Z1000-Z750-Z750S Meetingplaza 35

Status
Niet open voor verdere reacties.
moguh :W

pazzo's zijn binnen :P

full


full
 
@ topicstarter Straycat :

kun je deze foto in de startpost zetten ? (incl.nieuw uitlaatje) :
4ou5ac9.jpg
 
Laatst bewerkt:
Straycat :} voor het openen van deeltje 35.

PaulusDeM ik kan in je profiel niet zien waar je woont maar
bij motoport Echt staat een groene Z 1000 van 2005 met 7600 km
op de teller.Kost 9500 euro en heeft ixil uitlaten.Ik heb hem afgelopen
vrijdag zien staan en hij zag er mooi uit.

Ik kan natuurlijk niet in je beurs kijken maar ik wilde je dit toch even laten weten.

Oja ik moet ook nog kleur bekennen.

[afbeelding]

Thanks, ik had hem ook zien staan op motoroccasion.nl. Het gaat me net iets boven mijn budget (max 8000 euries). En ik weet ook niet echt wat ik van die ixil underseat dempers moet vinden. Zijn op zich wel mooi maar daardoor komt de hele achterbrug bloot te liggen. En het is niet echt een bijster mooie achterbrug. Niet zo'n mooie als op de 10 van Muis...

degene waar ik de plaatjes van poste is 2 jaar ouder en 800 km meer op de teller voor 7999..

En zal mijn profiel ff aanpassen naar: Haarlemmermeer.
 
Is een Zedje uit het buitenland halen geen optie voor je? Ik heb de mijne uit Belgie gehaald, scheelt toch weer een aardig bedrag :Y
 
Is een Zedje uit het buitenland halen geen optie voor je? Ik heb de mijne uit Belgie gehaald, scheelt toch weer een aardig bedrag :Y

Tsjah dat zou ook kunnen als het wat scheelt. heb immers een beperkt budget :-)

Wat heb je er allemaal voor moeten doen en wat heeft het uiteindelijke gekost? Wat scheelt het met kopen in NEderland? mag naar p_denkers apestaart hetemail punt kom. Als je tenminste tijd en zin hebt om het een en ander ff op te schrijven.
 
Goed geregeld deeltje 35 Raymond!

Zo...................Adjuh is er ook weer na 2 weekjes Kreta. :W
Lekker weer gehad daar. 8-)
Kon het niet laten om ook daar even op MF te kijken (mooie fiets Muis; ik had fout gegokt).

Keer een Jeepie gehuurd en ook op Quads de bergen in geweest :9
Opvallend veel Zetjes gespot daar (ook nieuwe model).
Wat verder opviel, was dat veel Zetjes daar rondreden met nummerplaat a la Bohica of zelfs compleet zonder nummerplaat 8-)

Heb nog 2 weken vakantie thuis.
Hopelijk wordt het ook hier nog fatsoenlijk weer om nog wat te :] :]
 
Laatst bewerkt:
Tsjah dat zou ook kunnen als het wat scheelt. heb immers een beperkt budget :-)

Wat heb je er allemaal voor moeten doen en wat heeft het uiteindelijke gekost? Wat scheelt het met kopen in NEderland? mag naar p_denkers apestaart hetemail punt kom. Als je tenminste tijd en zin hebt om het een en ander ff op te schrijven.

Je hebt mail!



En die fotoshoot van de 18e ben ik waarschijnlijk wel bij :Y

En gaat dat ritje van Jason nog door?
 
Hoi,

Ik zal mezelf even voorstellen. Ik ben Niels 26 jaartjes jong, uit het zuiden van het land. Ik heb sinds 2 maanden een groene Z1000 uit 2003.
Ik ben ondertussen al lekker aan t sleutelen gegaan. Toen ik hem kocht was hij helemaal origineel op bar-end spiegels na. Ik heb ondertussen de taartschep aan de achterkant gedemonteert en zelf een aluminium kentekenplaathouder gemaakt die zo nu en dan in een gekke bui ingeklapt kan worden om het aantal boetes te verminderen:)
Alleen zit ik nu met een probleempje. Ik heb vandaag mn nieuwe achterlicht met geintergreerde knipperlichten opgehaalt en dacht ik zal t wel eens even gauw inbouwen. Maar dat valt dus vies tegen. Het lijkt mij dat de plaat aan de onderkant van het kontje eraf moet om zo bij het oude achterlicht te kunnen. maar ik heb geen flauw idee hoe ik die zwarte ''dopjes'' eruit moet krijgen. Na veel prullen en trekken brak de eerste al af dus ben ik maar gestopt. Ik ben ondertussen al flink aan t zoeken en bladeren geweest op t forum maar heb nog nix kunnen vinden en zou hem toch het liefst deze week nog in bouwen om a.s. weekend met mn mooie nieuwe achterlicht een weekendje naar zeeland te kunnen.Is er iemand die er ervaring mee heeft of weet waar ik ergens op t forum info hierover kan vinden. alsvast bedankt.

en hier natuurlijk een piccie van mn Z (nog met complete achterkant)
full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan