Z1000-Z750-Z750S Meetingplaza 35

Status
Niet open voor verdere reacties.
bij die zwarte dopjes zit in het midden een pinnetje....die indrukken dan kun je het dopje compleet met pinnetje terugtrekken....is een soort borgpennetje
 
:W
Aan alle nieuwe​
Stray; Ik vond je eerst wel een aardig kereltje, maar nu je de startpost zo verschrikkelijk om zeep hebt geholpen met dat eerste plaatje krijg ik toch mijn bedenkingen.

Dat valt toch in de categorie; ERNSTIGE MISKLEUNEN.
Wij hier in de omgeving van Rotterdam vinden dat HELEMAAL niet leuk.

Ik denk dat wij hier nog maar eens een praatje over moeten hebben.... B|






























:+
 
Hoi,

Ik zal mezelf even voorstellen. Ik ben Niels 26 jaartjes jong, uit het zuiden van het land. Ik heb sinds 2 maanden een groene Z1000 uit 2003.
Ik ben ondertussen al lekker aan t sleutelen gegaan. Toen ik hem kocht was hij helemaal origineel op bar-end spiegels na. Ik heb ondertussen de taartschep aan de achterkant gedemonteert en zelf een aluminium kentekenplaathouder gemaakt die zo nu en dan in een gekke bui ingeklapt kan worden om het aantal boetes te verminderen:)
Alleen zit ik nu met een probleempje. Ik heb vandaag mn nieuwe achterlicht met geintergreerde knipperlichten opgehaalt en dacht ik zal t wel eens even gauw inbouwen. Maar dat valt dus vies tegen. Het lijkt mij dat de plaat aan de onderkant van het kontje eraf moet om zo bij het oude achterlicht te kunnen. maar ik heb geen flauw idee hoe ik die zwarte ''dopjes'' eruit moet krijgen. Na veel prullen en trekken brak de eerste al af dus ben ik maar gestopt. Ik ben ondertussen al flink aan t zoeken en bladeren geweest op t forum maar heb nog nix kunnen vinden en zou hem toch het liefst deze week nog in bouwen om a.s. weekend met mn mooie nieuwe achterlicht een weekendje naar zeeland te kunnen.Is er iemand die er ervaring mee heeft of weet waar ik ergens op t forum info hierover kan vinden. alsvast bedankt.

en hier natuurlijk een piccie van mn Z (nog met complete achterkant)[afbeelding]
Ha Dikzi, welkom. Er is hier altijd plek voor nog een groene......
En de dopjes; druk het midden naar binnen. Dan kun je ze er daarna zo uittrekken. Met terugplaatsen andersom; midden naar buiten, spul erin en midden indrukken tot ie vlak is.
(maar er zal vast al iemand anders gereageerd hebben).
 
En ook ik heb van die mooie PAZZO'S.....

Was even wennen met 2 vingers maar nu heb ik de slag helemaal te pakken.
Lekker hoor.....
full
 
@ blue_shark: heb je hem al... -O-

@ DikZi: welkom, nice bike, misschien zie ik je wel dit weekend als je door Zeeland komt... :]

@ iedereen: goeienavond... :W

@ mr_willes in Kroatië: toch ook niet moeten gaan lopen voor de bosbranden hopelijk... :X


en iets Zilvers voor het nieuwe deeltje... :Y
full
 
ja hoor present in het nieuwe deel, nog met de Z hier.... :Y :Y :Y

vanaf vrijdag niet meer... ;( ;( ;(


Vanaf zaterdag iets anders....... :Y :Y :Y :Y

wordt een scootáh ....... :P :P :P
 
Laatst bewerkt:
full


benieuwd of ik jullie bij hou op de dijkjes......

Ben nogal bang aangelegd nml...

Ik kan nooit verliezen..., jullie wel............

Wie wil er weg gereden worden door een scootáh

Moet nog bwel ff de standaard eronder uit slepen...

komt Xenon nog in...

maar dit is toch ook wel fijn als het werkt....... :+ :+ :+ :+

NOS / lachgas op de motorscooter.
 
Laatst bewerkt:
moguh

pazzo's zijn binnen

Muis, ik heb iets gemist geloof ik.........
Geen Z meer?
Hoe dat zo, hopelijk geen brokken gemaakt?
Wat heb je nu gekocht, de kleur is in ieder geval een stap in de goede richting.
 
zeg, doe 's dopjes in die gaten waar je spiegels zaten...., dat kan echt niet... :N :N :N

:)
Ga jij nou maar naar de NOS met je lachgas... Mart Smeets. O-)

Gooi ik wel een Noz-kitje op mijn brommert...

















:+

En die hele mooie dopjes krijg ik morgen toevallig hoor. Hoop ik.
Hoe laat kom je bij Ed om het pakje af te leveren?
Kom ik misschien ook nog effe kijken. Als ik de wielen onder mijn 600 vandaan heb.
 
[afbeelding]

benieuwd of ik jullie bij hou op de dijkjes......

Ben nogal bang aangelegd nml...

Ik kan nooit verliezen..., jullie wel............

Wie wil er weg gereden worden door een scootáh

Moet nog bwel ff de standaard eronder uit slepen...

komt Xenon nog in...

maar dit is toch ook wel fijn als het werkt....... :+ :+ :+ :+

NOS / lachgas op de motorscooter.
Ik heb het niet zo op scooterts maar voor een scooter ziet dit er op het plaatje niet slecht uit.
Hoeveel cc?
 
avond :W

@ fftzz; ben nog niet thuis hoor, donderdag pas weer op weg terug.

@ brinz; muis heb nu een Zx10R

en nu weer weg. tot laterzzz
 
Ik heb het niet zo op scooterts maar voor een scooter ziet dit er op het plaatje niet slecht uit.
Hoeveel cc?

500 cc , ze noemen het ook een sportscootáh , heeft een hele andere zithouding dan de 'normale', weet nog niet hoe laat ik naar Ed ga Hans, ik laat het nog wel ff weten..
 
Ga jij nou maar naar de NOS met je lachgas... Mart Smeets. O-)

Gooi ik wel een Noz-kitje op mijn brommert...

















:+

En die hele mooie dopjes krijg ik morgen toevallig hoor. Hoop ik.
Hoe laat kom je bij Ed om het pakje af te leveren?
Kom ik misschien ook nog effe kijken. Als ik de wielen onder mijn 600 vandaan heb.


heb je de link gezien Hans, met de filmpjes op youtube?

best grappig...
 
heb je de link gezien Hans, met de filmpjes op youtube?

best grappig...
best grappig :( :( :(

das nie normaal :( ....geeveedee dag dak n snelle brommert had :o ..... moek maar weer wat snellers kopuh.... :( :( :(



















vette scootert :P :P :P ....leuk bij n stoplicht :Y _O- _O- _O- _O- _O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan