VTR SP1&2 Topic Deel 10

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hee Vinnie, sjoen filmke hes se der van gemakt, zoe te laeze hes se ok eine mooje dag gehad in zolder, goan ik meschien ok nog her mit inne ven ut limbogrupke,groetuh oet Venlo ,Tom

Laot mher get weite, misschiens gaon ich aoch weer mit!
 
@Hakman: Mooie foto's
@Vinnie: Mooi werk man ziet er weer gelikt uit!
Was zeker ook erg leuk in Luik!

p.s. dvd's :P + tape is onderweg?

:XFf herrie skuppe:X
 
Laatst bewerkt:
Zo, motor staat weer op de aanhanger voor weer een paar rondjes assen. *O*
En uiteraard is het weer alweer fvcking slecht.... -O-
Zit dit jaar nog niet echt mee.

Ps, mooi filmpje!! had er graag bij willen zijn. :]
 
Laatst bewerkt:
Zo, motor staat weer op de aanhanger voor weer een paar rondjes assen. *O*
En uiteraard is het weer alweer fvcking slecht.... -O-
Zit dit jaar nog niet echt mee.

Ps, mooi filmpje!! had er graag bij willen zijn. :]

Hey, succes morgen !
Ik bel nog wel ff !!

Assen, heel mooi circuit :)
Maarja, dat gezeur om dat geluid he......... -O-
 
Ik wil eens gaan kijken voor een nieuwe uitlaat. Misschien wel via ebay-japan een yoshimura of sato laten over komen.Eerst eens kijken wat een uilaat daarkost..... Alleen kom ik niet leesbaar op ebay japan. Iemand een idee/tip?
 
Ik wil eens gaan kijken voor een nieuwe uitlaat. Misschien wel via ebay-japan een yoshimura of sato laten over komen.Eerst eens kijken wat een uilaat daarkost..... Alleen kom ik niet leesbaar op ebay japan. Iemand een idee/tip?


Jawel, ff bij de locale Japanner naar binnen lopen of Bidle mailen, die heeft ervaring.
 
Laatst bewerkt:
Jawel, ff bij de locale Japanner naar binnen lopen of Bidle mailen, die heeft ervaring.
Bidle? Op google krijg ik allemaal christelijke sites.....
Anders moet ik maar eens ergens een sake gaan drinken in het lokale wokrestaurant...
 
gewoon op ebay speuren als er iemand uit japan op zit met onderdelen dan vragen naar dempers , zo heb ik mijn helm ook uit japan.hopen de douane slaapt dan heb je hem heel goedkoop , mijne was de helft.
 
Hoi Guus,

Je moet dan even het menu van de bootloader "grub" aanpassen.
(daarmee bepaal je de opstartvolgorde)

Kijk anders ff hierzo:
http://forum.ubuntu-nl.org/topic/7544

Of zoek in de fora op: grub
http://forum.ubuntu-nl.org/search


Je kan trouwens heel veel windows applicaties in Linux draaien met Wine.
(wine kan je in ubuntu installeren)

Desnoods installeer je vmware, in vmware kan je virtueel een tweede OS "erbij" draaien als een programma.
Je hebt dus Linux gestart en je start vmware met daarin bijv. windows XP, je start windows dan alsof het een programma is.

Enfin, alles is mogelijk.
Ik werk in ieder geval al jaren met bijna uitsluitend Linux op werkstations en servers.
Ik wil niets anders meer :)
OK, bedankt wederom. :}
Zal nu ophouden het topic te vervuilen met computerzaken.


Mooie film!! :}
Eerst 20 min. gedacht van tsjonge, jonge wat een boutkwaliteit. Om vervolgens te constateren dat 2 posts verder de hi-res film staat. Is mooi geworden! :)
 
Hallo Mede-SP bezitters,

Wegens gezinsuitbreiding *O* *O* *O* *O* *O* *O* heb ik besloten om de SP1 weg te doen en de Yamaha R6 '05 te houden.

Ik heb de SP1 (2000 en met 37657km) nog niet op marktplaats/speurders ed. staan.
De motor verkeerd in nieuwstaat en wordt afgeleverd met nieuwe banden en kettingset !!

Mochten jullie iemand weten die serieus op zoek is naar een smetteloze SP dan kan deze me voor meer info, toebehoren en prijs mailen op manfredsiebum@planet.nl

In het kader van de verkoop van de SP heb ik ook nog een originele bagagerek te koop.
Omdat we dus met drie ipv twee personen uit Italië terug kwamen hebben we ook besloten om onze Nomad tent weg te doen.

Bagagerek en tent staan op marktplaats/speurders en motor-forum.
 
Beste sp-genoten, ik overweeg een powercommander op mijn sp2 te laten monteren en afstellen. Nu ben ik uiteraard benieuwd wat jullie ervaringen hiermee zijn. Is het een aanrader, of zonde van het geld?
 
Toch heb je mooi weer vandaag :P :) :]

Hij moest er vanmorgen direct weer af vanwege teveel geluid: 104dB -O-
Vorige keer dezelfde motor met dezelfde uitlaat: geen probleem !
(Toen had ik direct problemen: 102dB)

Lekker consequent daarzo :r

Ik neem aan dat ze door de dB's heen zijn voor deze maand (vanwege de Rizla dag)
Was vrijdag/zaterdag schijnbaar ook een succes met de CRT/Cupraces..

Ik heb het wel een beetje gehad met Assen op deze manier -O-
Zonde van het enige motorcircuit in nederland...........
 
Laatst bewerkt:
Hij moest er vanmorgen direct weer af vanwege teveel geluid: 104dB -O-
Vorige keer dezelfde motor met dezelfde uitlaat: geen probleem !
(Toen had ik direct problemen: 102dB)

Lekker consequent daarzo :r

Ik neem aan dat ze door de dB's heen zijn voor deze maand (vanwege de Rizla dag)
Was vrijdag/zaterdag schijnbaar ook een succes met de CRT/Cupraces..

Ik heb het wel een beetje gehad met Assen op deze manier -O-
Zonde van het enige motorcircuit in nederland...........

Khad overigens niks moeten zeggen.. het ontweert hier nu in Assen :X en komt ff met bakken uit de lucht vallen.

Klopt trouwens over het geluid, was behoorlijk probleem vrijdag :(... echt vervelend.

Overigens zegt dat niks over je motor en de uitlaten heb ik het idee, aangezien het vorige keer wel voldeed. Als je nu aan het slipstreamen bent achter een voorligger, dan kan ik je nu wel op een bordje geven dat je gewaarschuwd gaat worden voor je geluid. (denk aan weerkaatsing e.d.) Sprak laatst iemand die heeft er een whisperer (zo'n dubbele demper) op zn zx6, nooit geen last, tot a.s. vrijdag, toen werd die er vanaf gehaald :(
 
Khad overigens niks moeten zeggen.. het ontweert hier nu in Assen :X en komt ff met bakken uit de lucht vallen.

Klopt trouwens over het geluid, was behoorlijk probleem vrijdag :(... echt vervelend.

Overigens zegt dat niks over je motor en de uitlaten heb ik het idee, aangezien het vorige keer wel voldeed. Als je nu aan het slipstreamen bent achter een voorligger, dan kan ik je nu wel op een bordje geven dat je gewaarschuwd gaat worden voor je geluid. (denk aan weerkaatsing e.d.) Sprak laatst iemand die heeft er een whisperer (zo'n dubbele demper) op zn zx6, nooit geen last, tot a.s. vrijdag, toen werd die er vanaf gehaald :(

Ik sprak Martin net en toen goot het daar behoorlijk....

Betreft het slipstreamen: bij het doorkomen van twee transponders binnen X seconden zou de meting ongeldig moeten zijn.
*(vandaar dat luitjes ff wachtten om "samen" onder de paal door te rijden)

Het heeft meer met windrichting en reflecties te maken denk ik... (positie op de baan)

Maarja.. heb ook het idee dat ze wat makkelijker zijn als ze een maand hebben zonder geluidsevenement(en)....

Man, als zelfs al iemand met zo'n dubbele demper in serie eraf gehaald wordt :X
Gaat nergens meer over op Assen.... 't wordt helemaal kapot gemaakt zo -O-
 
Laatst bewerkt:
Is hier toevallig iemand met een Pro-Oiler op zijn motor?
Heb voor weinig zo'n ding gescoort en moet hem er een keertje op knutselen.

:)
 
beginnen ze nou op assen ook al te zeiken over het geluid ze helpen inderdaad alles naar de kloten hier in nederland,gewoon kenteken plaat in de binnenzak een paar open pijpen erop en dan gaan met dat ding. 8-) 8-) 8-) 8-) gr ivo.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan