beginners choppertje

edwin__

Rookie
31 jul 2007
12
0
aalten
hallo,
even voorstellen, ik ben edwin 17 jaar oud en woon in het oosten van het land. na bijna 2 jaar brommer (puch maxi) gereden te hebben ,er veel aan geklust te hebben en bovenal 2 eigen choppers heb gemaakt. wil ik nu eens aan het echte leuke werk beginnen.

ik zal het uitleggen, ik ben opzoek naar een betaalbaar (<€800,-) en uiterst betrouwbaare moter, gezien mijn leeftijd zit ik gebonden aan een bepaalde vermogens begrenzing.
de moter hoeft niet in superstrakke staat te zijn, dat doe ik zelf wel.

ik zat te denken aan een suzuki gn 250 of iets in die geest.

hebben jullie tips over een mooie oldschool chopper of een leuk begin motertje

REAGEER ! :)
 
GN 250 raad ik af, er bijna niks leuks van te maken en het rijdt voor geen meter. Kun je beter op je brommerd blijven kachelen, de XV535 is wel een stukkie beter, maar zul je voor dat bedrag waarschijnlijk niet vinden.
 
xs400 is leuk, daar had matt black ook een heel vet dingetje van gebouwt.
ik heb nou net zelf een kawasaki zk 305 ltd gekocht. ga ik ook wel aan knutselen en zagen als ik me rijbewijs heb *D
 
suzuki marauder dacht ik haha...250 cc in elk geval. was een klein jaartje terug mijn lesmotor voor de 1x. daarna elke les op een gewone 500 . ik dacht toen echt dat ik op een harley zat maar als ik er nu aan terugdenk moet ik er hard om lachen.
 
Heb nog een Honda vt500 voor je staan. Net zelf alle slijtageonderdelen vervangen, incl accu en banden en de hele retemeteut. en ik wil er vanaf (had hem ook gekocht voor opknappen en verkopen). Stuur me maar een mail als je foto's oid wil, maar meer dan 800 ga je er dan zeker niet aan uitgeven!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan