Z1000-Z750-Z750S Meetingplaza 35

Status
Niet open voor verdere reacties.
Is een "nadeel" van de PCIII zitten vaste stekkertjes aan die alleen maar op 1 (soms 2) modellen passen, bij een rapidbike kan je je kastje meenemen naar een andere motor en hoef je alleen maar een ander snoertje er op te zetten, maar ja een rapidbike kost dan ook weer meer als een PCIII.

P.S. Ging jij Zondag 2 September nog mee naar de Ardennen :?

Helaas, zou wel mee willen, maar heb 1 september een party, wordt dus laat, en ik zal als ik wakker wordt, niet in die staat zijn, om een motor te besturen... :+
 
net kort ritje gedaan, mijne heeft wel ABS maar gaat niet naar rechts op de baan waar ik heb gereden met de handjes los... :N

wat die Franse en Italiaanse forums betreft, er zijn er dus ook die naar rechts gaan, maar ook zowat willekeurig, de ene wel en de andere niet... als je wil vertaal ik wel wat van die gasten, maar het komt eigenlijk gewoon op hetzelfde neer als hier... :Y

1 ding is zeker: niemand gaat naar links, of het zou al op het Engelse forum moeten zijn...

in elk geval zou ik toch niet aan gewicht denken, aangezien ze bij Kawasaki toch al net wat motoren hebben geproduceerd en vermoedelijk dus wel rekening houden met het evenwicht van die dingen... heeft eigenlijk niemand last na het wisselen van de demper, scheelt toch wat kilo's waardoor ie eigenlijk naar links zou moeten trekken, of niet?

ik zou eerder gokken op het achterwiel (na bandenwissel of onderhoudsbeurt of zo)... :?


goeienavond... :W
Ik zou eerder zeggen dat het aan de weg ligt.
De oppervlakte van de weg loopt bol en aangezien wij aan de rechterkant van die bolling rijden is het ook logisch dat je motor naar rechts trekt.
full
 
Ik zou eerder zeggen dat het aan de weg ligt.
De oppervlakte van de weg loopt bol en aangezien wij aan de rechterkant van die bolling rijden is het ook logisch dat je motor naar rechts trekt.
[afbeelding]
euhm,heel simpel gedacht van mij...........als ze dan eens aan de andere kant van de weg gaan rijden,zal die dus naar links moeten trekken (wel op een 2-baansweg)
 
zou iemand mij eens kunnen vertellen,waarom ik komende zondag naar de Belgen-meet zou moeten gaan ??? O-)

1. je kan je rechter kneepad showen.

2. je kan je stuur laten zien en ons vertellen hoe moeilijk dat monteren was.

3. je ontmoet weer een stel zetters

4. Met mazzel, word je bediend aan tafel door D'n Bok.

5. het is lang geleden dat je echte bochten hebt gereden.

6. de 1961 tweeling is er.

7. je kan zeggen dat je erbij was.

8. je staat op foto's

9. je bent weer eens van de bank af.

10. je mag een stukje op mijn z rijden.



:)
 
Laatst bewerkt:
1. je kan je rechter kneepad showen.

2. je kan je stuur laten zien en ons vertellen hoe moeilijk dat monteren was.

3. je ontmoet weer een stel zetters

4. Met mazzel, word je bediend aan tafel door D'n Bok.

5. het is lang geleden dat je echte bochten hebt gereden.

6. de 1961 tweeling is er.

7. je kan zeggen dat je erbij was.

8. je staat op foto's

9. je bent weer eens van de bank af.

10. je mag een stukje op mijn z rijden.



:)

nou dat vind ik nog geen rede om mee te gaan hoor :X O-) :+
 
nou dat vind ik nog geen rede om mee te gaan hoor :X O-) :+


4 bart,

1.Je hebt de kans om je getunede motor te testen in de Ardennen. Je kunt dit dan heel goed vergelijken met je ervaring van vorig jaar.

2. je kan proberen de Z met de meeste en de op een na meeste pk's/koppel te verslaan in een stoplichtsprint.

3. je bent de enige rode Z (geloof ik)


*D
 
4 bart,

1.Je hebt de kans om je getunede motor te testen in de Ardennen. Je kunt dit dan heel goed vergelijken met je ervaring van vorig jaar.

2. je kan proberen de Z met de meeste en de op een na meeste pk's/koppel te verslaan in een stoplichtsprint.

3. je bent de enige rode Z (geloof ik)


*D
dat klinkt beter.....maar ja. je kent het verhaal, he B|
 
nee ray, ze zijn geboren in 1961. ;)


wat is het verschil tussen :o en :P allebei puh.

aha,geboren in 1961,die twins zijn dan momenteel 46.Kan ik eigenlijk niet gewoon mee voor de gezelligheid :?

maar even serieus;is er een afspreekpunt ergens waar de Hollandse Z-tters verzamelen ??
En het verschil in puh zou ik niet weten,zie alleen twee andere smilies
 
4 bart,

1.Je hebt de kans om je getunede motor te testen in de Ardennen. Je kunt dit dan heel goed vergelijken met je ervaring van vorig jaar.

2. je kan proberen de Z met de meeste en de op een na meeste pk's/koppel te verslaan in een stoplichtsprint.

3. je bent de enige rode Z (geloof ik)

ik kan me eigen nog een sprintje uit maastricht herinneren. ;)
*D
 
aha,geboren in 1961,die twins zijn dan momenteel 46.Kan ik eigenlijk niet gewoon mee voor de gezelligheid :?
maar even serieus;is er een afspreekpunt ergens waar de Hollandse Z-tters verzamelen ??
En het verschil in puh zou ik niet weten,zie alleen twee andere smilies

euh, tsja, 'm, tsjonge, O-) ,

daar vraag je me wat.
:+
 
men zegt dat het onder de rivieren altijd gezellig is,wil ik wel eens meemaken :)
 
ik ook, maar daar had ik die onbekende sprinter al naar voren zien sluipen. :o :P
maar toen wist je nog wie of wat het was. :N
meastro en ik schrokken best wel toen we jullie hoorden wegblazen en die sluipert er aachteraan ging.
wij zagen namelijk wat het was toen ie naast ons kwam staan.
gellukig liep het best af. :Y
 
maar toen wist je nog wie of wat het was. :N
meastro en ik schrokken best wel toen we jullie hoorden wegblazen en die sluipert er aachteraan ging.
wij zagen namelijk wat het was toen ie naast ons kwam staan.
gellukig liep het best af. :Y


:Y :Y _O- _O-

Konden jullie ook niet meer waarschuwen, dacht echt bij de pomp dat er geschreven zou worden door oom agent. Gelukkig ging die tupperware fiets nog harder en was de interesse van oom agent overgegaan in de berijder van die fiets

1. je kan je rechter kneepad showen.

2. je kan je stuur laten zien en ons vertellen hoe moeilijk dat monteren was.

3. je ontmoet weer een stel zetters

4. Met mazzel, word je bediend aan tafel door D'n Bok.

5. het is lang geleden dat je echte bochten hebt gereden.

6. de 1961 tweeling is er.

7. je kan zeggen dat je erbij was.

8. je staat op foto's

9. je bent weer eens van de bank af.

10. je mag een stukje op mijn z rijden.



:)

punt 4 hahahaha ja die aktie was mooi
 
geef ff je rekeningnummer & achternaam door ..... kan ik mijn schuld met je afrekenen


Ik taai ook maar eens af... laatste visite weggetrapt... v.a. 14:00 onafgebroken aan bruine pretstaven gezeten :9 :9 Dit wordt morgen lachen op mijn werk morgen _O- hik

:W :W


(Bokkie) knutsel fftzz spreken we nog af voor gezamelijk tocht nr aspirant nederlanders.... (mot wel redelijke weersvoorspelling zijn)

Mail me anders ff mogelijk ben ik komende 3 dagen niet tot zeer weinig op MF te vinden.... druk op werk en druk in avonduren....
 
Laatst bewerkt:
goeienavond, voorheen was ik blue shark, nu is men nickname gewijzigt in black_shark! :P

straycat thx om de hoofdpost aan te passen ;)
 
Laatst bewerkt:
Extra’s:
Yoshimura RS3 uitlaatdempers.
Galver wave disk remschijven voor/ achter.
Powercommander 3.
Pazzo remhendels (short).
Rizoma rem/ schakelset.
DNA stage 2 filterkit.
Muzzys block off plate kit.
Rizoma Bar end spiegels.
Rizoma crashpads.
Rizoma handvaten/ trillingsdempers.
Rizoma remvloeistofpotje.
Stalen remleidingen.
Kleine knipperlichten aan de voorkant (origineel kawasaki).
Stuurcover (origineel kawasaki).
Achterlicht met geïntegreerde knipperlichten.


Gertjan en Jantine
Telefoonnummer 06 21291446

past dat buikje ook op een kawa Z750? :P anders pak ik em wel over! *D :9~
 
Laatst bewerkt:
pppfffff nog een week wachten totdat ik men Z kan gaan halen '(
hopelijk is het dan wat goed weer dat ik wat kan gaan :]
 
PC is waarschijnlijk wel om te zetten maar dan moet je een stekker eraan zetten die past op die van de Z.
Gewoon een kopen die voor de Z gemaakt is is beter en veeeeel makelijker.
Dan is het een kwestie van de stekker erin, map downloaden voor jouw configuratie en klaar. Fine-tunen op de vermogensbank is dan de finishing touch. *O*

Ben trouwens zaterdag nog geholpen op de kleding afdeling, door een vrouwtje met een Kawashirtje aan, vlotjes, kortharig koppie, dacht een brilletje, toevallig jouw vrouwtje... :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan