Welke motor is dit?

Ik vind de reacties op dit forum steeds sneuer worden. Ik dacht dat dit een forum was voor motorliefhebbers en dat het niet uitmaakt wat voor motor je rijdt. Ik begin ook steeds meer te snappen waarom mensen afhaken en zich op andere fora begeven. Waar wel respect voor andersoortige motorrijders is. Wat nog sneuer is dat sommige mensen ook nog in het verkeerde topic zitten te posten. Tourrijders die niks met choppers hebben zouden zich volgens mij tot hun eigen gedeelte moeten beperken.

Maar dat is mijn mening
I rest my case
 
Maar, maar... ze zwanzen toch maar wat? Weet je hoeveel mensen in mjn buurt lachen omdat ik als vrouw een naked bike wil? Het gaat erom wat jij wil en doet, toch? Ze lachen toch met alles in het leven: met rijk en arm, met gehandicapten en blonde en roste mensen...

Blijven lachen hé ;-).
 
Ik vind de reacties op dit forum steeds sneuer worden. Ik dacht dat dit een forum was voor motorliefhebbers en dat het niet uitmaakt wat voor motor je rijdt. Ik begin ook steeds meer te snappen waarom mensen afhaken en zich op andere fora begeven. Waar wel respect voor andersoortige motorrijders is. Wat nog sneuer is dat sommige mensen ook nog in het verkeerde topic zitten te posten. Tourrijders die niks met choppers hebben zouden zich volgens mij tot hun eigen gedeelte moeten beperken.

Maar dat is mijn mening
I rest my case

Ge moet niet alles zo serieus nemen hoor, bedoelde dat niet verkeerd.
Ge moet toch tegen een grapje kunnen ... ik heb alle respect voor alle motorrijders, ik groet ze allemaal even vriendelijk, behalve een Honda ( die groet ik iets enthousiaster : ja ook een chopper honda )
 
Deze topic was oorspronkelijk geopend om te weten te komen welke motor dit was.
Volgens jouw mogen dan enkel mensen met een chopper hierop reageren ... vind ik maar een eigenaardige redenering.
Of ben je zo iemand die enkel terugzwaait naar chopperrijders ... zoiets vind ook maar triestig hoor.
 
Ik vind de reacties op dit forum steeds sneuer worden. Ik dacht dat dit een forum was voor motorliefhebbers en dat het niet uitmaakt wat voor motor je rijdt. Ik begin ook steeds meer te snappen waarom mensen afhaken en zich op andere fora begeven. Waar wel respect voor andersoortige motorrijders is. Wat nog sneuer is dat sommige mensen ook nog in het verkeerde topic zitten te posten. Tourrijders die niks met choppers hebben zouden zich volgens mij tot hun eigen gedeelte moeten beperken.

Maar dat is mijn mening
I rest my case
wanneer heb je iets met choppers is dan de vraag... Ik heb een toerfiets, maar zou ooit maar wat graag een leuk choppertje / cruisertje erbij willen hebben hoor. :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan