Suzuki GS500 1998 25kw €1750

Status
Niet open voor verdere reacties.

Furiousz

MF veteraan
5 apr 2005
5.831
0
Westwoud
Te Koop:

De Suzuki GS500 van mijn vriendin. Ze heeft er bijna 2 jaar lang met plezier op gereden, maar het is nu tijd voor wat anders. De motor komt uit 1998, km stand is 48888.
De motor is 25kw (ook officieel op kenteken). De motor is 3 cm verlaagd, dus ideaal voor de wat kleinere bestuurders. (originele onderdelen zijn aanwezig, dus is zo weer normaal te maken). De motor ziet er zeer netjes uit, altijd goed onderhouden, en heeft bij ons altijd binnen in de schuur gestaan. 3 maanden geleden is er een nieuwe achterband op gekomen (Bridgestone bt45). In april is er ook een complete LASER deeptone uitlaat onder gezet }) .

Verdere bijzonderheden:

Puig windschermpje
Andere spiegels
Blauwe velgstriping
Kleine richtingaanwijzers

full

full

full

full

full


full



Filmpje

Ik heb ook nog een digitaal werkplaatshandboek welke je er bij krijgt :Y

Vraagprijs: €2150,- €1850,- €1750,-
 
Laatst bewerkt:
als je hem over 2 jaar nog hebt koop ik hem(dan heb ik hopelijk mn motor rijbewijs) :p
mooie motor, succes met de verkoop...
 
hoeveel wil je max. zakken in prijs dan? ik begin binnenkort met lessen en ben me aan het oriënteren..
en dit is ongeveer waar ik naar op zoek ben :9~
 
hoeveel wil je max. zakken in prijs dan? ik begin binnenkort met lessen en ben me aan het oriënteren..
en dit is ongeveer waar ik naar op zoek ben :9~~

Ik heb een bedrag in mn hoofd waarvoor hij weg mag. Mocht je dat willen weten, dan moet je me ff mailen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan