Triumph Speed Triple-topic - Part 3

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wellicht 2 Speed Triples op de volgende Zwitsalmeeting O-)


Dat sturen zal misschien wennen zijn, want ik vind de Speed Triple toch echt beter sturen :Y , maar ik heb dan ook maar slechts 1 keer op een Z1000 gereden :]


Eens en nooit meer. O-)
 
Zo te zien de vakantiefoto's van 2007?

Neem jij je vrouw mee naar vuilstortplaatsen?

Om haar daar te dumpen..
icon_fuckyou.gif
 
Wellicht 2 Speed Triples op de volgende Zwitsalmeeting O-)


Dat sturen zal misschien wennen zijn, want ik vind de Speed Triple toch echt beter sturen :Y , maar ik heb dan ook maar slechts 1 keer op een Z1000 gereden :]
En nog nooit op de mijne O-)
Mijn Zedje stuurt gewoon erg goed maar daar is dan ook wel grof in geïnvesteerd O-)
Standaard zou de Triple idd best eens beter kunnen sturen. -O-
 
Zal dan wel een dealer moeten vinden die zo'n ingereden apparaat heeft staan(suggesties)?

Roke motors Mijdrecht (tussen amsterdam en utrecht)

Maar nog even een vraag wat is het verbruik van de speed triple?
Kom natuurlijk van een moto morini af, maar dat loopt gemiddeld 1:9 met een beetje geduld in je polsen.

geen idee, geen interesse 8-) weet wel dat ik niet als eerste hoef te tanken als ik met maten ga rijden..... dat zijn meestal de honda's
 
even een proefrit maken met "volle belading" en dan is alles gereed voor een 6daagse rit doorheen oostenrijk. morgenvroeg om 5h30 vertrekken, erg vroeg voor mij maar moeten morgen 760KM rijden. grts en tot volgende week :W
full
 
even een proefrit maken met "volle belading" en dan is alles gereed voor een 6daagse rit doorheen oostenrijk. morgenvroeg om 5h30 vertrekken, erg vroeg voor mij maar moeten morgen 760KM rijden. grts en tot volgende week :W

nog effe en we moeten medelijden met je hebben!! ;) 8-) 760km dat is een mooie training voor de rubber butt 2008 (1000km binnendoor op 1 dag).......

iig veel plezier!
 
Roke motors Mijdrecht (tussen amsterdam en utrecht)geen idee, geen interesse 8-) weet wel dat ik niet als eerste hoef te tanken als ik met maten ga rijden..... dat zijn meestal de honda's
:N
Ik weet wel zeker dat ik met de Blade verder kom op een tank dan met de S3 ;)
 
Laatst bewerkt:
Jongens, ik geraak er echt niet uit: hoe kom ik bij het lampje van de snelheidsmeter op m'n t509 ? als ik bovenop de dash de schroefjes losdraai, komt er weinig beweging in. En van de onderkant lijkt het net alsof ik de alle stekkers etc moet losmaken. Is dit de bedoeling ?
 
Jongens, ik geraak er echt niet uit: hoe kom ik bij het lampje van de snelheidsmeter op m'n t509 ? als ik bovenop de dash de schroefjes losdraai, komt er weinig beweging in. En van de onderkant lijkt het net alsof ik de alle stekkers etc moet losmaken. Is dit de bedoeling ?
ik heb nog een werkplaatshandboek liggen en daarin staat dat je aan de achterkant alle moertjes moet losdraaien en dan kan de tellerunit er vanaf de bovenkant uit (bedrading alleen doorvoeren en niet losmaken dan kanje bij de lampjes; de lampjes aan het rubbertje voorzichtig eruit trekken waarna je de lampjes kan vervangen!

succes
 
Heren,

even een vraagje, heb gister proefgereden op een spped triple. opzich niks mee, maar wat ik miste was een berg vermogen!!! Want om nou te zeggen dat er 130 paardjes stonden te trappelen, nee!!!!. Kan dit zijn doordat dit blok slechts 450 km had gelopen?
Die gasklep gaat zijn begrenzertje nog gehad hebben...da's volgens mij normaal.
Geloof me als ik je zeg dat je weet dat je op een Speed Triple zit, als je op één zit en je aan dat oor sleurt! }) Ja, zelfs de Corsaro gaat ff knipperen met zijn "gestolen" lichten. :Y
 
Vandaag mijn Triple gekuist (was geleden van eind juni :X ).

Na het kuisen (zonder hoge druk) start ik de motor en blijft het lampje van de oliedruk braden maar het lijkt wel alsof het op halve kracht brandt. Motor stil gelegd, oliepeil nagekeken, dit is ok, nog eens gestart, even laten draaien, lampje brandt nog steeds en nu niet meer op halve kracht maar gewoon. Motor dan maar in de garage gezet, misschien ergens waterinsijpeling, latend rogen tot morgen en dan nog eens checken.
Iemand een idee wat het probleem is?



Ander probleem: ik doe mijn tankdop open en blijkt dat er heel wat water rond de vulopening staat en door het openen is er een hoeveelheid in mijn benzine gelopen. De overloop doet het dus niet meer, ik heb mij dan op mijn rug gelegd onder de moto en even geblazen in beide buisjes die daar hangen te bengelen. Maar die zijn op het eerste zicht niet verstopt. Kan dit veel kwaad dat (beetje)water bij de benzine? Any ideas hoe dit te voorkomen in de toekomst?
 
@belgian triple: het probleem met uw overloop is dat die waarschijnlijk verkeerd zit. voor te beginnen heb je 3buisjes. eentje met een stopje in. eentje met een potje aan (tankverluchting) en een gewone darm. die gewone darm is de overloop en moet zeker open zijn.als je uw tankdop opent zie je links een gaatje, dat is de overloop. dat gaatje moet uitkomen in de gewone darm en bij u zit die waarschijnlijk op de de darm met het potje en daar zit een klepje in en zo kan het water niet weg. bij mij zaten die darmen al verkeerd toen de motor nieuw was. ofwel zit de overloopdarm gekneld op de dikke brandstofleiding die uit de tank komt. in elk geval moet het water weg kunnen door dat gaatje. grts alex
 
Vandaag mijn Triple gekuist (was geleden van eind juni :X ).

Na het kuisen (zonder hoge druk) start ik de motor en blijft het lampje van de oliedruk braden maar het lijkt wel alsof het op halve kracht brandt. Motor stil gelegd, oliepeil nagekeken, dit is ok, nog eens gestart, even laten draaien, lampje brandt nog steeds en nu niet meer op halve kracht maar gewoon. Motor dan maar in de garage gezet, misschien ergens waterinsijpeling, latend rogen tot morgen en dan nog eens checken.
Iemand een idee wat het probleem is?

Heb eens een heel weekend in de regen gereden en toen sprong mijn groot licht ook af en toe aan, te wijten aan wat vocht dat ergens binnengedrongen was. Is na opdrogen ook niet meer voorgekomen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan