Gooische hooligans deel VIII (de G&VUTHC)

Nieuw record?

  • <18 dagen

    Stemmen: 7 43,8%
  • 18-20 dagen

    Stemmen: 0 0,0%
  • 21-23 dagen

    Stemmen: 4 25,0%
  • 24-26 dagen

    Stemmen: 1 6,3%
  • >26 dagen

    Stemmen: 4 25,0%

  • Totaal aantal stemmers
    16
Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo de uitreiking was gezellig... kreeg een extreem mooi en lief toespraakje door me mentrix :} Daarna aan het gratis bier } straks naar Hillywood alive.. maar het weer is een beetje :r Lang leve de tent die er staat
 
Ik zou vandaag naar alive gaan maar denk dat ik gewoon lekker thuis blijf. Het is echt klote weer :( Morgen zou ik niet gaan omdat we zondag gingen rijden. Misschien toch maar morgen gaan kijken?

in ieder geval morgen ffies kijken bij de zxr400 :Y
 
Ik zou vandaag naar alive gaan maar denk dat ik gewoon lekker thuis blijf. Het is echt klote weer :( Morgen zou ik niet gaan omdat we zondag gingen rijden. Misschien toch maar morgen gaan kijken?

in ieder geval morgen ffies kijken bij de zxr400 :Y
Een echte bikkel gaat:P staat toch een tent })
Veel plezier morgen met kijken bij die zxr
 
:N ze had het dus over overmorgen. Zondag 1 juli :P

12 uur Kortenhoef denk ik :Y
 
:) je had niets in de planning... tenminste.. niets dat door kan gaan :X




Ik blijf denk ik niet hangen tot het eten Tanya. Denk dat ik mijn meiske 'sniddags ga halen ;)
 
Jongens, de voorspellingen zijn nog steeds :r met 90% kans op regen zondag en dan ook nog 6-13 mm, best wel veel dus.
Daarom is de BBQ + rit hierbij GECANCELED.

;( tis niet anders, maar een ritje in de regen zie ik niet zitten, en jullie ook niet denk ik, bovendien zijn BBQ's bedoeld voor mooi weer ..... '(

Hopelijk kunnen we de plannen verzetten naar een latere datum en dan wellicht de BBQ bij ons nieuwe huis .... ? *D

Jammer maar begrijpelijk -O- ,maar er komt vast nog wel een x mooi weer :Y
 
Posteh posteh postehhhhhhh.

K ga zondag verhuizen. Wie wil helpen? Trakteer op Chinees...

Oeeee chinees, hoe laat moet ik waar zijn ( als ik nog nodig ben ;) )...
( hoor net dat ik zondag vrij ben, nou ja nieuwe datum prikken dan maar Hayley, zo snel kom je er niet onder uit ;) )

Oh update!!!!
Ik heb goed nieuws en slecht nieuws....

Het goede nieuws: Morgen is mijn motor klaar *O*
Het slechte nieuws: Morgen is mijn motor klaar -O-

Mjah.... :X
Balen.... ik kom om 8 uur wel ff langs fietsen bij de Witte Bergen, ik moet dan toch aan de andere kant van het viaduct een krant in de bus doen bij de gouden kooi :+

Mischien toer ik even naar assen toe, weet het niet.. ik ga zeker rijden!! ;)
 
Laatst bewerkt:
Toch een gezellige avond gehad :Y
Met de klas even wezen eten bij een of andere mexicaan om half 8, errug lekker!
En daarna nog wat wezen drinken, toch 2 jaar met die mensen opgetrokken, jammer.... had zo met ze een bedrijf willen beginnen ;)

Nou ja we zouden mischien nog een midweekje ergens heen gaan met zijn allen ;)
 
Zoo nou weltrusten allemaal ( ff spammen haha ).
FF dvd 1 tm 3 van heroes gequeued en American Ninja 1 ( jeugd sentiment ;) ).

Morgen even kijken wat ik zoal ga doen :)
 
Zoo nou weltrusten allemaal ( ff spammen haha ).
FF dvd 1 tm 3 van heroes gequeued en American Ninja 1 ( jeugd sentiment ;) ).

Morgen even kijken wat ik zoal ga doen :)
Heroes... afgelopen zondagavond een aflevering gezien... leek me wel vette serie :Y Zondag maar weer kijken *O*
 
gosh wat gaat het hard hier..

ik wou nog ff over gisteren praten. (ik zag wat over grind..) maar dat is alweer zoveel posts geleden dat ik te lui ben om terug te gaan voor een quote. :Z

maaruh gisteren ook ff wezen touren in de veluwe, kom ik voorbij garderen de bocht uit.

weg helemaal vol met grind.. natuurlijk nergens een bordje te zien.. :( :(

gelukkig reed ik rustig, er zat een auto voor mij.
naddeltje was wel dat de auto mij in zijn spiegel zag glibberen en dus in de ho ijzers ging. :( :( :(

aardig als hij dat doet als ik voor hem rijd of op mijn plaat ga.. maar als ik probeer alles onder controle te houden zonder te hoeven remmen moet hij dat dus niet doen.. B|

ach ja dat houd het weer spannend..

ging wel goed overigens..
*O*

en zij die naar de TT gaan ... veel plezier..

als het vannacht erg laat word met werk. kom ik ff kijken bij de witte bergen.. ff de clan :W :W :W :W :W
en dan lekker :z :z :z
:X gelukkig goed afgelopen *D

Jongens, de voorspellingen zijn nog steeds :r met 90% kans op regen zondag en dan ook nog 6-13 mm, best wel veel dus.
Daarom is de BBQ + rit hierbij GECANCELED.

;( tis niet anders, maar een ritje in de regen zie ik niet zitten, en jullie ook niet denk ik, bovendien zijn BBQ's bedoeld voor mooi weer ..... '(

Hopelijk kunnen we de plannen verzetten naar een latere datum en dan wellicht de BBQ bij ons nieuwe huis .... ? *D
jammer voor jullie... -O- maar mss dat ik volgende keer ook kan :)
 
tja mooie uitlaat(maar vinnut wel een beetje lomp,en lang eigenlijk sorry.....)
verder zit die daar wel errug netjes!!!
maar doordat hij daar zit, komt ie wel groter te groot over, heb ik de indruk. De uitlaat op zich vind ik wel mooi :Y
 
Laatst bewerkt:
Oh man ik ben brak...
Zo maar even nog wat slapen na het kranten zwalken... ;)

Ja veel succes en rij voorzichtig!! (moet je 'm in rotterdam ophalen?)

Ja in Rotterdam :Y
Gelijk even deze jongen bestellen:

bcktr5091_xl.jpg


of deze:

bck_tr6061_2_xl.jpg


Iig iets met een quicklock mechanisme en geen magneten :Y

Heroes... afgelopen zondagavond een aflevering gezien... leek me wel vette serie :Y Zondag maar weer kijken *O*

Geniale serie is het, ik heb aflevering 1 tm 4 op mijn ipod gekeken omdat ik veel met de trein moest reizen echt heerlijk om dan zo een serie te kunnen kijken!
Heb alles wel op DIVX maar toch DVD he ;)
Maar ben nu DVD 1 tm 6 van SE01 van het internet aan het backuppen, voorals het internet down gaat, toch fijn als er iemand dan een backup heeft lijkt me :Y

Heb toch geen geduld om tot volgende week te wachten steeds ;)
Vooral het einde van aflevering 3 is zoiets van ehmmm :X oke ;)

Maar de serie zit gewoon erg goed in elkaar het verhaal is unique in tegenstelling tot alle andere films van dat type en je blijft geboeid omdat elke beantwoorde vraag tig nieuwe vragen met zich mee brengt :Y
Verslaafde dat ik ben :N
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan