TK: Aprilia RSV Tuono R 2002 nu slechts €5000,-

Status
Niet open voor verdere reacties.

EmilleR

MF veteraan
27 okt 2006
6.191
178
Midden Nederland
Omgebouwde RSV Mille R 2002 naar Tuono (met originele onderdelen) wegens schuiver van vorige eigenaar. Nog wat krasjes hier en daar maar technisch 100%. In dit voorjaar de vering/demping laten reviseren bij Rooske. Met verse motor- en remolie en nieuw olie- en K&N luchtfilter. Wordt in overleg geleverd met nieuwe bandjes. Inmiddels 24100 km gereden.
Het is de R-versie, dus met Öhlins voor- en achterveren/demping en carbon voor- en achter spatbordje. Ook de (lichtere) OZ wielen.
Verder een Aprilia SP demper met originele bijbehorende eprom.
Voor zijn losse LED-knippers en achter in de achterlichten geïntegreerd.

Verkocht aan die Zieke *D


IMG_9066_k.jpg


IMG_9072_k.jpg


IMG_9078_k.jpg


DSC02142k~0.JPG


normal_SP_Titanium_Model_2001_Eprom.JPG
 
Laatst bewerkt:
Dit vind ik zeker wel een mooie opvolger voor de CBR, wil hierna toch naked gaan rijden! Nu alleen het geld nog :+
 
Wow mooie bike :9~ :9~ :9~
Mijn vriend heeft wel interesse, maar die moet eerst z'n VTR Firestorm verkopen.

Dus wie weet.... :)
 
Wat heb je in de aanbieding dan?

Bijzonder weinig..... '(

Een 98er GSXR 750 SRAD, maar dat is een fiets zonder kuipen (streetfighter in wording) en een GSXR 1100 oliekoeler, maar die ligt helemaal uit elkaar en doe ik niet weg.

Grtz Zieke

P.s. deze fiets, maar inmiddels met Laser works RVS bochtenset en Bos Gp1 titanium demper :)
full
 
Haha ach ja dit is ook wel weer wat aparts he :P niet voor iedereen wat. Ik heb overigens misschien iemand met interesse in mijn fiets. Mocht dat wat worden, dan neem ik wel ff contact met je op. :D

Wat een lekkere fiets!!!!

Grtz Zieke
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan