om 16:00 uur, vervolgens gratis bier drinken, dan uit eten met paps en mams en ten slotte hillywood alive. Dus vanavond moet toch redelijk goedkoop kunnen blijven :Y *O* wordt alleen weer paar uurtjes extra sporten |(
 
Laatst bewerkt:
goedemorgen *O* vandaag mijn diploma uitrijking om 16:00 uur, vervolgens gratis bier drinken, dan uit eten met paps en mams en ten slotte hillywood alive. Dus vanavond moet toch redelijk goedkoop kunnen blijven :Y *O* wordt alleen weer paar uurtjes extra sporten |(

Ik bel je school even op, ik wil graag dat het Nederlandse examen even opnieuw wordt ingezien :j
 
Laatst bewerkt:
Goedemorgen allemaal! :W :W

Nou voor zondag staat er idd nog steeds 90% regen voorspeld '( '( '(
Ik vrees met grote vreze.....

Maar voor morgen is het maar 30%, dus dan hou ik het in ieder geval droog (niet dat ik ga rijden, maar sta wel de hele dag buiten.....)

Poikie, veel plezier vandaag bij de uitrijking!
 
Ik vrees ook het ergste voor zondag ja. Balen!


Poikie veel plezier met de uitreiijeiijking ;)

Nocer veel plezier met de fits halen. Ik vraag me af wie blijer is... jij of wij -O-
 
Ik vrees ook het ergste voor zondag ja. Balen!


Poikie veel plezier met de uitreiijeiijking ;)

Nocer veel plezier met de fits halen. Ik vraag me af wie blijer is... jij of wij -O-

Hoezo... zeur ik zo erg ? :+
 
Er staat in de flyer van A-style TT Assen (gehaald bij koeman)

Wel toegestaan:

Frisdrank in pastic, blik of karton
Water in plastic of karton
Koelbox met etenswaren
Thermoskan met koffie of thee


Is een pakje drinken karton?


en je mag geen bouwmaterialen meenemen om je eigen tribune te bouwen '(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan