Welke motor is dit?

om het af te maken dan:

yamaha_xv_1600_wildstar.jpg
 
Laatst bewerkt:
Nee, bij de R1 zitten de uitlaten net wat anders, kijk maar:
3moto-Yamaha-R1-tuning.jpg


Deze blinkt wel net zo hard als die Wildstar.... Zonnebril dan maar 8-)
 
Laatst bewerkt:
Ja, sorry, maar mijn ego hangt ervan af }) . Jaja... ook vrouwen hebben een ego hoor....


maar hartelijk bedankt! En ja, sorry voor de gehele topic, mr ik wist niet onder wat ik het anders moest plaatsen...
 
Gewoon op een chopper topic vragen ... ;)

We zijn allen blij dat je je ego hebt kunnen redden, weinig vrouwen geven dat toe O-)
 
Maar ja, als er dan allemaal nutteloze gasten hier zitten te posten, dan neemt ie alsnog veel ruimte in.

Trouwens, Hatsjoe, ik dacht effe dat je gewoon Nederlands sprak.................................. _O-
 
ja sorry hé, mannen (en vrouwen), ik wist dat niet... ge moogt hem gewoon verwijderen van mij zenne, ik weet het nu toch ;-).
 
ja sorry hé, mannen (en vrouwen), ik wist dat niet... ge moogt hem gewoon verwijderen van mij zenne, ik weet het nu toch ;-).
Totaal geen commentaar naar jou hoor ;)

Meer naar Gilles, Atsui en............... euhm.............. mezelf :z
 
Dit si een dragstar custom. De eerste foto is een dragstar classic. Kijk naar de stoterstang op de cilinder van het eerst plaatje. Is er niet. Het 2e plaatje is wel van een wildstar
 
Tsja, ik weet er niks van af eigenlijk. Ik probeerde alleen maar een wit voetje te halen bij Kofferrek.............. :z *O*

Meestal begin ik te hoesten als ik een chopper zie, of ik krijg ineens jeuk aan mijn neus ofzo :X

Trouwens, nu moet walking wel weer effe lezen, anders gaat ze straks een Wildstar kopen en komt ze met een Dragstar thuis.......... Of is het nou andersom........ (vrijdagmiddag?)
 
Laatst bewerkt:
Trouwens, nu moet walking wel weer effe lezen, anders gaat ze straks een Wildstar kopen en komt ze met een Dragstar thuis.......... Of is het nou andersom........ (vrijdagmiddag?)

Hahaha... geen nood, Walking leest wel bij... Ik wil dat helemaal niet kopen, mr iemand die ik ken is nogal chopper-minded (ik naked bike-minded). Het is dus een dragstar?
 
Terug
Bovenaan Onderaan