Triumph Speed Triple-topic - Part 3

Status
Niet open voor verdere reacties.
hello jongens, ben weer terug sinds gisteren. weet wel, was van plan om 6dagen te blijven maar het weer was niet al te best. heb maar 2300km gedaan'( . wat een mooi land dat oostenrijk en wat een mooie stuurwegen. :9~ . wat jammer van het weer maar toch goed vermaakt. niets dan lof over mijn triple, wat een motor. :} voelde zich erg goed in de bergen en ik ook trouwens. op weg naar huis op de duitse autostrade met volle tanktas en rugzak 241km/h niet slecht voor een naked vind ik . weet wel zijn er op dit forum die sneller gingen maar denk dat dat was zonder bagage. (hoop ik toch). ga mijn motor nu kuisen. grts
full
 
Vandaag mijn Triple gekuist (was geleden van eind juni :X ).

Na het kuisen (zonder hoge druk) start ik de motor en blijft het lampje van de oliedruk braden maar het lijkt wel alsof het op halve kracht brandt. Motor stil gelegd, oliepeil nagekeken, dit is ok, nog eens gestart, even laten draaien, lampje brandt nog steeds en nu niet meer op halve kracht maar gewoon. Motor dan maar in de garage gezet, misschien ergens waterinsijpeling, latend rogen tot morgen en dan nog eens checken.
Iemand een idee wat het probleem is?



Ander probleem: ik doe mijn tankdop open en blijkt dat er heel wat water rond de vulopening staat en door het openen is er een hoeveelheid in mijn benzine gelopen. De overloop doet het dus niet meer, ik heb mij dan op mijn rug gelegd onder de moto en even geblazen in beide buisjes die daar hangen te bengelen. Maar die zijn op het eerste zicht niet verstopt. Kan dit veel kwaad dat (beetje)water bij de benzine? Any ideas hoe dit te voorkomen in de toekomst?


IVM OLIELAMPJE: Moto heeft ganse nacht in een garage gestaan. Slecht contact door vochtinsijpeling kan het dus niet zijn. Dit zou intussen opgedroogd moeten zijn.
Morgen even bellen met de plaatselijke Triumphdealer TC Moto.
 
Wat voor geluid maakt de complete arrow pijpen set, overdreven luid, of kan het nog luider en merk je wat in het vermogen?
Iemand hier heeft daar wel een geluidsfragmentje van geloof ik. Is niet overdreven luid, wel lekker, klinkt vooral wat donkerder.
 
over arrows gesproken. waar blijven mijn uitlaten :( . ben al 2maanden aan het wachten. moet van italië komen, verklaart genoeg zeker :Z
 
over arrows gesproken. waar blijven mijn uitlaten :( . ben al 2maanden aan het wachten. moet van italië komen, verklaart genoeg zeker :Z

Dyna chains jong, dikke prutsers. Voor de arrow op mijn RSV heb ik welgeteld 5 maanden moeten wachten. Die van mijn Triumph heb ik dan maar wijselijk op ebay.de besteld: een pak goedkoper en na drie dagen al netjes thuis geleverd. 8-)
 
Tjonge zeg wat n schitterende fiets blijf t ook!! Raak toch echt aan t twijfelen om er 1 aan te schaffen


Snap niet dat je nu nog twijfelt ;) ....................inruilen die Fireblade en een S3 halen. :9~




Zo ook weer bijgelezen in dit nieuwe deel.....................wist niet eens dat het oude al vol was, maar blijkbaar is mijn nieuwe Hotmail uitvoering een stuk strenger met selecteren van de post en daardoor kwamen de notificaties niet door. |(

Maar iig hallo in dit nieuwe deel. :W
 
over arrows gesproken. waar blijven mijn uitlaten :( . ben al 2maanden aan het wachten. moet van italië komen, verklaart genoeg zeker :Z

waar heb je ze besteld? Deze moeten in Italie besteld worden, maar daar zit een exacte levertermijn op van 4 weken...
 
Italie heeft vakantie tot eind augustus...nog ff geduld!
;)

Precies en dan heb je nog eens het probleem dat het spaanse manjana (of hoe je het typt) in italie is overgenomen met een toevoeging van enkele extra manjanaas.
 
Iemand hier heeft daar wel een geluidsfragmentje van geloof ik. Is niet overdreven luid, wel lekker, klinkt vooral wat donkerder.

Ik heb daar ooit een filmpje van gemaakt in mijn garage, origineel uitgeboord en de Arrows met en zonder db-killers.
(Ex-)K3 zal dat filmpje vast nog ergens hebben :P

Edit: wimmme heeft al een linkje geplaatst :)
 
Snap niet dat je nu nog twijfelt ;) ....................inruilen die Fireblade en een S3 halen. :9~


Ja ik ben al n btje aan t rondkijken maar uhm zoveel staan er niet te koop gebruikt, zegt denk wel iets over de fiets of niet? :)
 
Ja ik ben al n btje aan t rondkijken maar uhm zoveel staan er niet te koop gebruikt, zegt denk wel iets over de fiets of niet? :)

Ik weet nog een hele goede 2006 te staan (die ik zelf tegen een Tiger 1050 heb ingeruild), Tuneboy afgesteld, 129 pk aan het achterwiel, rond de 11.000 km op de teller. Kleur: scorched yellow :) .
 
Laatst bewerkt:
Ik weet nog een hele goede 2006 te staan (die ik zelf tegen een Tiger 1050 heb ingeruild), Tuneboy afgesteld, 129 pk aan het achterwiel, rond de 11.000 km op de teller. Kleur: scorched yellow :) .

vertel........ :Y

Al gaat me voorkeur naar zwart uit maar toch... *O*
 
Heb zojuist op ebay een set originele koplampen gekocht voor €70 ex verzend.

Dus met een paar weken heb ik weer 2 hele lenzen erin. Moet er nog wel iets voor doen....... Het zijn namelijk linksverkeer lampen en zal dus alleen het glas eraf moeten zien te halen.
 
Laatst bewerkt:
iemand setje gouden velgen, helaas niet mijn kleur en niet het juiste voorwiel:
http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&rd=1&item=260151105280&ssPageName=STRK:MEWA:IT&ih=016



heb mijn oog laten vallen op deze :P :
[afbeelding]


eerst mijn akra hex dempers O-)
ik heb dit setje van bos gekocht, wil hier een set akra's op planten ...
[afbeelding]

waar zit de kat. eigenlijk, in de voorbochten? te verwijderen?
bij plaatsing van dit setje lambda-sonde verwijderen?


model 2005/6 zit de kat in de dempers (volgens mijn dealer ben ik die nu kwijt, TORS)
model 2007 ???


Mooie velgen, wat bedoel je precies met dat dat niet het juiste voorwiel is?? Zouden deze velgen veel lichter zijn dan de originele?
 
Laatst bewerkt:
model 2005/6 zit de kat in de dempers (volgens mijn dealer ben ik die nu kwijt, TORS)
model 2007 ???

ok, thanks ...

Mooie velgen, wat bedoel je precies met dat dat niet het juiste voorwiel is?? Zouden deze velgen veel lichter zijn dan de originele?

ik denk dat ze zeker merkbaar lichter zijn.
ik heb op mijn vorige motor, kawa z750, de standaard velgen vervangen voor alu pvm's.
een wereld van verschil, ook qua stuurgedrag ...



hij bedoelt waarschijnlijk dat het voo ren achterwiel niet hetzelfde zijn kwa design!
klopt, op die ebay-site bieden ze een 8 spaaks achterwiel met een 5 spaaks voorwiel aan.
op het fotootje zie je het 8 spaaks voorwiel, vind ik fraaier ...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan