Ervaring met Bike-Hospital?

SavagePielk

MF veteraan
5 apr 2005
6.997
320
Apeldoorn
Wie hebben er ervaring met Bike Hospital en hoe was die ervaring?
Ik heb mijn motor vier weken geleden bij ze neergezet voor een run en afstellen, maar ik kreeg na twee weken bericht om hem op te halen. Er was praktisch niets gedaan, behalve de klusjes die ik zelf ook makkelijk kan. De reparaties waar hij voor stond waren niet uitgevoerd, en dit zonder overleg of uitleg vooraf.
De grote vraag is dus; komt dit hier vaker voor of heb ik gewoon pech gehad?
 
Ik breng mijn brommer nooit naar een zaak maar volgens mij is dat een plek waar ze wel verstand van arlies hebben.Ik weet het wel zeker.
 
Ik ben er nog nooit voor reparaties en zo geweest maar Marcel en zijn vrouw zijn altijd supertof als je er komt.

Inderdaad komt/kwam hij hier ook nogal eens langs.

Ik zou ook eerst proberen er met hun zelf uit te komen. :Y
 
Pepe!

Heb je mijn mail nog ontvangen?

SP,

Ja, je zou toch beter moeten weten. Dat ga je toch niet hier aan de kaak stellen?
De manier waarop is ook al zo wat.

".. bij ze neergezet voor een run en afstellen"
"Er was praktisch niets gedaan,... De reparaties waar hij voor stond waren niet uitgevoerd..."
Lees nou eens wat je zelf allemaal schrijft.

"De grote vraag is dus; komt dit hier vaker voor of heb ik gewoon pech gehad?"
Hier ontbreekt volgens mij nog een optie.

Je moet bij BH niet verwachten dat je voor een kwartje op de eerste rij zit. Dat vind ik ook terecht. Verder zijn al mijn ervaringen met BH goed. Als ik iets laat doen hebben ze een card blanche van mij omdat ik weet dat ze er geen misbruik van maken. Gewone lui met een eerlijk moraal, getuige het kapitale pand waar ze in huizen.

gr
Slow
 
Laatst bewerkt:
en dan krijg ik de aanval terug? :? je zit op een forum om ervaringen uit te wisselen, dat is de hele bedoeling van een forum. Mijn vraag is simpel; dit is mijn ervaring, wat is die van jullie?
Hun kunnen trek ik alles behalve in twijfel, dat ze goed in hun vak zijn staat vast, alleen de service kwam op mij niet goed over en dan ben ik benieuwd of meer mensen die ervaring hebben, that's all.
 
Laatst bewerkt:
Je schrijft dat ie voor een run en afstellen gebracht is.
Dan stellen ze neem ik aan ff de ontsteking en de carburatie.Daarna ff een proefrit en klaar.Daar zie je niks aan hoor.Alleen is je motor beter afgesteld.
Maar tip:doe het zelf.Hoef je ook geen 4 weken te wachten.Heb je hem ook laten poetsen?
 
ik wil er inhoudelijk niet op ingaan, want dan krijg je een eindeloze discussie. Ik kreeg gewoon te horen dat er een heleboel niets gedaan was, om die en deze, zus en zo redenen, maar allemaal dingen, die met een telefoontje mijn kant op en goed overleg snel opgelost hadden kunnen zijn.
 
tja, mischien had dat duidelijker af moeten spreken dan?

mijn ervaringen met BH zijn goed, Marcel is zo ver ik kan oordelen een aardige vent, en zeer kundig,
 
Terug
Bovenaan Onderaan