[centraal]MF'er gespot? Post het hier! Deel 20

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ton-up

MF veteraan
13 mei 2004
11.363
61
Lelystad
Hier is deel 20 alweer

Mocht je nog willen weten of je voor 31 juli 2007 gespot bent dan kan je deze 19 topics ff doorlezen...

[centraal]MF'er gespot? Post het hier!

[Centraal]MF'er gespot? Post het hier! (2)

[centraal]MF'er gespot? Post het hier! (3)

[centraal]MF'er gespot? Post het hier! (4)

[centraal]MF'er gespot? Post het hier! (5)

[centraal]MF'er gespot? Post het hier! (6)

[centraal]MF'er gespot? Post het hier! (7)

[centraal]MF'er gespot? Post het hier! (8)

[centraal]MF'er gespot? Post het hier! (9)

[centraal]MF'er gespot? Post het hier! (10)

[centraal]MF'er gespot? Post het hier! (11)

[centraal]MF'er gespot? Post het hier! (12)

[Centraal] MF'er gespot? Post het hier [13][/TOPIC]]centraal]MF'er gespot? Post het hier! [13)~

[Centraal] MF'er gespot? Post het hier [14)

[Centraal] MF'er gespot? Post het hier [15)

MF'er gespot? Post het hier Dl XVI (Keep your eyes open)

MFer gespot Deel 17


[Centraal] MF-er gespot! Deel 18

[Centraal] MF-er gespot! Deel 19



De bedoeling van dit topic
Als je een mede MF'er hebt gezien ( ) dan kan je dat hier posten.
Probeer zo duidelijk mogelijk te zijn, type/kleur motor, nickname op kuipruit, datum/tijd en waar je diegene hebt gespot natuurlijk.

Hoe herken ik een MF'er?
Aan de MF sticker natuurlijk! *O*
73639937b120a6fb3198c955da75b3d1


Heb je nog geen sticker? ( :Z |( ) Dan kan je deze HIER bestellen. Hier staan ook langwerpige MF-stickers en MF autostickers.

b8c0e9a51c36cb4f97a14addd1a0a839
 
Laatst bewerkt:
jeej, 1e echte post in het nieuwe topic


rond 13:30 bij motorport rotterdam, je was met je koffers bezig dus kheb gespot gezegt en ben verder gegaan.. maar volgens mij kom je hier nie veel, want pas toen ik motor-forum noemde snapte je hem.

motor is een kawasaki ninja 600r blauw...

zo,
 
Laatst bewerkt:
hee pook!

Cool ik ben gespot op de hoornbrug in rijswijk vorige week donderdag.

Mocht je een groen/witte zxr spotten bij een brug in delft en omstreken staat de koffie altijd klaar, haha!

voor iemand op een zx6r misschien ook een koekje
 
Wat: Yamaha Diversion XJ600 (Denk ik)
Waar: Je kwam het pontje bij Pannerden af, wij (Fireblade, Vtrsp1 en cbr400rr) reden net het pontje op
Tijd: ongeveer 13.15 uur


Ik keek toevallig in mijn spiegel en zag dat er een stickertje opzat ;)
 
Vanmiddag volgens mij Matrex-online gespot bij Lemstra. Sorry dat ik je niet gelijk herkende, toen je weg reed ging er ineens een lampje branden. |(

Ik hoorde je nog lang rijden richting centrum _O-
 
jaja ik heb mn eerste mede mf-er gesniped...

een blauwe yamaha, er stond fjr op de zijkant ...
kenteken begon met mg-hf-** en dat was rond half vijf vanmidag...
Op de A2 batadorp, bij eindhoven.
 
Volgens mij azatoth gespot op de weg van waalwijk naar tilburg, ik kwam van de moer af, was lekker rondje aan het rijden *D zal rond kwart voor zes geweest zijn ;)
 
Nu pas thuis dus kan nu pas posten, maar afgelopen zaterdag (of zondag?) een eind weg bij onze zuiderburen in Brugge (!) een MF'er gespot!! :}

Liep richting het centrum met mijn vriendin toen ik deze SRAD zag staan met daarnaast een fireblade (zonder sticker).

Srad.jpg
 
Vanavond rond 1900u bij mij om de hoek (geloof dat 't Douwes Dekkerlaan is...) ... in Voorburg een mat zwarte Kawasaki ZX6R. Hebben nog ff twee seconden staan praten. Maar was ff beetje druk met m'n zoontje na een lange werkdag. Ik was die met die rode, nou ja rood, Opel Corsa...
Toen je wegreed zag ik je sticker pas... Dusseh gespot! :W maar wie :?
 
Laatst bewerkt:
En ik ben zo slecht in namen onthouden...

Vanavond bij de motorzaak waar ik werk, een blauwe R1 liet net even zijn nieuwe demperset zien (mooie dingetjes btw ;) ) Ik begon met een opmerking voor in het rare vragen v koekblikken topic kweet niet of je hem snapte :)
 
Zojuist een rode yamaha gespot bij cafetaria "De Zoete Inval" in bergen op zoom.

ik vroeg of het jou motor was waarop je "ja" antwoorde en ik riep toen gespot...
foto zal ik er zo opzetten

editje
en de foto! *O*


tis een hele grote foto :X
 
Laatst bewerkt:
Oh ja, op de stadhoudersweg zag ik vanochtend trouwens nog een allroad achtig iets met MF sticker staan. Als ik t me goed herinner geel van kleur en stond op de stoep tegen muur aan geparkeerd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan