VTR SP1&2 Topic Deel 10

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik mag het eigenlijk niet zeggen op het SP forum,
maar echt ik ben er super gelukkig mee.Wel wat
mechanische bijgeluiden,en ook het kuipwerk is
niet van de Honda kwaliteit.


Dat is allemaal nieuwigheid. Gaat er vanzelf af. Het begin is er tenslotte al.
En dan wordt je spijtoptant......

(I've been there)

:W TenCats
 
Dat is allemaal nieuwigheid. Gaat er vanzelf af. Het begin is er tenslotte al.
En dan wordt je spijtoptant......

(I've been there)

:W TenCats


Daar heb je ook gelijk in,tis m'n 13e motor en de R1
zal ook niet de laatste zijn,maar ja wat hierna ik wordt
ook een dagje ouder.
 
Uitslaapberichtje
Morgen komt na een grijze start de zon regelmatig tevoorschijn. Het blijft, op een enkele verdwaalde bui langs de kust na, droog. De temperatuur wint iets terrein en komt uiteindelijk net een graadje hoger uit dan vandaag. De wind waait uit het zuidwesten en is zwak tot matig boven land, aan zee staat lokaal een vrij krachtige wind.

Have fun guys!
 
Laatst bewerkt:
Thanks Don, kook ze! ;)

Moet overigens een andere koppelingshendel voor de 600RR hebben. Lien heeft die motor inmiddels ingepikt en klaagt nu over d'r linkerhand, de hendel staat te ver weg. Voordat ik een Pazzo hendel voor € 120 ga bestellen wil ik eerst weten of er oplossingen zijn zoals een ander hendeltje (en nee, ik ga de brander niet op de ori hendel zetten).
 
Ik maak mij zorgen al meer dan 16 uur weg.

in zijn profiel staat:
Laatste bezoek:
vrijdag 17 augustus 2007 12:32 (11 uren en 42 minuten geleden)

altijd kloten als iemand zegt: ben er zo weer..
 
Laatst bewerkt:
ok zo als in eeeh ik heb hem maar ben nu lekker op vakantie en kom de 24e terug _O-
 
ik draai nu ook vanaf dat ubuntu, wel grappig, maar of het beter is... daar ben ik nog niet helemaal over uit...
 
Het is er toch van gekomen. Ik heb vanmiddag de VTR-SP Meeting film afgemaakt!!!
:)

Mijn excuses dat het zolang geduurd heeft. Maarja druk druk druk, vakantie enz. Er is meer dan alleen achter de computer zitten. Enfin, ik heb er wat van gemaakt, wat moeilijker was dan ik gedacht had. We rijden namelijk nergens harder van 50kmpu, wat weinig verschillende/spectaculaire/leuke beelden heeft opgeleverd. (iets om rekening mee te houden volgende keer)

Ik heb wel aan de wens van Donny voldaan, door een groot gedeelte origineel geluid zo te laten. De motoren komen idd voorbij, maar helaas geeft de motorcamera veel "ruis". De volgende keer moet gewoon iemand in de koekblik ernaast komen rijden!

Nu nog even converteren naar een kleiner file en uploaden in Google video, en dan kunnen jullie het geheel allemaal bekijken! Dus nog even geduld. Google moet de video nog goed keuren he? Kijken of de deelnemende vrouwen in het lerenpakje door de strenge keuring komen.

Veel kijk plezier voor straks!
 
Laatst bewerkt:
Vandaag was de VTR1000 club bij Ten Kate. Goeie gelegenheid om een paar fotootjes te maken van de aanwezige superbikes:

100.jpg


101.jpg


102.jpg


103.jpg


104.jpg


105.jpg
 
Den The Man schreef op 12 augustus 2007 @ 10:52:


Gleufje erin dremelen en met een brede platte schroevedraaier draai je ze er zo uit :Y
Vervolgens met een waterpomptang de killers eruit trekken.
Met enig beleid, mijn vinger zat in de weg en dat leverde een gat op van 3 mm diep en 10 mm lang :X

Ah, zal dat eens gaan proberen. Wel met beleid lijkt me zo, tis namenlijk niet de bedoeling dat er wordt uitgeschoten met de dremel -O- -O- .
Beste is om de dempers er even af te halen denk ik :Y . Bedankt voor de tips iig :}

Bliksems
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan