VTR SP1&2 Topic Deel 10

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vandaag was de VTR1000 club bij Ten Kate. Goeie gelegenheid om een paar fotootjes te maken van de aanwezige superbikes:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Mooie pics Hakman !! :)

Ik zoek ook nog die groenig transparante remleiding !
Heb het nu ook maar is nogal gevoelig voor synthetische remvloeistof.....
(ik gebruik het als reservoir voor de achterrem)

Maar na een maandje is de buitenkant net zo nat als de binnenkant -O-

Weet iemand waar je dat kan krijgen ?
 
Was tof om weer eens een eind met de SP onderweg te zijn, na al die vakantiekilometers op zo'n 600 keukenmeid ...

108.jpg


Na de vakantie kondigde Lien aan dat de 600RR vanaf nu van haar is .. Dan meteen ook maar een girlie sticker erop, is het voortaan een meidenmotor :9 Benadrukt ook het onovertroffen Japanse design, anime sticker van Kagome ..

109.jpg
 
Hier nog twee:

De hele voorpartij van Rolfo. We vroegen ons af waar die draaiknop voor dient boven de linkse clipon. Misschien om de rem te verstellen bij fading? Ook al die knopjes voor de duim aan de linkerkant maken nieuwsgierig. Het zal niet zijn om richting aan te geven ..

rolfo1.jpg


En nog eentje van de achterkant. Als ze denken dat ze nu klaar zijn maken ze een flinke vergissing. Er zit geen remschijf aan het achterwiel ..

rolfo2.jpg


@H@nsie: vragen bij Ten Kate voor die groene tuinslang? :+
 
Laatst bewerkt:
ik draai nu ook vanaf dat ubuntu, wel grappig, maar of het beter is... daar ben ik nog niet helemaal over uit...
Mmmmj...
Ik ook nog niet. Zoek eigenlijk een manier dat hij standaard Windows opstart in plaats van Ubuntu. Mijn GPS en software werken niet onder Ubuntu. En ik heb weinig zin om dat helemaal te gaan uitvlooien hoe dat wel kan....

H@ns, weet jij hoe ik Windows bovenaan in de bootlijst krijg?


(Sorry voor de OT) O-)
 
Mooie pics Hakman !! :)

Ik zoek ook nog die groenig transparante remleiding !
Heb het nu ook maar is nogal gevoelig voor synthetische remvloeistof.....
(ik gebruik het als reservoir voor de achterrem)

Maar na een maandje is de buitenkant net zo nat als de binnenkant -O-

Weet iemand waar je dat kan krijgen ?
Je kunt Hakinnen vragen.(ook actief op dit forum met een SP-racer) Ik zag dat hij laatst dergelijke slangetjes in de aanbieding had.
info@bitubo-raceservice.nl
BRS Suspension Works
succes
 
Ik was laatst bij het open huis bij Team Alstare Corona Suzuki in Luik.

index.php


Daar zag ik ook dat enkele motoren een duimrem gemonteerd hadden....
 
heb ik dat , maakt ie nu de video af , nu kan ik hem niet zien... pak moet nog ff gaan zitten eerste indruk is zalig. ff hier op park een uur per dag aantrekken dan is hij klaar voor het sauerland volgende week..
 
H@ns, weet jij hoe ik Windows bovenaan in de bootlijst krijg?

(Sorry voor de OT) O-)

Hoi Guus,

Je moet dan even het menu van de bootloader "grub" aanpassen.
(daarmee bepaal je de opstartvolgorde)

Kijk anders ff hierzo:
http://forum.ubuntu-nl.org/topic/7544

Of zoek in de fora op: grub
http://forum.ubuntu-nl.org/search


Je kan trouwens heel veel windows applicaties in Linux draaien met Wine.
(wine kan je in ubuntu installeren)

Desnoods installeer je vmware, in vmware kan je virtueel een tweede OS "erbij" draaien als een programma.
Je hebt dus Linux gestart en je start vmware met daarin bijv. windows XP, je start windows dan alsof het een programma is.

Enfin, alles is mogelijk.
Ik werk in ieder geval al jaren met bijna uitsluitend Linux op werkstations en servers.
Ik wil niets anders meer :)
 
Hier nog twee:

De hele voorpartij van Rolfo. We vroegen ons af waar die draaiknop voor dient boven de linkse clipon. Misschien om de rem te verstellen bij fading? Ook al die knopjes voor de duim aan de linkerkant maken nieuwsgierig. Het zal niet zijn om richting aan te geven ..

[afbeelding]

En nog eentje van de achterkant. Als ze denken dat ze nu klaar zijn maken ze een flinke vergissing. Er zit geen remschijf aan het achterwiel ..

[afbeelding]

@H@nsie: vragen bij Ten Kate voor die groene tuinslang? :+

Stelwieltje is idd om de rem bij te stellen tijdens de race.
En de knopjes zijn denk ik om de mapping of tractioncontrol te veranderen.
 
Vet die film!! is het orginele materiaal op cd-tje te krijgen???

Vandaag dagje wezen gummen! SP blijft een heerlijke machiene en doet niet veel onder voor een rs in korte bochten. Toch merk je het wel aan het verschil in bochtensnelheid. Maak wel sneller KD met SP dan met RS... misschien iets met de grondspeling te maken. PEPE moet maar eens een nieuwe begin foto voor me maken.
 
@ miehoe komt goed hoor . alleen komend weekend thuis daarna weer naar de eifel
 
Hoe moet ik die fil downloaden naar PC. Ipod heb ik niet
Ik snap je effe niet....

Maar er zijn programmatjes voor het downloaden van streaming video. Effe googlen en downlaoden.

@ de rest: Mocht je die moeite niet willen doen, stuur me even een CD'tje en dan stuur ik hem met film erop, terug.
 
Laatst bewerkt:
Ik snap je effe niet....

Maar er zijn programmatjes voor het downloaden van streaming video. Effe googlen en downlaoden.

@ de rest: Mocht je die moeite niet willen doen, stuur me even een CD'tje en dan stuur ik hem met film erop, terug.


Filmpjes is nieuw voor mij. Had verwacht dat ik het filmpje zo zou kunnen binnenpompen met een linkje of zo? Zal eens gaan googlen. Aanradertje?
 
Laatst bewerkt:
Hee Vinnie, sjoen filmke hes se der van gemakt, zoe te laeze hes se ok eine mooje dag gehad in zolder, goan ik meschien ok nog her mit inne ven ut limbogrupke,groetuh oet Venlo ,Tom
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan