Alles over de Aprilia RSV Mille, deel 5

Status
Niet open voor verdere reacties.
startpost ff bijgewerkt. Mis ik nog dingen? :?

Als je nog eens een keertje niets te doen hebt, zou ik het op prijs stellen zijn als je mijn lijstje ff update en de staande foto wisselt voor onderstaande foto:

Accessoires:
Aprilia SP Titanium Racing Twin demper
2001 titanium SP EPROM
F.Fabbri double bubble ruitje
Velgstriping
Zwarte zijpanelen
Stealth achtertandwiel
Tsubaki X-ring gold ketting
Sebimoto racekuip
PP-tuning crashpads
BMC luchtfilter
full
 
Ook bij een normale zit? Of alleen plat op de tank?

Ziet er goed uit trouwens, de MRA is de hoogste volgens mij. Vindt eerlijk gezegd iets lager mooier... Maar het wordt waarschijnlijk toch de MRA.

Ik kan tot 160 a 170 gewoon blijven zitten. Daarboven duik ik iets dieper. Maar plat op de tank hoeft pas als je echt boven de 230 komt. ;)
 
Ziet er goed uit dat ruitje... Is dat de licht getinte of gewoon een heldere! ik wil graag een licht getinte maar kan er nog niet echt een goed plaatje van vinden -O- Wil er namelijk nog wel door heen kunnen kijken.... Wat had jij betaald voor dat ruitje?

Ik heb er nu ook dunlops onder liggen.... Komen ook snel mpp's onder deze banden geven niet echt vertrouwen vind ik... zelfs niet als ze warm zijn :N
Misschien moet ik mijn vering ook afstellen de vorige eigenaar was denk wel een aantal kilo's zwaarder dan mij.... Weet iemand misschien ergens en mooie tabel te vinden voor een goede veer afstelling??

Het is een licht getinte. Het ruitje heb ik 100 Euro voor betaald.

Ik heb mijn Mille bij het volgende adres laten afstellen en ben er zeer tevreden over. Staat achter een stuk hoger en stuurt beter in en heeft een betere wegligging.
Beetje ver voor je maar misschien als je in de buurt bent. ;)
http://www.grizzly-racing.nl/
 
Het is een licht getinte. Het ruitje heb ik 100 Euro voor betaald.

Ik heb mijn Mille bij het volgende adres laten afstellen en ben er zeer tevreden over. Staat achter een stuk hoger en stuurt beter in en heeft een betere wegligging.
Beetje ver voor je maar misschien als je in de buurt bent. ;)
http://www.grizzly-racing.nl/

Is idd een beetje ver -O-
Maar er valt hier in de buurt vast wel een adresje te vinden, hoop ik _O-
Thnx voor de info ;)
Weet iemand hier toevallig een goed adres voor het afstellen van de vering, in de buurt van Den Haag :?
 
Laatst bewerkt:
Half-syntheet. Geen volle syntheet, dan heb je kans dat je last van je koppeling krijgt
Sory maar ik rij al 42800 Km met een volsyn. en heb echt geen last van mijn koppeling.
Gooi er gewoon eens wat knappe olie in.
O ook de '99 volsynt gereden nooit geen last
Rij ook af en toe nog wel eens op het circuit

Welke olie Motul !
 
Zo mensen hier nog effe een fototje van mij motor met de nieuwe demper.
Zoals gezegd is het geluid echt heerlijk, dat vinden de buren van 2 straten verder ook :P
Maar de looks mogen er ook wel wezen :} . Fijne vakantie allemaal, ik vetrek lkkr naar Italie voor 3 weken! :W

p1030363ou9.jpg
 
Zo net ff een andere mapping laten downloaden bij Goedhart motoren..
Was blijkbaar nog niet gedaan.... rijd gelijk een stuk soepeler en minder bokkerig onderin *O* *O*
Ik hoefde er zelfs niets voor te betalen :} :} :} :} :} :} voor goedhart motoren :P
 
atmoz zijn buik zit vol over aprilia... :r

een heel blij dat hij zijn handen niet gewaagd heeft aan een nieuwe sxv een tijd geleden...

wat een belachelijk lage herverkoopwaarde heeft zo'n ding tegenwoordig
je geraakt 'r nog niet meer vanaf aan een eerlijke prijs :X

opkopers willen 'm niet eens hebben al moge ze een bod doen , zegt al genoeg |(

goh ik ga blij zijn dat ik een duc heb binnekort... dan ruil ik met plezier die hogere onderhoudskosten in voor wat meer inruilwaarde ooit.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan